16 Şubat 2018 Cuma

Karga Uçuşu

Karga Uçuşu

Aşk ve Diğer Kuramlar, çağın ilerleyen romanında hızlı tempolu bir büküm. . . ve romantik komedi.



Aubrey ve en yakın arkadaşları, erkeklerle çıkmak söz konusu olduğunda kurallarla oynamak için bir anlaşma yapmışlardı. 


Kuralların, lise boşa yaşamaktan alıkoymalarını önleyeceklerini umuyorlar - bu kuralların, kalplerini ve zihinlerini açmalarını kolaylıkla sağlayabildiğini bilmiyorlar. Ve yeni çocuk Nathan Diggs kasabaya taşındığında, Aubrey bazı kuralların bozulması gerektiği düşüncesine başlar.

Alexis Bass'ın ilk romanı, eşit bölümden oluşan ısırık ve romantizm ile karşı konulmaz bir sesle karşıladığı için özlemek istemeyeceğiniz bir romandır.

Aşk ve Diğer Teoriler, tipik kabarık çağdaş romantizminiz değildir. Aslında, Aşk ve Diğer Teoriler hakkında tipik bir şey yoktur. Tam olarak ne olacağını ummadığım halde, baştan kendimi çengel buldum ve bitirince gülümseyerek buldum.

Aubrey ve en yakın arkadaşları, okulun en iyi kızlarıdır. Bütün en sıcak çocuklarla takılıyorlar, onlara karşı gelen kızları kandırıyorlar ve birbirlerinin arkasında iyi bir sıraya girme eğiliminde değiller.


Sevmek kolay kızlar değil ve bu Aşk ve Diğer Teoriler konusundaki en büyük sorundum. Aubrey akıllı bir kızdı, ama arkadaşlarına ve oğlanlarına gelince gerçekten aptalca davrandı. Arkadaşları gelince, hepsi kötü değildi, ancak Shelby bir orospuydu. Herkesin onun büyüsünün altında neden böyle olduğunu anlamadım. O kadar doluydu ki Aubrey'ye yaptığı şey çok acı vericiydi. Nathan'dan da etkilenmedim. İlk başlarda ona, özellikle de Aubrey'e aşık oldum. Beraber çok tatlılardı. Sonra Trip'le tanıştım. Gezi, istediği şeyi elde eden ve her zaman doğru olmasını bekleyen biriydi. Bununla birlikte, o da açıkça Aubrey için çok önem veren ve onun için her şeyi yaparım gerçekten tatlı bir adamdı. Kitabın sonuna kadar kalbim onun ve Nathan'ın kim olduğunu hatırlamıyorum. Hata.

Aubrey, arkadaşları ve hayatlarındaki tüm çocuklar arasında çok fazla korkunç bir iletişim vardı. Sadece şeyler hakkında konuşsaydılar, o kadar çok şey giderilmiş olabilirdi. Aubrey konuşmaktan oldukça korkuyordu, ama o sadece o değildi. Ailesiyle birlikte olmak üzere tüm dostluklarını ve diğer ilişkilerini çevreleyen çok fazla sır vardı. Aubrey nihayet aklını konuşmaya başlayınca sevinçten atlamak istedim. 

Bununla birlikte, o noktaya ulaşması çok fazla kalp ağrısı çekti ve özellikle de kaçınılabildiği için, hepsi için korkunç hissettim.


Hikaye, tüm bu aksiyon dolu değildi, eğlenceliydı. Üniversite zamanında hazırlanmış kitapları seviyorum. Kolej girmeye, kolejde yaşamanın nasıl olacağına ve lisedeki arkadaşlarına elveda demeyi öğrenmeye odaklanılacak çok şey vardı. Aubrey ve arkadaşları garip bir ilişki yaşarken, birbirlerini gerçekten uzun uzun arkadaş olarak görüyorlardı. Onları geride bırakmak, Aubrey'nin düşünmek bile zor bir şeydi. Ayrıca, bütün parti konusu biraz fazla abartılmışken, ilginç şeyler de yaptı. Aubrey ve arkadaşları, lisedeki benzer çılgın lise deneyimine sahipti. Mutlaka ben (nerddeydim) ama bunu tamamen anladım, çünkü arkadaşlarım onlarla aynı partiye girdi. Uyuşturucu ve alkol bazı insanlara bulaşabilir, ancak oldukça gerçekçi buluyorum.

Genel olarak, Aşk ve Diğer Kuramlar kesinlikle favorilerim listemize eklenmeyecek ancak şans verdiğim için memnunum. Kendimi sayfalara mümkün olduğunca hızlı çevirdiğimi gördüm ve kitabın sonuna kadar karakterlere gerçekten bağlıydı. Bana göre iyi bir kitabın işaretidir.

Aşk ve Diğer Teoriler hakkında başkalarının söyledikleri:


Once Upon a Twilight'ın incelemesi: "Kesinlikle sevmekten sonra sizi nereye götüreceğine dair endişelenmeye başlayacaksınız; sizi tamamen aşık hale getirmek için. "

Fic Fare'in incelemesi: "Bununla birlikte, burada anlatılan hikayenin ilginç olduğunu düşünüyorum ve yumuşak, kabarık bir romantizm olmayan bir kitap arıyorsanız, bu filmin tadını çıkarabilirsiniz."

Quirky Reader'ın yorumu: "Bence Katie Cotugno'nun hayranları bu taşı takdir edecek, ancak genelde çağdaş YA'da iseniz, bunları kontrol etmeniz gerekiyor."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder