19 Ocak 2018 Cuma

Fotoğraf Albümü

Fotoğraf Albümü

Masanızdan daha fazla OKB düzenlenmiş veya sanatla organize edilmiş bir kaos var mı?



Masamın her ikisi de biraz! Kendime "Kazık Çekirgeği" diyorum. Her günün sonunda çalışma alanım felâket eder. Ancak, her sabah, işe yaramayacak kadar düzgün, taze yığınlar yapıyorum. Ve döngü devam ediyor. Her biri + her gün!

Masanızda en sevdiğiniz madde nedir?


En sevdiğim şey ev ofisimde olduğu kadar benim stüdyo ofisimde ... çikolata olmalı! Her gün saat 23:30 civarı. Bu benim tasarrufum lütfu!

Kalemler veya kalemler mi?

Kurşunkalem !!

Masanızda sessizlik altın mı yoksa melodileri ayarlayacak mı?

Masamda sessiz kurallar! Çünkü hayatımın her alanında (iyi bir şekilde) oldukça dağınık-beyin olduğumdan, masam barışın bir yeridir + gerçekten sessizleşebileceğim bir sessizlik (iş + rahatlama). Benim için şanslıydım, eserim% 99 oranında rahatlamıştı.

Hayalinizdeki masası neye benziyor? Bu mu?


Hayal masam, benim Mac + 'de kalemim olan hiçbir şeyin olmadığı, klasik ayna papazlar tarzı bir masadır. Oh, ve taze beyaz lale ile açık bir vazo. Bu o değil. Ha. Fakat hayaletim masamda hiçbir şey yapmam. Sadece çarpıcı görünüyordu!

Özel bir ABD armağanı girmek için bugün Güney Düğünlerine doğru yol alın! Noel'in 12 gününü yapıyorlar ve bugün Ashley Brooke Designs Tailored Holiday Cards kartlarını veriyorlar ... Öyleyse girip git, parmaklarımı senin için geçmeye devam edeceğim !!

Bu ayın indirilmesine, kıvılcımlı ayakkabılara, gömlekli gömleklere, karmaşık parıltılı ışıklara tamamen saplantı duyuyorum ... Hepsini seviyorum! Umarım onun için de (kıvılcımlı) topuklu yüzersiniz!

IPhone, Blackberry veya droid'e küçük bir tatil tezahürat eklemek için "indirmeler" sayfamıza gidin! Ve her zaman olduğu gibi, daha koyu bir cilt rengi seçeneği de var.

Umarım hoşlanırsınız ve Aralık ayının ilk günü mutluluk veriyor!

Not; Online mağazada eşleşen aylık 5 × 5 takvimini sipariş etmeyi unutmayın!

Pazartesi günü vaat ettiğim gibi ... Tatil Tatlı Favorilerimden birkaçını veriyorum! Bu müthiş hediye hakkında çok heyecanlıyım ve çok şanslı bir okuyucunun bu eğlenceli festival kutusunu postalamasını bekleyemiyorum. Bildiğiniz gibi her yeni mevsim ya da tatilin başlangıcında mevsimlik bir hediye çektim. (Uzun süre bekleyebilirsem Zaten Spring için harika fikirlerim var ... Beni tutmak için bir Sevgililer Günü hediyesi olması gerekebilir) üzerinde !!)! Bu çok eğlenceli, umarım benim "sık" hediyelerimi benim kadar seviyorsun!

İçindeki her şey hakkında tüm detayları bilmek için can attığını biliyorum, işte kepçe:


1. Şık bir kırmızı tırnak cilası tonusu ... essie'den balık çorapları

2. Burt'un Arı Sütü Dudak Balsamı Kalay ... tüm ökseotu öpücükleri için!

3. Şirin küçük ABD hediye muhafazaları ... Bunlarla takıntılıyım!

4. Tatil DVD, benim her zaman favorilerimden biri! Tatil sarma işlemini yaparken mükemmel bir pop!

5. Jolly time patlamış mısır, fave!

6. Tatil partilerinizin tamamı için mükemmel bir aksesuardır, Ban.do'dan bir pom pom çiçek.

7. Bir ip 50 mini pırıltı ışığı, ben L-O-V-E pırıltı ışıkları!

8. İmzalanmış ve elle parıldayan (bana göre!) Sınırlı sayıda parlayan ayakkabı baskısı!

9. Küçük hediye sarmal yayları .. çünkü hepimiz en iyi hediyelerin küçük kutularda geldiğini biliyor!

10. Bütün bu Tatil Soirées'leri için parlak bir kavrama



Günaydın ve mutlu Pazartesi! Umarım şenlikli tatil aktiviteleri ile dolu harika bir hafta sonu geçirirsiniz. Ne yazık ki korkunç bir soğuklukla indim ve sallanamadım ... bunun yerine evde şenlikli olmak zorunda kaldım! Benim için neyin iyi olduğu, çünkü yapılacak çok işim vardı. Ancak burada sniffles bile yapabileceğim birkaç şenlikli şeyler bir göz!

Fotoğraf 1: Salı günü twitter ve facebook aracılığıyla, "pijamlarımı geri koymak, Aslında Aşk'da poplamak, sıcak kakao yapmak ve hediyeleri sarmalamak" istendiğimi söylemiştim. Ve tam olarak bunu yaptım ... Doku kutusunu yakında tuttum ve sıcak kakao daha da yakınlaştı!

Fotoğraf 2: İki yıl önce ilk Noel'de Martha Stewart'da çam kozalaklarını hafifçe daldım ve onları evimizin her yerine bıraktık. Beri süper yeni evli olduğumuzdan pek çok Noel süslemesi yoktu, bu yüzden bizi biraz hazırladık! Bu bizim üçüncü evli Noelimiz olacak ve her sene bu ışıl ılımlı çam kozalaklarımızı saklama kutularımızdan çıkarmayı seviyorum. Bu yıl pek çok kişiye sahip olmamamıza rağmen tatil sırasında daima bir ev kadehi tutacağım!

Fotoğraf 3: Birkaç tatil yazarken notlar yazarken (evet, zaten ... çok hızlı davranıyorum) bir şeyler yapmak için hazırlandım ve geri döndüğümde güldüm ... parıltılı iphone kılıfı, Noel Baba Yardımcı Kupası ve şenlikli tatil kırtasiye ... Ben açıkçası Elf Buddy am.

Umarım Pazartesi harika bir başlangıçtır! Santa's Atölyesi gibidir, birçok Holiday kartı dikkatle paketlenir! Öyleyse Özel veya Fotoğraf Kartlarınızı da sipariş etmeyi unutmayın! Ayrıca, bu hafta da durmalısınız ... mağazamızdaki çok güzel şey var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder