8 Ocak 2018 Pazartesi

Sistemlerin Sitesi

Sistemlerin Sitesi

Bazen bir şey için bir ihtiyaç ortaya çıkar ve doğru ekipmana veya doğru bileşene sahip olmazsınız.



İhtiyacınız olan her şeye sahip olduğunuzdan emin olan güvenilir komşusuna girin. 


Paylaşmak ve ilgilenmek komşuluk yolunda hareket etse de, komşuluk taleplerinizin rahatsız edilmesine dikkat edin. İşte komşusu olmasını önlemek için bazı görgü kuralları!

kart diyor Komşunuzu sevin ama eşyalarınız sistemlerin sitesi için göz kulak olun Pinterest'de bu resmi pinlendirin {biz kalbim}

- İhtiyacın olanın için sormalıyım ama acımasız olmayın. Kişi ilk kez hayır derse ya da emin görünmüyorsa, bırak gidelim.

- Öğeyi geri getirirken (veya değiştirirken) onlara söyleyin ve ona yapışın. Komşunun nezaket hakkını kötüye kullanmak, ödünç almak için başka bir fırsat bulamadığınız anlamına gelebilir.

-Daha iyi değilse, aldığınız kosulda bir malı iade etmelisiniz.


-Sağlık süresince eşya bir şey olursa, onarmak veya değiştirmek sizin sorumluluğunuzdadır.

Dün, müşterilerimden birkaçının Ashley Brooke Tasarımları'nda biraz "güncelleme" yaptıklarından bahsettim! Güncellediğim ikinci müşterisi Megan, Pretty'den Pink Megan.

Megan'ı ve onu sürekli değiştiren stili seviyorum! O her zaman en son trenddedir ve bir profesyonel gibi çalışıyor! Megan son zamanlarda eskisinden çok daha koyu renkte saçlarını boyadı, bu yüzden tasarımının güncelleneceği zamanı geldi!

Gıda blogcuları ya da bunlara "Her yemekten fotoğraf çekmek isteyen insanlar" harika! Kendi web siteleri, tam anlamıyla saçmaladıkları sistemlerin sitesi fotoğraflarla dolu değil aynı zamanda ipuçları, püf noktaları ve tariflerle dolu! Kocam da, ne yaptığımı bilmediğimden ya da fotoğraflarla ne yapacağımı bilmediğimden dolayı, yemek bittiğinde soğuduğunda yemeğimizi çeken büyük bir tekme yapıyor ! Her neyse, umarız ki bu güzel bulgular hafta sonlarını aydınlatır ve belki de bir iki ya da iki çırpmaya ilham verecektir!

Muhteşem kız kardeşimin bugün 21. doğum gününe şerefine, kokteyl görgü kurallarıyla ilgili biraz konuşacağımızı düşündüm!


Bir bar'da kokteyller Pinterest'de bu resmi örtün (biz kalp çeker)

Bir barda veya bir partide kokteyllerin tadını çıkardığınızda, sallamak için sağa döndüğünüzde, yeni tanıdığınızınız hoş bir kuru eli alır, ıslak olanı elinizden almamak için daima içkinizi sol elinizde tutun!

Bir kokteyl partisinde veya resepsiyonda önceliğe sahip olmak her zaman akşamın sosyal yönüdür, öncelik vermeyin veya yemek yemeyin.

Yerine gelmeden önce içki içeceğinizin çatal bıçaklarını, kaşıklarını vb. Çıkarın. İçki içerken içkinizde bırakmanız gereken tek kabul edilebilir şey, kullandığınız bir saman.

Bu tasarımdan hoşlanıyorum! Birkaç hafta önce çevrimiçi dükkanda yeni "Jet Setter" tasarımını piyasaya sunduğumuz zamanı hatırlıyorsunuz (hızla benim en sevdiğim tasarımlarımdan biri haline geldi!). Peki Charlotte bana tam tasarım kullanmak için bir istek gönderdi ama sadece tatlı yavrusu ekleyerek! Bu muhteşem şovun ön plana sistemlerin sitesi çıkması ve hareketli bir anons seti çıkarma şansını kaçırmadım! Bitirilmiş sonuçların üzerine oyalandım ve Charlotte da öyle yaptı!

Happy Travels Charlotte! Umarım NYC'deki yeni evini seversin!


Dün Ky'nin doğum gününü kutlamamızın yanı sıra, aynı zamanda yaz ilk günümüz oldu! Hiçbir şey yaz mevsiminde havuz başında asılı duruyor diyor. Ancak her şey gibi, bu konuda gitmek için zarif bir yol var!

ayak parmaklarındaPineste Pinterestwe'deki bu görüntüyü bebeğin kalbinde

Yardımcı olabilseydi diğer güneşliklerle dolup taşmayın.

Başkaları için onları "kurtarmak" için sandalyelere havlu, güneşlik vb. Koymayınız.

Müzik dinliyorsanız, kulaklıklarla veya düşük sesle bu kadar nazik bir şekilde yapın.

Havuza girerken veya çıkarken havuz kenarındaki herkesin sıçramasını önleyin.

Son zamanlarda Evlenmek'ten Stacie Francombe ile çalışmaya başladım, o da böyle bir mücevher ve onu her zaman süper heyecan verici olan Ulusal Kırtasiye Şovu'nda bizzat karşılayabildim! Birçoğu devlet / ülke dışındakilerden dolayı genellikle müşterimle görüşmedim ancak bunu yapma fırsatı bulduğumda daima güzelim! Birkaç kişisel projeyle Stacie ile birlikte çalıştım, sana haftanın bir kaç tasarımlarını göstereceğim! Bence bu benim favorilerimden biri! "Evlenin Alın" renk şemasına sıkıştım ve Stacie için bir "masaüstü senaryosu" hazırladım, "Evlilik Karargahını Alın" nasıl düşündüğümü düşünüyorum! Bunun ortaya çıkışı seviyorum ve o da öyle yapmıştı! Umarım yeni ABD kırtasiye Stacie'nin tümünde notlar yazmayı çok seversin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder