18 Ocak 2018 Perşembe

Haftalık Giyim Tarzı

Haftalık Giyim Tarzı

Günaydın ve mutlu Pazartesi! Seni tanımıyorum, ancak bu hafta başlamak için sabırsızlanıyorum! 



Bu hafta çok gündemimiz var ve üretken bir Pazartesi gibi bir şey yok. Ama önce yapılacak işler listemle uğraşmak için uğraşmadan önce ... (merak ettiysen, hiç bitmeyen listemi takip etmek için bu ADORABLE yapılacaklar listesini kullanıyorum!) 

İşte geri atılmış hafta sonu hızlı bir bakış.


Fotoğraf 1: Cuma akşamı burada kocamı havaalanından almaya karar verdim (burada ve burada). Cuma günü iyi bir gün olduğunu söylemeye gerek yok ki iş dünyasında son üç haftalığına uzak oldu! Sevimli yüzünü özlüyorduk ve haftasonu "güncel olaylarımızı" izleyerek geçirdik. O döndüğünde çok mutlu, küçük ev tekrar bir ev gibi geliyor.

Not; Çocuğum kızgın ... görünüşe göre onu kasten uzak tutmak istediğimi düşünüyorlar. Onu Cuma gecesinden beri sevgiyle duş almışlar ve bana iki kere bakmadılar. Onların hırıltılı tutumlarını "yeniden ayarlamalarını" söyledim, yiyecek kaselerini dolduran benim!

Fotoğraf 2: Cumartesi gecesi biraz geç gece fro-yo çıktık ... Aylardır fro-yo'muz olmadı ... ne düşündüklerim! ??! Yani. İyi.


Fotoğraf 3: Çiçekleri seviyorum ve daima evde ve stüdyoda tutuyorum. Genellikle yerel pazarda çiçekler topluyorum ... bunlar her zaman güzel, ucuz ve mevsimsel. $ 8 demet çiçek için fena değil ... bunun hakkında sevmeyecek şeyler var!

Umarım haftanız harika bir başlangıçtır! Şehvetli verimli bir haftaya!

Oh, ve sonbahar Sık Kullanılanlar Giveaway ... ciddiye girmeyi unutmayın, özlemek çok iyi!


Son zamanlarda Güney Düğünlerinde geçirilen tatlı hanımlarla bugün son vermiş oldukları son sayı V4 için çok özel bir proje üzerinde çalışmaktan onur duydum. Güzel Marrissa Kloess tarafından yazılan Güney Düğün Gelenekleri hikayesini (sayfa 97-101) resimledim. Özellikle kapak sayfası illüstrasyonuna dönüşme yoluna çok aşıktım ... Üzerimden geçemiyorum! En yakın gazetemize gitmeniz ve bir kopyasını kendiniz seçmeniz ve ne düşündüğünüzü bildirmeniz gerekecek. Ama şimdilik biz şampanya yudumlamak ve cupcakes yemek için kapalı ... biz bugün kutluyoruz!

Postaya yapılan bu Sevimli Geziden bu yana, başka neler postayla açabileceğimi merak ediyordum ... ve sonra düşündüm de, posta ile küçük bir kabak almanın ne kadar sevimli olacağını düşündüm !? Demek istediğim, gerçekten, posta kutunuzu açıyorsunuz ve içinde küçük bir kabak var ... genuis!

Bu haftaki kız ezici benim en sevdiğim şey ... Blake Lively. Biliyorum, zaten iki kez Kız Gülümser olduğumu biliyorum ama üzgünüm, kabak tutuyor ve sadece ona yardım edemiyorum. Ayrıca, Halloween'ten önceki hafta, siyah ve portakalın mükemmel olduğunu düşündüm ... bu yüzden tamamen kurtuldum. Beni yargılamayı bırak!

Günaydın! Lovely Finds yazısı ile bu gün başlamadan önce My Fall Favorites Giveaway'in galibi ilan etmek istedim!


Bu güz güzellikleri kutusunu alacak şanslı ördek Christina D ..

Giren herkese teşekkür ederim ve unutmayın, önümüzdeki ayın sonunda Winter Favorites Giveaway'i yapacağım, bu yüzden henüz vazgeçmeyin!

Not; Kahve fincanı doluma gidin, yaklaşık 30 dakika içinde yolda güzel eğlenceler buluyorum!

Günaydın ve sana mutlu cuma! Bu haftanın güzel bulguları, güzel bir gösterişli balkabak hazırlamakla ilgili. Bildiğiniz gibi, kabak her şeyi takıntılıyım (burada görebilirsiniz) ve oyma kabaklar bir istisna değildir. Fakat bazen biraz farklı şeyler yapmak eğlenceli, bazen bu fikir karşısında edinebileceğim bazı harika kabak fikirlerini araştırıyordum ve bunu biraz daha şımartabilir miyim diye düşündüm ... Biliyorum, siyah ışıltı ve çizgili şerit! Bitmiş bakışın sol tarafında bir resim fotoşeptim ... şimdi, bu hafta sonu sadece bir zanaat mağazasına kendimi alabilirsem, hemen hiçbir zaman kırbiremeyebilirim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder