18 Ocak 2018 Perşembe

Takım Oyunu

Takım Oyunu

Bugün, Kalp Aşk Düğünleri için yaptığım özel bir tatil kartını sizinle paylaşmak istedim. 



HLW benim en sevdiğim düğün bloglarından biridir, ilham ve göz haşhaş fotoğrafları dolu! 


Bu yıl onları göndermek için özel bir şeyler yaratmaktan öylesine heyecanlıydım ki bu sadece eğlenceyle değil aynı zamanda mükemmel markalaşmıştı! Resim ve tasarımın bir araya geldiği yolu seviyorum, bu sezon bir sürü mutlu posta kutusu olacağına inanıyorum!

Etsy üzerindeki bu ADORABLE postayla / çiçek sahibinden rastladım ve ilk görüşte aşktı! Köpek tasmalarını kancalara asabilir, bir mason kavanozunda bir kaç tane çiçek açabilir, kutuya harflerle dolu şeyler yazabilir ve bir gün arayabilirim! Ve bekle ... burada en iyi bölüm, bu güzel şey 28 renk ve sadece 24,95 $ geliyor! Etsy'deki Legacy Studios'a gidin ve kendinize bir tane ayırın!

Bu öğleden sonra sizinle paylaşmak istedim yeni bir küçük sütun toplantı takımı çağırdı! 


ABD ekibi çok küçük ama çok büyük bir yumruk topluyoruz ve onların yüzlerini karşılamanın en güzel zamanını düşünüyorduk!

Bugün sizi Betsy'ye tanıtmak istiyorum. Kendimi her gün yan yana çalışabilmek için kendimi çok şanslı bir kız olarak görüyorum. Ne kadar heceleyebileceğini bilmiyor (yapamayacağım bir şey! ... ama bunu zaten biliyordun!) Ama aynı zamanda ... aklımdan okumak, herkesin adını hatırlamak, programımı söylemek, nihai ABD amigo olmasını ve bazen de hatta bana en sevdiğim fırından sabaha bir çörek getiriyor ... İNANILMAZ. Her zaman fikirlerle dolu sıkışmış ve iyi bir tane bile unutmadığı için tam anlamıyla bir stenno ped taşıyor! Betsy'yi işe almak, şimdiye kadar ABD için yapabileceğim en iyi şeylerden biriydi ... hepimizi burada tutuyor.

Şimdi güzel kısma geçelim…

Adı: Betsy K. Storey (ancak Ashley Brooke bana "B" diyor)


ABD'de pozisyon: İletişim Direktörü. Anlıyor musun, kelimeler ve ben, bu aşk olayımız var.

Ne kadar süre ABD'de çalıştın? Üç yıl (inanamıyorum!)! 2009'da stajyer olarak ABD'de çalıştıktan sonra tam yıl çalıştım, 2009'da işe alındım.

Hangi tüylü yaratık sana ait? Stella Jane ... onun lekelerini sevmez misin ?!

İşiniz hakkında en sevdiğiniz şey nedir? Müşterilerimizi tanımaktan ve onlarla etkileşim halinde olan samimi yollardan sevmeyi ve onları dikkatle duş etmeyi seviyorum! Çoğunlukla, kim olduklarının bir yansıması olan bir şey emrediyorlar ve yaptığımız şeyleri insanları kendine iyi hissettiren şeyleri seviyorum!

İşsiz olmadan yaşayamayacağınız tek araç nedir? Benim eş anlamlılar listemi, hızlı düşüncelerimi ve gelen kutumumu not ettiğim not defterim!


Kızın eziliyor kim? Canım ... kim benim kızım ezmez ?! Ben hile yapacağım -Bütün iki zamanlı kıza kavuşacağım: Sarah Jessica Parker ve Reese Witherspoon. En iyi kırmızı halı görünümleri ve moda zarfını itme yeteneği (Ben şahsen insanlara çift çekiş yapacak en az bir parça giymeyi çok seviyorum) için SJP'yi seviyorum. Ve onun klasik preppy tarzı için Reese, günlük tarzım için en doğru olanı ... ve o bir Güney Güney kızı, bu yüzden sevmeyecek ne ?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder