16 Şubat 2018 Cuma

Satılık Arsa

Satılık Arsa

Bir planım var.



Onları iyilik için yok edeceğiz yoksa bizi yok edecekler.


Her iki durumda da, yalnızca birimiz uzaklaşıyor.

Çılgınca popüler olan Beyaz Tavşanlı Chronicles'ın çarpıcı sonucunda, Alice "Ali" Bell onun arkasındaki en kötünün olduğunu düşünüyor. Zombi kontrol eden ajans olan Anima Industries, arkadaşlarından dördünü öldüren gizli bir saldırı satılık arsa başlatana kadar bir sonraki adımını erkek arkadaşı Cole Hollanda ile yapmaya hazır. Bu o zaman insanların canavarlardan daha tehlikeli olabileceğini ve kötülerin daha yeni başladığını fark eder.

Hayatta kalanlar, savaşa hazırlanırken, Ali de zombileri kontrol edebildiğini keşfeder ... ve o onun düşündüğü kız değildir. Cole'un annesini öldürmekten ve dönerken sorumlu olan kadına bağlı. İlişkileri nasıl dayanabilir? Sırlar aydınlanmaya başlayınca ve daha fazla katil ele geçirilirken ya da öldürüldüğünde, Ali, Anima'yı yıkmak için her zamankinden daha fazla savaşacak; sevdiği insanlar için kendi hayatını bile feda edecektir.

Gena Showalter tarafından The Queen of Zombie Hearts için blog turuna katılmaktan heyecan duymuyorum. Bu Beyaz Tavşan Günlüğü'ndeki son kitap ve sizleri tanımıyorum, ancak Ali ve Cole'un hikayesinin nasıl sona ereceğini görmek için sabırsızlanıyorum.

Gena Showalter ile röportajımı kontrol edin!


Öncelikle, bu röportaj için çok teşekkürler. Ben genç yetişkin kitapların büyük bir hayranıyım ve Queen of Zombie Hearts için blog turunun bir parçası olmaktan gerçekten heyecan duyuyorum!
GS: Beni terk ettiğiniz için çok teşekkür ederim!

Beyaz Tavşanlı Kroniklerini 140 veya daha az karakterde tanımlayın!
GS: İlk okuduğumda, 40 numara ile bir satılık arsa şekilde ev sahipliği yaptım. "Zombiler, katiller ve romantizmle kesintisiz eylem" ve ardından "Canavarlar patlamaya başladı, kız aşık" diye düşündüm. Sonra bana çarptı. . 100 karakter kaçırmıştım. Yani.

Zombi insanlarla insanlar ve insanlar arasındaki savaş ısınırken, Ali Bell'in neyin daha önemli olduğuna karar vermesi gerekiyor. Aşk hayatı ... ya da hayatı.


Genç yetişkinler için yazma, yetişkinler için yazından farklı nasıl?
GS: Belki bunu itiraf etmemeliyim, ama çok şey var ... işte burada, aynı şeyi söyleyin ... aynı. Tam olarak geride kalan hikayeleri içeren karakterler yaratmak, aksiyon ve maceranın akmasını sağlamak, sırlarla örülmek, bu sırları ortaya çıkarmak ve en sevdiğim karakteri yaratmak için elimden geleni yapıyorum: bazı karakterler aşık olduğu gibi sayfaları cızırdatıyor.

Beyaz Tavşanlı Chronicles karakterlerin iyi bir karışımını içerir. Favorin var mı? Öyleyse, kim ve neden?
GS: Kat her zaman benim kızımdı. Tutumuna, esprili dönüşlerine ve bir rüya gibi taahhüt ettiği bir suç için bir zamanlar erkek arkadaşıyla kızdığına sevindim. Paylaştığım bir özellik. Aile üyelerimi hayal suçlarından dolayı sıklıkla suçladım. (Ne yaptığını biliyorsun anne!)

Ve şunu söylemeliyim ki, Kat, Zombi Kalpler Kraliçesi'nde üst sıralarda yer alıyor. O sadece kalbimi çalmadı, onu koparıp kupasını elinde tutmaya karar verdi.

Sloganı: Ben muhteşem trenle gemideyim ve üzerinde yürüyebilir veya kaçabilirsiniz.


Beyaz Tavşan Kroniklerini ilk kez sen yazmaya başladığında, üçlemenin nasıl sona ereceğini ya da daha sonra ne yapacağını biliyor muydun?
GS: Sayende hüsrana, hayır. İlk kitabı nereye gittiğime dair belirsiz bir fikirle yazmıştım. Kız zombilerin gerçek olduğunu, zombi öldüren satılık arsa çocuğa düştüğünü, zombi öldürmeyi, kendini romantizmi, sonunda öğrenir. Kitapta iki ayna görüntüsü hayata geçen, Z savaşları, arkadaşlar arasındaki sırlar, romantizmle ilgili sorunlar ve daha sonra üç zırhlı kitabın ZERO fikri ile daha iyi bir fikrim vardı. İlk iki kitabın içinde sarkmış bıraktığım konuları birleştireceğimi biliyordum ve bunu nasıl, tam olarak, nasıl yaptığım konusunda editörüme beyin fırtınası yapmak zorunda kaldım.

Sonun sonucu beni şaşırttı. Karakterlerime işkence etmekten hoşlanıyor muyum? Evet. Bu kitap ispat. Bu kitabı yazarken daha önce hiç olmadığı kadar gülümsemiş miydim? Kesinlikle. Ve sadece işkence yüzünden değil. Karakterimin ağzından çıkan bazı şeylerden ... Şimdi gülümsüyorum!

Beyaz Tavşanlı Kronikler dünyasında yaşayan insanlara ne gibi tavsiyeler verirsiniz? Bir zombi kıyameti söz konusu olduğunda, herhangi bir ipucu yardımcı olur!
GS: Avcıya yakın durun. Eğer zombi göremiyorsan, kızarmışsın demektir. Ama, uh ... belki bir avcının erkek arkadaşını çalmaya çalışmayın. Daha kanlı tost olacaksın.

Okuyucuların sizden gelecekte neler bekleyebilecekleri hakkında herhangi bir ipucu var mı? Gelecekte daha YA?
GS: Gelecek sene (2015) yepyeni bir YA üçlemesi başlatacağım ve çok heyecanlıyım. Aslında bir fikri, kitabı veya bir grup karakteri hiç bu kadar heyecanlandırmadım. Fikirler yaklaşık bir yıldır sürekli akıyor ve not tutuyorum. Tam olarak nereden başlayacağımı, nereye gideceğimi ve nasıl sonlandıracağını biliyorum. Tanrı'ya şükür!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder