18 Ocak 2018 Perşembe

Bu Hafta Neler Alınmalı?

Bu Hafta Neler Alınmalı?

Bu hafta Bakkal Listesi Not Defteri'ni seçtim! 



Bu kullanışlı küçük not defteri $ 20.00 PLUS orijinal fiyatı 2 $ kapalı olan sitenin üst kısmında ücretsiz nakliye kodu: (MRPOSTMAN) bu not kartları $ 18.00 yapar! Bu çok önemli! Bu yüzden çevrimiçi dükkana gidip kendinize bir çift getirin!

Not; Yaptığınız bu sonbahar pişirme için mükemmeldir !!


P.P.S. UNUTMA satış bugün (10.17.11) başladı ve Pazar günü bitiyor (10.23.11), bu yüzden zaman kaybetmeyin!

Bugün, güzel Ginette için hazırladığım son bir illüstrasyonla sizinle paylaşmak istedim. Gündelik stilini ve gündelik yaşamını yansıtan blog'u için bir şeyler istedi. Bu resim, annelik, yemek pişirme, fotoğrafçılık, tasarım ve tabii ki küçücük yavrusu gibi en sevdiği şeyleri gösterir! Bunun gerçekleştiği şekildeyim sadece! Sadece bu illüzyona girmek istemez misin?

Bu mesajı postayla almanın ne kadar eğlenceli olacağı hakkında konuşabilir miyiz ??? Öleceğim ve Güz Cennetine gideceğim. Bu benim çok sevdiğim muamelelerden biri devasa gevrek bir carmel, çikolata ve m & m kaplı elma bu yüzden postaneden ayrılmak ya da sopalarınızı almak çok eğlenceli olacaktı! Ürdün, Oh Happy Day'da çok muhteşem!

Bu haftaki Girl Crush rahat Eva Longoria'dır. Bu zahmetsiz görünümü seviyorum, özellikle de bir ev stüdyosunda çalışırken rahat (ve rahatlıkla yoga pantolonum!) Tarafında giymek eğilimindeyim, fakat en azından birlikte olduğum halde birlikte çekilmiş gibi görünmeyi severim benim iki yavrumla. Ve bu, ev stüdyosu görünümünde çalışan kusursuz işler, öyle düşünmüyor musun? Artı, Eva'nın saçları nasıl harika görünüyor?

Günaydın ve mutlu cuma!


Pazartesi günü vaat ettiğim gibi bugün çok özel bir hoş buldum ... ... sonbahar favorimden birkaçını veriyorum! Bu konuda çok heyecanlıyım ve çok şanslı bir okuyucunun eğlenceli Güz Kutusu'ndaki postayı almasını bekleyemiyorum. Her yeni sezonun başında mevsimlik bir hediye vermeye başlayacağım (zaten kış için harika fikirlerim var!)! Ve sonbaharın derinliklerinde yaşadığımız için, biraz mevsimlik bir tedavi alabileceğinizi düşünmüştüm!

İçindeki her şey hakkında tüm detayları bilmek için can attığını biliyorum, işte kepçe:


1. Starbucks'a 5.00 dolarlık hediye kartı (pembemsi bir balkabaklı Baharat Latte'sinde harcayacağınıza söz vermelisiniz!) * Fincan dahil değildir

2. Archie Grand, J. Crew fushia pembe dizüstü bilgisayar için "tanıştığım ve sevdiğim shopaholics". Bu, bütün büyük düşünceleriniz için ... bunları yazmanız gerekir!

3. Bir paket Jolly Time Patlamış mısır çekirdeği. Patlamış mısırımı ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun ve bu benim favori markam!

4. Online mağazamdaki Afrika Desk kartlarımdaki en sevdiğim kartlardan bir dizi. Her vesileyle mükemmeldir ve hayvansal baskı biti ile birazcık şok edicidirler! Aşk!

5. Ayofemi Takılarından örgü deri bilezik. 

Güzel Ayo bize bunu hediye verdi ... tüm mücevherler çarpıcı! Bileziklerini dilek listesine eklemelisin!


6. Revlon Super Lustrous Ruj # 750 "Kiss Me Coral". Bu, mükemmel bir renk popudur ve herhangi bir görünümü "süslemek" için en sevdiğim yol!

7. Essie'nin "Bahama Maması", en güzel derin erik tırnak cilası.

8. Yeryüzündeki en sevdiğim yerlerden birinde renkli Sonbahar fıstığı ... Hedef! Not; o kadar yumuşak ki, ona sarılmak isteyeceksin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder