19 Ocak 2018 Cuma

Sistemlerin Sitesi

Sistemlerin Sitesi

Bugün, Güney Düğünleriyle yaptığımız gerçekten eğlenceli bir armağanı paylaşmaktan çok heyecanlıyız! 



Burada Güney Düğünlerini çok seviyoruz ve okuyucularıyla çalışmak için her zaman bir zevk almak istediğimiz her an! 


Bu sefer Wedding Tailored koleksiyonumuzdan 100 kat kat şükran teşekkür ederiz! Ashley Brooke Designs Tailored Collection'da, kendi özelleştirilmiş bükümünüzü ekleyebileceğiniz şekilde tasarlanmış resimler bulunmaktadır! Yüzünüzü, cildinizin rengini, saçınızı özelleştirin ve hatta en sevdiğiniz tüylü arkadaşınıza ekleyin ... bu sistemlerin sitesi yüzden girmek isteyeceksiniz! Bu kartlar ayrıca, duşlar ve düğünler için kusursuz ve kişisel hediyeler!

Bu haftaki kız ezmek şık aksesuarın kraliçesidir; Atlantic-Pacific'ten Blair. Bakışları her zaman inanılmaz derecede koordineli tırnak cilası ve sunnilerine çekiliyordu! Özellikle üst düğüm, çizgili ve süslü topuklarla bu görünümü seviyorum!

Biz burada oyun insanlarıyız, tahta oyunları, kart oyunları, çim oyunları, siz isim koyun ... biz oynamayı severiz! 


Oyun odamızı görmelisin, biraz yoğun! Ve sadece iyi bir önlem almak için, kocam daima oynamak için bir fırsat ortaya çıkması ihtimaline karşı arabasının bagajında ​​yedek bir tahta oyna. Oyunlarımız konusunda ciddiyiz! Hareket ettikten sonra oyun gecesine ev sahipliği yapmak için can atıyordum ama ev hala biraz karmaşıktır (yani hemen hemen her duvarda 3 veya 4 boyalı boyalar var ... Görmek benim için bir renk seçemiyor !) Ama düşündüğüm kadar az margarita ne kadar az insan fark edeceğini düşünüyorum!

Günaydın ve Pazartesi sana mutlu! Umarım uyuyan harika ve dinlendirici bir haftasonu ve nefis brunches'iniz vardı!

İşte bu hafta sonlandığım şeyin bir gözü ...

Fotoğraf 1. Yeni komşularımızın hepsi çok güzel ama köpekleri gezdiklerinde birbirlerine sallamaktan çok şey tanımak için pek fazla şansımız olmadı. Yani ben delirdiğimi düşünebilirsin, ama ben kendimizi en yakın komşularımıza tanıtmamız gerektiğini hissettim, yani yaptığımız buydu! Onlara pişmiş ürünler getirirsek komşularımızın bizi karşılaması daha heyecanlı olabilir diye karar verdim, bu yüzden bir çift çikolatalı kurabiye çikardı, küçük mason kavanozlarına yerleştirdik, onları sicimle bağladık ve eşleşen bir küçük etiketi sistemlerin sitesi taktık ve kapalı motosikletlerimizi kendimiz tanıtmak için gittik. Tatlı kocam benim delirdiğimi düşündü ama bir asker olduğunu ve yanımda geldi ... bir yabancının kapısını çalarak başta gerginlik geçirdikten sonra harika vakit geçirdik! Şimdi en yakın (ve muhteşem) komşularımızın çoğuyla ilk isim üslerinde olduğumuzu söylemekten mutluluk duyuyoruz ... misyonu başarmış!

Ashley Brooke Designs Mayıs 2011Pinter ile Pinterest üzerinde görüntüsübozalt


Fotoğraf 2: Bu hafta sonu ev yapımı (sıska) çilek nane limonata yığını çırpdım, sadece hoş bir içecek değil, çok güzel! Bu evimizde bir yaz favorisi, fakat Florida'da yaz mevsiminde olduğu gibi burada olması gerektiğini düşündüm!

İşte benim tarifi (tadına göre yapıyorum, nasıl isterseniz onu yapın):

6 büyük limon sıktı ve gerildi

Bir avuç nane yaprağı

bir avuç dilimlenmiş çilek

birkaç fincan buz suyu

Ağabeyi tadın

... denersen bana bildir!

Ashley Brooke Designs Mayıs 2011Pinter ile Pinterest üzerinde görüntüsübozalt


Fotoğraf 3. Annem ve Pazar günkü kayınvalide ile Cumartesi günü Anneler Günü'nü kutladık. Pazar günü bir ah-öylesine-fantezi (ve lezzetli) brunch için benim kanunlarla gittik ve böyle bir harika zaman geçirdim ... brunch en iyi yemek olduğunu düşünüyorum, değil mi ?! Dürüst olmak gerekirse, her zaman mimoza dahil oluyor, her zaman sistemlerin sitesi güzel vakit geçiriyor! Ve Cumartesi günü, şehir Winter Park'ın etrafında uzun bir yürüyüşe çıktık, lattes aldık ve sonra annemle birlikte Farmer's Market'e gittik! İki gün de eşit derecede özelti ve en sevdikleri şeyleri yaparken onlarla vakit geçirmek çok güzeldi.

Not; Bu fotoğraf ablamın ve ben Farmer's Market'dendi ... ne kadar benzediğimiz çılgınca değil mi ?! Hatta saçlarımız aynı şekilde örgülü haldeydik ve koza koordinasyonunu yaptık, ha!

P.P.S. Anlaşamadığınız için haklıyım!

Tamam, çılgınca yapılacaklar listem ile başa çıkmak ve New Orleans'a bir gezi için nasıl paketleneceğim (her türlü eğlenceli Nola önerileri bekliyoruz, bu benim ilk geziğim olacak!) Daha sonra bu hafta çözmek için uğraşıyorum ... Ben Denemek ve benim rezil paketleme becerileri kontrol altında olacak, ne diyebilirim ?! Seçeneklerim var! Her neyse, muhteşem ve üretken bir haftaya tezahüratlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder