Sahibinden Ev
Maalesef bazı ajanlar pazarlamaya gelince diğerlerinden daha az motive oluyorlar. Bir sokak işaretinin, MLS listelemenin yeterli olduğunu düşünebilirler. Endüstride bu ajanlara "posta ve dua" deriz.
Evleri piyasaya sürdüler ve sattıklarını dua ediyorlardı.
Emlak pazarlaması, zaman, enerji ve para içeren yabancı bir sözcüktür, bu da aracının inanmadığı bir şeydir. Satıcılar evlerini kötü pazarlamış bulurlarsa, daha fazla uğraşıp başka bir aracı bulmayı seçebilirler.
Bir görev seçip emlakçı olarak dua etmeyin!
TWEET'E TIKLAYINIZ
4. Yanlış Pazarlama Türlerine Odaklanmak.
Açık Evler Emlakçılar İçin Fayda Vermektedir Emlak piyasasının odak noktasını yanlış faaliyetlere sokacak emlak sektörünün belirli bir bölümü sahibinden ev bulunmaktadır. En iyi örnek, bütün gayretlerini açık bir evde dolaştıran ajandır. Yıllar önce internet başlamadan önce açık evler geçerli bir pazarlama şekli idi.
Bugün, satıcıların evlerinde olup olmadıklarına bakılmaksızın alıcılarla buluşmak için yapılan aracı merkezli bir faaliyettirler.
Birçok satıcı, hırsızlık riski de dahil olmak üzere açık bir eve ev sahipliği yapmak ve ev satın almaya uygun olmayan insanlarla evlerini sellemek için bazı ciddi dezavantajlar bulunduğunu anlıyor.
En iyi gösteri ajanlar tarafından planlanır. Bu alıcılar neredeyse her zaman mali açıdan incelenir.
Açık evlere odaklanan bazı ajanlar, komisyonun her iki tarafını da alacakları ikili bir acenta yaratma biçiminde büyük nakit para arıyorlar. Şans eseri, ikili ajansın gayrimenkul temsilcisinden başka kimseye faydası olmadığı üzerine bir ton yazdı.
İnsanlar ikili ajansın alıcılar ve satıcılar için berbat olduğu gerçeğini uyandırmaya başlıyor.
Yünün insanların gözleri üzerinde çekilmeye çalışıldığında, kızgın olmaları kolaydır. Her ajan müşterilerini yanlış yapmaya niyetli olduğunu söylemiyorum, ancak her endüstride birkaç kötü elma var. Kendinizi müşterinizin önüne koymak, sahibinden ev kötü bir itibarı hızlı bir şekilde almanın harika bir yoludur.
5. Zayıf iletişim.
Telefon görüşmelerine cevap vermemek, satıcıları sinirlendirmenin bir yoludur. Acenteler, sayısız kanaldan (e-posta, sosyal medya, metin, telefon) her gün sayısız soru sormalıysa da gerçek şu ki müşterileri görmezden gelmek kötü iştir.
Vasıflı bir vekil, iletişimi ve diğer taahhütlerini nasıl kullanacağını bilir.
Satıcının sorularını cevaplamak ev satmaz, ancak onları bir döngüde tutuyor ve bir Emlakçı seçimlerinde kendinden emin görünüyor.
Açıkçası, bazı satıcıları duymakla alay ettim, ajanlarla olan daha önceki deneyimleri hakkında bana şikayet ettim. Bir acentenin gündüz birinin e-postasına veya telefon görüşmesine geri gönderilmemesi beni hemen uçurur.
Bir saate kadar birine geri dönmezsem, kendimi kötü hissediyorum. Zayıf iletişim, tüketicilerin emlakçılara karşı en büyük şikayetlerinden biridir. Son zamanlarda, Holliston Massachusetts'te bir ev satmak isteyen bir sahibi ile röportaj yaparken, bana başka bir emlakçı ile ne kadar kötü bir deneyim geçtiğini açıkladı.
En büyük hayvanlarından bir tanesi, gösteri sonrası herhangi bir geri bildirim almamasıydı.
Kimsenin evini düşündüğü hakkında hiçbir fikri yoktu. Büyük ajanlar geribildirim ihtiyacını anlıyorlar. Eski temsilcisi açıkça söylemedi.
6. Etkin olarak pazarlık edilememe.
Emlakçı değil ProfessionalSaveHağgırlık, ev satma ayrılmaz bir parçasıdır. Bir temsilcinin vasıflı müzakereyi uygulamaya koyması ve vasıflı sahibinden ev müzakereyi ele alması gerekiyor ya da müşterileri anlaşmanın kaybedilen sonuna rastlamıyor.
İyi müzakere aşırı derecede pasif veya aşırı agresif değildir; Herkesin istediği şeyle uzaklaşıyor gibi hissettiği anlaşmaları yapma yeteneğidir. Bir satıcı, kendi temsilcisinin müzakerelerde kötüye gittiğini düşünürse, başka bir Emlakçı bulmak için mantıklı olur.
Satıcının kendisini çoğunlukla bulmadığı bir pozisyonda buldıkları bir pozisyonda tüm ajanların umurunda bir satış yapıyor olmasıdır. Bir alıcı düşük top teklifi verir ve acenteye neden ona yakın bir şey almaları gerektiği konusunda yalvarır. Gerçekten satıcı düşünüyor? O zaman neden evimi fiyatlandırdın bana!
Müzakerelerin çoğu zaman güneye gidebileceği satışın bir başka kısmı evde inceleme. Bazı ajanlar, alıcı tarafına teftiş talepleriyle tamamen mantıksız olduklarını söylemekte güçlük çekiyor. Bir aracın kendi menfaatleri için çaba göstermediğini hissettiklerinde bir satıcıya geri döneceği anlaşılabilir bir gerçektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder