16 Şubat 2018 Cuma

Sahibinden Ev

Sahibinden Ev

Cesaretten bir genç kendisini çok ileri ittiğinde iki oğlan arasından seçim yapmalıdır: biri onu güvende tutmak isteyen biri ve kendisine eski özüne dönmeye cesaret eden biri.



On yedi yaşındaki Dyna, bir risk alıcısı grubundan geliyor ve korkunç bir düşüşte ayak bileğini sıçrattığı günden önce hevesli bir heyecan arıyor. 


Bütün hayatı dağ bisikleti ve kaya tırmanışından evde oturmaya ve hippi annesinin bulduğu tuhaf alternatif şifa merkezinde grup oturumlarına katılmıştır. Dyna'nın kazasına tanık olan oğlan, yaralanmasının bir uyanış çağrısı olduğuna inanıyor ve hafif yeni yaşam biçimini destekliyor, ancak şifa merkezinde buluşan genç bir Afganistan Savaşı gazisi, onu tekrar şansını denemek için itiyor. Dezavantajlı dürtülerinin sonuçlarıyla sahibinden ev yüzleşmek zorunda bırakılan Dyna, kendisinin her zaman dikkatli olduğu bir şeyi riske atma tehlikesiyle karşı karşıya kalır - kalbi.

Adrenalin Kırmatiyi okumadan önce çok fazla şey duymamıştım ama duyduğum en büyük değildi. Düşük beklentilerle girdim ve kitap kesinlikle onları geçti. Kendimi gerçekten Adrenaline Crush'tan hoşlanıyordum ve bu kitabı güçlendirdim!

Dyna, bir süre sevmeyi seven kolay bir karakter değil. 


Korkusuz, önce ve istediği her şeyin peşinden gitmek istiyor. Ancak, kazasından sonra sevdiği her şeyi korkutuyor ve güvenliğin gitmenin en iyi yol olduğunu düşünüyor. Yeni sevgilisi Jay, tamamen yeni şeyleri ele geçirme felsefesini somutlaştırıyor. O tatlı ve nazik ve bayağı bayat. Hiçbir kusurları yoktu ve bu kendi içinde benim için tamamen bir kusurdu. Korkusuz gelince, Dyna onu bir daha böyle görmüyor. Fiziksel terapi için Ulyssess merkezine katıldığında ve Pierce'le tanıştığı zaman değişir. Pierce ve grubun geri kalan kısmı Dyna'yı belki de güvenli olmanın hayatının geri kalanında yaşamanın en iyi yolu olmadığını anlamak için zorlar. Pierce'ın kesinlikle bazı kusurları vardı ve onu onun için sevmiştim. Güçlüydü, ancak uçucu olabilirdi. Dyna'da en iyi ve en kötü şeyi getirdi.

Dyna'nın ailesi Adrenaline Crush'la ilgili en sevdiğim şeylerden biriydi. Anne ve babası başlangıçta çocuklarına fazla dikkat etmeyen iki kişi gibi tanıtıldı ancak onları bu şekilde hiç görmedim. Dyna kaza geçirince, onu rahat bırakmazlardı. Süper sahibinden ev aşırı korumaya sahiplerdi, ama müthişti. Babasının Jay'a karşı koruyucu tavrı çok komikti. Dyna'nın ağabeyi Harley gelince, beni kırdı. Hiçbir yere gitmeyen tam bir taşçıydı, ama onun çok sevimli olduğunu düşündüm. Çok güçlü bir aileleri vardı ve bunu görmeyi çok sevdim.

Hikaye süper hızlı tempolu. Kitabın kendisi sadece 190 sayfadır ve oradan uçmaktadır. Cidden oturdum, bu işe başladım ve işim bitinceye kadar koyamadım. Dyna'nın neyi seçeceğini ve diğer Ulysses merkez hastalarının sorunlarını nasıl üstesinden geleceğini bilmek istedim.

Genel olarak, Adrenalin Kırma, biraz daha derin bir öyküyle gerçekten sevimli bir hikaye. Kesinlikle bu yazardan daha fazla şey kontrol edeceğim.

Başkalarının Adrenalin Kırma hakkında ne söylediği:


Lili's Reflections'ın incelemesi: "Eğer unutulmaz kahramanlar, doğruca bir aşk üçgeni, inanılmaz derecede güçlü kahramanlar ve kesinlikle ölmesi gereken bir aile dinamiğinden keyif alıyorsanız, bu kitabı tavsiye ederim."

Okumaktan Be'nin İncelemesi: "Sonuçta, kitap beni ilgilendirdi ve sonsuza dek favori olmayacak olsa bile kesinlikle eğlenceli oldu."

Kitaplar Vital'ın incelemesi: "Adrenalin Kırma kesinlikle kendi adına kadar yaşıyor."

Önce blogunuz hakkında biraz bilgi verin! Ne gözden geçiriyorsun, eş-yorumcular var mı, vb.

Cennetin Bir Sayfası, kitaplarla aşık 3 17 yaşındaki bir kız çocuğu tarafından yönetilen Singapur'da (bu gençken Güneydoğu Asya ülkesi şehir) temellendirildi ve esasen YA romanlarını inceliyoruz ancak kısa bir süre önce Ortadoğu'ya girmeyi düşünüyorduk Grade ve Yeni Yetişkinler de! Bernice ve JZ, yanımda yer alan 2 eş-yorumcu var ve onlar sahibinden ev büyük çünkü onlar çok farklı kitapları okumalarına rağmen (Bernice kabarık romanları sever, JZ gizemi tercih ediyor ve tam bir bilimkurgu / distopi / fantezi fanatik), hala fangirl için ortak şeyler bulabiliriz (bir şey üzerinde fangirl daha bond ne iyi bir yol?).

En sevdiğiniz şeylerden bazıları nelerdir? (Tabii ki blog yazma ve okuma dışında!)


Vay. Bloglamayı ve okumayı bırakarak, hayatımın büyük bir kısmını örtmüşsünüzdür. Bu tamamen beni tam bir ev gibi hissettirmiyor. * beceriksiz kahkahalar * Eh, yakın zamanda yazdıklarımı (hikayeleri) aldım ve bundan başka, filmlere bağımlıyım (bunları daha kısa, görsel kitaplar olarak görüyorum) ve fangirling yapmak için en sevdiğim şey olarak sayılıyor mu? Ancak, insanları utandırıcı bir hobide göreceğim (gerçek hayatta tanıdığım kişilerin bunu göreceğinden şüpheliyim), insanların hayatlarının sevgisini karşılayabilecek alışılmadık ama sevimli şekilleri hakkında hayal kurmayı seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder