18 Ocak 2018 Perşembe

Tüm Sevgilerinizi Saklamayın

Tüm Sevgilerinizi Saklamayın

Günaydın ve Mutlu Cuma! Şükran Günü'nün bir haftadan daha az olduğunu düşünüyor musun? Çok heyecanlıyım, geçen hafta bahsettiğim gibi Şükran Günü severim!



Her neyse, günün mesajı, mükemmel Hostes hediyeleri. 


Hostes hediye etmeyi çok isterim, bir kutu kutusu kadar basit olabilir (önyargılı değilim ya da bir şey değil!) - sicimle bağlanmış güzel bir şişe bala. Çok fazla para harcamak değil, teşekkürlerini söylemek demek. Bu nedenle, bu hafta sonu Hostes hediyelerinizde stok yapmayı unutmayın! Mevsim!

Not; İşte benim arkadaşım Sara'nın sevimli blogu için Hostes hediyeleri üzerine yazdığım küçük bir yazı ... Üzerinde atlama ve kontrol et!

Umut hoş bir hafta sonu ve unutma ...

Günaydın ve mutlu Pazartesi! Şükran Günü neredeyse geldiğine inanabiliyor musun ... deli! Tarifler bulmaya gerçekten ihtiyacım var gibi hissediyorum ya da Çarşamba günü Publix'te birer çikolata pokeri ile dolaşan milyonlarca insan gibi olacağım!

Her neyse, umarım harika hafta geçirdiniz. 


Çalıştığım masamın çoğunu Noel Kartı sezonunda geçiriyordum, ama stüdyoya girmek ve biraz eğlenmek için biraz zaman buldum! İşte benim hafta sonu nasılmış gibi görünüyor!

Fotoğraf 1: Ablam ve ben Cuma akşamı Ağaçlar Festivali'ne doğru yola çıktık. Benim en sevdiğim Holiday olaylarından biri, o kadar çok güzel ağaçlar! Biz yürümek çevrede ve oooing ve ahhhing güzel dekorasyon üzerinde büyük bir zaman vardı. Birinci sırada bulunan ağaç, su şişelerinden yapılmış ... harika bir fikir!

Fotoğraf 2: Pazar gecesi "arkadaslar vererek" katıldık. Her yıl bir araya gelip Şükran Günü'nü en iyi arkadaşlarımla kutluyoruz. Kim barındırıyorsa hindi ve jambon verir ve diğerleri de geri kalanını getirir. Her yıl o kadar eğlenceli ki, mulled şarap yudumlayacağız, kalplerimiz memnun olana kadar yiyin ve birbirimizin şirketinin tadını çıkarın! Bu insanlar için çok müteşekkirim ve her sene arkadaşlarımı daha iyi hissettiriyor! Oh ve elbette her zaman zorunlu fotoğraf kabini kuruldu ... Kocamın özellikle sevimli bir hac yarattığını düşünmüştüm!

Fotoğraf 3: Pazar geceleri şenlikleri, peynir bisküvi (sooooo denemek gerekir!) 


Ve bu köpüklü brie ısırıkları için iki yemekler yaptık! Bisküvi bir vurmak vardı ve kase dışında uçtu, ancak köpüklü brie ısırıkları öylesine lanet güzel vardı!

Bu Holiday Engagement Party ne kadar sevimli? Sarah bana başvurdu ve online mağazadaki Tailored Collection'a aşıktı ve nişan partisi için davetiye formunda biraz daha özel bir şey istedim! Davetiyenin eğlenceli olması ve biraz Noel tuhaflığına ihtiyacı olduğunu söyledi. Kesinlikle çizimin birlikte geldiği yolu seviyorum ... özellikle de boynuz kafa bandı! Bu şirin bir çift! Tebrikler Sarah ve Tim!

Şükran Günü geçitini çok seviyorum, SOOO çok! Benim en sevdiğim Holiday to-do'nun biridir. Sabahın erken saatlerinde uyanmak için sabırsızlanıyorum ve geçit törenini yarın benim pj'lerimde izliyorum.

Sıcak toddies yudumlarken 52-cadde üzerinde bir teras (veya bir pencere, yukarıdaki gibi) Şükran Günü geçit izlemek benim kocam söylemek tutmak benim to-do list çok tippity üstünde! Resmi geçit yolunda bir evde oturan biriyle arkadaş olmaya başlar başlamaz bunun gerçekleşeceğini söylemeye devam ediyor ... yani rota üzerinde yaşıyor musunuz? Eğer öyleyse, en iyi olabilir miyiz ??

Günaydın! Bugün, son zamanlarda benim güzel müşterilerim Deanna'dan biriyle bitirdiğim gerçekten eğlenceli bir Noel kartı paylaşmak istedim. 


O ve kocası BÜYÜK Louisiana Eyalet Üniversitesi ve New Orleans Azizler hayranları ve LSU ve Azizler için olan sevgilerini yansıtmak için bu yıl tatil kartlarını istediler! Bu kartın çıkış şekline tamamen kafasını yendim ve aileleri ve arkadaşlarının bu sevimli kart hakkında ne düşündüklerini duymak için sabırsızlanıyorum! Noel kartı devresinin konuşması olacaklar, biliyorum sadece!

Günümüzün Postaya Büyüleyici Gezisi, Tatil Postası hakkında! Noel pullarımı severim ve her zaman en yakın postaneye gidip mevsimlik bir posta pulu almaya çalışırım, ancak eski posta ücretini ödemek eğlenceli olabilir diye düşündüm. Bu güzelliklere rastladım ve biraz googling yapmaya başladım ve ebay'ın gerçekten harika Vintage Holiday Postesi olduğunu öğrendim! Öyleyse teklif verin ve kartlarınızı bu sezon tarzda gönderin!

Not; Komik küçük yan notu ... "Noel" olarak adlandırdığımız yaşadığı yere yakın bir kasaba var ve tatil günlerinde Postaları BOMBARDED! Herkes Noel kartlarının Noel Kasabasından gelmesini istiyor! Bana sorarsan, yapımda Hallmark filmi gibi geliyor sanırım!

2 yorum:

  1. Ben Iowa City, ABD'de bulunan Iowa Lutheran Hastanesi'nden bir temsilciyim, hastanede yönetimin internette nasıl çalıştığını ve bu yıl için insan organlarını alıp satması için tekrar başladığımız fırsatını verdim. Böbrek, Bu teklifle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-postadan bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: Bağışçılarımızı iyi bir miktarda parayla ödüllendiriyoruz ve Organlarda uzmanız. Cerrahide ve donör olarak risk yoktur. o.
    Ve bu bizim e-postamız:
    iowalutheranhospital@gmail.com
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil