18 Ocak 2018 Perşembe

Elbise Uyumu

Elbise Uyumu

Günaydın ve Mutlu Gaziler Günü / Cuma! Umarım gününüz harika bir başlangıçtır!



Bu haftaki güzel bulgular, Şükran Günü kıyafetiyle ilgili ... benim için biraz giyinmiş, rahat ve üst kısmında önlükle şirin görünmelidir! Biraz araştırma yaparken bu üç güzel seçeneğe rastladım ve bunların hepsi 100 dolardan küçük!

Şükran günü en sevdiğim tatil, beni yanlış anlama, Noel BEKLİYORUM. 


Ama benim için Şükran Günü Tatil Mevsimi'nin başlangıcıdır ve parlayan ışıkların ve sıcak kakao beklentisinden çok sevdiğim bir şey yoktur! Ayrıca, en sevdiğim şeylerden biri, bütün günümü annelerimden ve kayınvalide kızartma mutfağından geçirerek özel çocuklar için özel bir yemek hazırlamaktır. Ayağımızdaki köpeklerle unla kaplanmaktan ve en sevdiğim hanımlarla sohbet etmekten daha iyi bir şey yok!

Umarım süper bi haftasonu geçirirsin. 


Bazı tarif aramaları yapacağım ... Köklerimdeki mayonep pastanı ve kabak güveç + ailemdeki kokteylden sorumluyum, mükemmel tarifleri arıyorum!

Günaydın ve Mutlu Pazartesi! Umarım dolgun ve rahatlatıcı bir hafta sonu geçirdiğin eğlencen vardı ... benimkiler, biraz kasırga gibiydi!

Haftasonumun neye benzediğine dair bir göz ...


Fotoğraf 1: Cumartesi günü arabayı topluyoruz (çok erken sabahları) ve Lilly Pulitzer'in Doğum Günü Partisi Brunch'ı için Güney'e doğru yola koyulduk. Müşterilerle iç içe geçmiş, yeni yüzleri buluşturan ve yalnızca bir Lilly Pulitzer ile sohbet eden harika vakit geçirdik. Mary Lane tarafından davet edildim, yalnızca harika bir müşteri değil, aynı zamanda Lilly Büyükelçisi oldu. Partinin en önemli noktalarından biri, birkaç dakika süreyle Lilly ile sohbet edebildi, o zarif ve son derece esprili oldu! Betsy'ye (dev bir mavi kolyeyi giyen) aşıktı ve Lilly kıyafetlerimizi ekledim! Ban.do'mdaki BÜYÜK pembe çiçek popumla vurulmuştu ... oturduğum andan itibaren tüyler ürpertiyordu! Tabii ki hızlı arkadaş olduk! PLUS burada çılgın küçük bir yan not, o benim kırtasiye aldı ve Ashley Brooke Designs, bu elbette, bana fantezi hissettim biliyordu!

Fotoğraf 2: Pazar öğleden sonra, Studio 222'den becka, bebeğim, iyi arkadaşımdan birine katıldım! Şubat ayında bir bebek yaşıyor ve hepimiz onun için çok heyecanlıyız! Ve elbette onun duş pintrest layıklarından başka bir şey değildi! Özellikle gözleme şeritleri küçük şurup bardak, oh sevdi ve o da bir Bisküvi bar kadar ... çok sevimli ayarlamak vardı!

Fotoğraf 3: Pazar gecesi Bay ve ben akşamları mısır patlamış mısır yemekleri, yetişkin sıcak çikolata (sıcak çikolata + İrlandalı Krem) yudumlarken ve kart oynarken akşam geçirdik. 

Hafta sonu tamamlamak için mükemmel bir yoldu!


Not; Senin için Lilly severler ... birkaç ekstra fotoğraf var! Keyfini çıkarın!

ABD_Lilly Pulitzer PartisiPinter resmi Pinterest ile paylaş

(Resimleri büyütmek için üzerine tıklayın ve ayrıntıları görün!)

Yoğun bir meşgul hafta başlamak için kapalı! Kontrol etmeye devam edin, sizin için bir sürü ABD iyiliği var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder