18 Ocak 2018 Perşembe

Tatilde Boş Zamanı Değerlendirmek

Tatilde Boş Zamanı Değerlendirmek

En sevdiğim bayanlardan ikisi, bu hafta kendi bloglarında BÜYÜK, muhteşem bir ABD hediyesi yapıyor! Üzerinde RUN ve bu muhteşem tatil paketini kazanmak için girin!



* Erin'in Günlüğü: Mavi Gözlü Gelin


* Nina'nın Blogu: Nina'ya göre

Kazananlar şunları alacak: 1. Terzi Koleksiyonumuzdan 25 resimli tatil kartı, 2. tatil muhafaza kartları-hediyeleriniz için mükemmel topper, 3. tüm o mevsimlik to-do'yu izlemek için bir tatil not defteri!

Kurallar ve Güzel Baskı:
1. En sevdiğiniz ABD Tatil ürününü çevrimiçi mağazamızdan paylaşarak her iki bloga da yorum yapın!
2. Ashley Brooke Designs gibi Facebook'ta veya Twitter'da bizi takip edin
** Ashley Brooke Designs yalnızca Amerika Birleşik Devletleri'nde satılmaktadır ve özel tatil kartları yalnızca bir tane evcil hayvan içermektedir (ek bir ücret karşılığında ek bir evcil hayvan bulunmaktadır). **

Bugün, son zamanlarda en sevdiğim müşterim Allie'nin bitiminde tamamladığım SÜPER güzel bir illüstrasyon tatil kartını paylaşmak istedim. 


Gülünç tatlı (tüm müşterilerim gibi ... Ben şanslı bir kızım!) Ve onun gibi eğlenceli küçük bir projeyle onunla çalışmayı çok severim! Kızılağaç eteklerinde ve onun preptastic kırmızı pantolonunda ... ayrıca üç şirin Kral Charles Cavaliers'de bundan daha fazla preppier / daha fazla sevimli olmuyor! Vay canına, tatil kartları tasarlamayı seviyorum! Yakın gelecekte daha fazla posta kutusu!

Alışverişin 4. gününde Ashley Brooke bana verdi -> Görmek için buraya tıklayın!

İşte ABD sürpriz !! (KÖTÜ!)



12 Gün (ABD Online Alışveriş) Alışveriş! Önümüzdeki 12 hafta içi için gelen kutunuzda fırsatlar olacak! Bu nedenle kayıt olduğunuzdan emin olun, onu özlemek istemeyeceksiniz! Buraya kaydolun!

"Parlak Bu Sezon" sözleriyle, parıltılı ve imzalı bir el hediye (bende tarafımdan!) Ayakkabı baskısı.


Ashley Brooke Loves bölümünden çevrimiçi mağazadaki herhangi bir satın alımla bu güzel baskıyı elde edebilirsiniz!

Bu baskıyla çok sevimlisin, kendim için masamın üzerinde duran bir tane var ... Betsy de bir tane var! SADECE BU GÜNÜ KAPTI!

Buradaki tüm ayrıntıları görün!

Not; Zaten Alışverişin 12 Gününe kaydolmadıysanız .... gerek! Güven Bana!

Bu ne kadar zeki? Ben L-O-V-E pulları ve bir klasik pulu sevmeyen biri! Bu kutudaki şık damga koleksiyonunu sağdaki üçüncü çekmecenizde sergilemek için mükemmel bir çözüm ... bir tanesini biliyorsunuz!

Genius!
Resim kaynağı

Alışverişin 5. gününde Ashley Brooke bana verdi -> Görmek için buraya tıklayın!

12 Gün (ABD Online Alışveriş) Alışveriş! Önümüzdeki 12 hafta içi için gelen kutunuzda fırsatlar olacak! Bu nedenle kayıt olduğunuzdan emin olun, onu özlemek istemeyeceksiniz! Buraya kaydolun!

Courtney Dial: Yazar + Yaşam Tarzı Blogcu
Masanızdan daha fazla OKB düzenlenmiş veya sanatla organize edilmiş bir kaos var mı?

Güne bağlı olarak iyi bir karışım! Bununla birlikte organize edilen OKB'yi tercih ediyorum.


Masanızda en sevdiğiniz madde nedir?

Nişanlımla olan resmim!

Kalemler veya kalemler mi?

Kalemler !! Rengi seviyorum!

Masanızda sessizlik altın mı yoksa melodileri ayarlayacak mı?

Sükut altındır! Pandora üzerinde küçük bir kırsal müziğe kaymayı seviyorum günlerim olsa da!

Hayalinizdeki masası neye benziyor? Bu mu?

Rüya masam gri quatrefoil halıda beyaz olurdu. Birkaç basit öğe ile dolu çok temiz bir yüzey olur ve mükemmel temiz 7/24 kal! Şüphesiz gri desenli perdelerle tabii ki bir pencere ile seveceğim. Ah…. bir kız hayal edebiliyor ...

Görüntüler: Ashley Scobey Fotoğraf Kafa Fotoğraf: Kate Whitmore Fotoğraf

------

Alışverişin 6. günü Ashley Brooke bana verdi -> Görmek için buraya tıklayın!

12 Gün (ABD Online Alışveriş) Alışveriş! Önümüzdeki 12 hafta içi için gelen kutunuzda fırsatlar olacak! Bu nedenle kayıt olduğunuzdan emin olun, onu özlemek istemeyeceksiniz! Buraya kaydolun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder