18 Ocak 2018 Perşembe

Emlak

Emlak

Satıcılar Neden Ajanlarını Ateşte Buluyor



Satıcılar Emlak Ateşini Neden Yangını İstiyorlar Her zaman olmamakla birlikte satıcılar acentelerini atıyorlar. 


Bazen iyi bir sebeple, ama genellikle Emlakçılar tarafında daha iyi iletişim ve gayretle giderilebilecek sorunlardan dolayı.

Bir partinin beklentileri başkalarına uymuyorsa, bazı ilişkiler çok hızlı bir şekilde ekşi olabilir. Gayrimenkulde, bir emlakçının vaatlerde ve altında vaatlerde bulunması oldukça sık gerçekleşebilir.

Ne yazık ki, bazı emlakçılar, bir liste almak için ne gerekiyorsa yapacaklardır. Genellikle bu durumun söylenip yapılmasına neden olur, bu sadece emlak gerçekçi değildir.

Hiçbir insan, emlak acentesinin nasıl ateşleneceğini araştırdığı şaşılacak bir şey değildir. 

Sahte bir mal faturası söz konusuyken, insanların neden üzgün olabileceği anlaşılabilir.


Birisi, dikkatini tam olarak vermediğiniz ya da rahat bırakmak gibi hissettiğinde, ilişkiler daha hızlı ekşitir. Bazen birilerini koyan küçük şeylerin bileşimi olabilir.

Ev sahipleri, sık sık can sıkıcı olabilecek ev satma sorunlarıyla ilgileniyorlar. Bazen acentenin hatası olmayabilir. Bu gibi durumlarda, tek gereken sempatik bir kulaktır.

Okumaya devam edin ve satıcıların neden emlakçılarından ateş aldıklarını öğreneceksiniz.

1. Ev yeterince hızlı satılmıyor.
Çoğu satıcı, evlerini satmak için sabırsızlanıyor ve böylece bir sonraki evini satın alabiliyorlar. Bir liste yeterince hızlı bir şekilde hareket etmiyorsa, satıcılar can sıkıntısı çekebilir ve başka bir aracın daha iyi bir iş yapabileceğine karar verebilir.

Neredeyse her zaman, satılmayan bir evdeki ortak payda gerçekçi olmayan bir liste fiyatıdır. Bir evin uygun fiyatlandırması aslında pazarlamanın yüzde emlak yetmişbeşidir. Eğer fiyatı yanlış alırsanız, yapacak başka bir şey önemli olmayacaktır.

Gayrimenkul son derece rekabetçi bir endüstridir. 


Bir satıcıyla görüşen herkes kendi işini almak istiyor. İşlerin doğası gereği, satıcıların evleri için gerçekçi olmayan bir fiyatla beslenmeleri çok yaygındır. Overpricing, bir şeye neden olur - ev satımı başarısızlığı!

Bazen bir evin ücretinin üstünde olması, acentenin hatasıdır, bazen de satıcının gerçekçi olmayan talepleri, evlerine tam fiyat etiketi koymaktır. Her iki durumda da, ajanın kötü kararı var. Olağanüstü emlakçılar, pahalı listelerden uzaklaşıyor.

Ne yazık ki, yeni bir Emlakçı almak her zaman bir evi daha hızlı satma hedefini başaramaz. Bir ev pahalı ve gerçekçi bir şeye indirilmiyorsa, bir sonraki temsilcinin aynı sorunu olacaktır. Fiyat isteyen evlerin ne zaman indirileceğini bilmek, başarının yaşamsal bir parçasıdır.

Bir temsilci her şeyi doğru yapabilir, ancak fiyat çok yüksek ayarlanmışsa bazı satıcıların aradığı hızlı ateş sonuçlarını elde edemez. Bu, emlak acentesinin nasıl seçileceğini anlamaya dönüyor, bu nedenle bu sorunların hepsine girmiyorsunuz. Pek çok insan, birden fazla ajanı düzgün bir şekilde röportaj yapmak için vakit harcamıyor.

2. Çirkin listeleme resimleri / listeleme açıklamaları.
Emlakçı FiredSaveAlışı birden fazla liste hizmeti (MLS) koyar evin resimleri herhangi bir potansiyel alıcı karşılaşacak gidiyor ilk şeydir. İlk şovlarınızın çevrimiçi olmasının mutlak gerçeğidir. Bir ev fotoğrafı, potansiyel bir müşterinin telefonu alıp çağırıp çağırıp çağırıp çağırıp görüntülemeyeceğini belirleme ağzını oluşturur!

Fotoğraflar, ev için en iyi adımını koymalıdır; bu da demektir ki, ne yaptığını bilen biri tarafından alınmalıdır.


Bazı ajanlar evlerin fotoğraflarını çekerken harika. Birçoğu değil. Evde fotoğraf çekmek konusunda deneyimli olmayan tecrübeli bir Emlakçi, emlak listelemeler için kaliteli görüntüler üreten bir fotoğrafçı ile ilişki kurmalıdır.

Bir satıcı çevrimiçi gittiğinde ve evin resimlerinin kalitesiz - çok karanlık, zayıf noktaları vurguladığını, dağınıklığı gösterdiğini ve doğru yönlendirilmediğini keşfettiğinde (orada bir fotoğraf yatay olarak döndürüldüğünde birden fazla liste var) - vb. o zaman üzülmek için bir sebebi vardır.

Bir acenteyi ateşlemek için yeterli bir neden değil, ancak acentenin iyileştirilmiş resimler sağlamaması durumunda başka bir Emlakçı için başka bir yere bakmanın vakti gelmiş olabilir.

Kaliteli bir çevrimiçi sunumun ikinci yönü, giriş açıklamasıdır. Bazı emlakçılar, mülklerinin müthiş bir açıklaması yapmak için zaman ayırıyor. Diğerleri, liste açıklamalarına sıfır emek harcıyorlar ve gösteriyor.

Kusurlu fotoğraf ve listeleme açıklamaları, bir emlakçıyı kovan bir satıcı için geçerli iki nedendir. Başarılı olmak için neyin eksik olduğunu gösterir.

3. Yetersiz pazarlama.
İyi bir ajan, MLS, sosyal medya, web sitesi, sokak levhaları, broşürler, radyo, sanal turlar gibi birden çok kanal aracılığıyla bir ev pazarlar. Bir Emlakçı, ev satmak için her bir kanalı kullanamaz; ancak ev kelimenin oradan çıkmasını sağlamak için çeşitli yöntemler kullanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder