16 Şubat 2018 Cuma

Sahibinden Satılık

Sahibinden Satılık

Uzun zaman önce ejderhalar, efsanevi bir ejderha öldürücü topluluğu olan Aziz George Emri tarafından yok olma tehlikesiyle karşı karşıya kaldılar. 



İnsan formunda saklanarak rakamlarını gizli bir hale getiren Talon ejderhaları güçlü ve kurnazlaştı ve dünyayı insanlarla hiçbir yere aklamak için konumlandılar.


Ember ve Dante Hill, ejderhanın tanıdığı tek kardeş ve erkek kardeşidir. Topluma sızmak için eğitilmiş olan Ember, Talon'a götürülmeden önce gençlik yaşantısında yaşamak ve özgürlüğün tadını çıkarmak istiyor. Ancak kader bakış açısından bir konudur ve sahte bir ejder yakında Ember'e öğretilen her şeye meydan okuyacaktır. Ember geleceğini kabullenmeye çabalarken, kardeşi ile St. George Emri tarafından avlanır.

Soldier Garret Xavier Sebastian, tüm ejderleri ve Talon'un en yeni çalışanlarını aramak ve yok etmek için bir misyona sahiptir. Ancak avını bulduğundan sahibinden satılık emin olmadıkça öldüremez; Ember Hill hakkında hiçbir şey kesin değildir. Ember'in cesareti, güvenini ve çok fazla insan arzularıyla karşı karşıya kalan Garret, Sipariş'in kendisine dahil ettiği her şeyi sorgulamaya başlar: ejderhalar hakkındaki gerçeği bulmak için nelerden vazgeçmeye istekli olabilir.

Julie Kagawa, Sacramento, California'da dünyaya geldi. Fakat orada gerçekten heyecan verici bir şey olmadı. 


Böylece dokuz yaşındayken ailesi ve ailesi Hawaii'ye taşındı; yakında keşfedilen büyük etçil böcekler, ev kuklaları kolonileri ve sık sık meydana gelen kasırgalar tarafından yaşanıyordu. O, resif köpekbalıkları, denizanaları ve sade yılanbalığı tarafından kovulmaması için zamanının çoğunu okyanusa geçirdi.

Kirayı ödemek için Julie, yıllar boyunca farklı kitapçılarda çalıştı ancak raflarda olması beklenen kitapları okurken kaşlarını çatan yöneticileri keşfetti. Böylece diğer tutkularına döndü: hayvan eğitimi. Birkaç yıl profesyonel köpek eğiticisi olarak çalıştı, Chihuahua ısırıkları ve aşırı hevesli Labrador'u kaçıp ilk kitabını satana kadar tam zamanlı eğitim yazmayı bıraktı.

Julie şimdi, Kentucky, Louisville'de yaşıyor sahibinden satılık ve burada köpek balıkları saldırılarının sıklığı en düşük seviyededir. Kocasıyla, iki iğrenç kediyle, bir Avustralyalı çobanla yaşıyor; bu, kendi iyiliği için son derece akıllı ve en son eklemeyi, hiperaktif bir Papillon köpek yavrusu ile yaşıyor.

Her tur durağı, bitmiş bir TALON kopyasını sunuyor!


Beş şanslı büyük ödüllü oyuncu, Julie'nin inanılmaz ejder heykelciklerinden birinin yanı sıra bazı eğlenceli imzalı sünger alacak. Büyük ödül için girmek için, her gün tura katılmanız, ejderhayı bulup yakalamanız ve günlük soruyu cevaplamanız gerekir.

Catch the Dragon Contest ": Pazartesileri, Çarşambaları ve Cumaları, ejderha farklı bir blogda görünür ve 48 saat boyunca orada kalır. Ejderha'yı bulduktan sonra üstüne tıklayın ve Grand Prize Giveaway için bir Rafflecopter giriş formuna yönlendirileceksiniz! Giriş yapmak için, tur durağında bulunan günlük soruyu cevaplamalısınız !!!
Ejder nerde olabilir? Tüm Kitap Blogger Tur Hostları ve Harlequin Paranormal Blog'da, şimdi gidin ve kendinize bir ejderha yakalayın! Bulabiliyor musun Ve tutabilir misin?

Günlük soru: Talon, okumaktan daha çok heyecanlandı mı?

Önce blogunuz hakkında biraz bilgi verin! Ne gözden geçiriyorsun, eş-yorumcular var mı, vb.


Merhaba! Blogum Lütfen Bookworm'u inceleyin, tüm genç erişkin kitapları inceleyin. Fantaziye yoğun bir şekilde eğilmek eğilimindedir ve retellings benim en sevdiğim şeydir. Çağdaşlar ve benzeri gibi diğer türlere ayrılıp ufuklarımı sahibinden satılık genişletmek için başarısız olmaya çalışıyordum, böylece beni nereye götürür görürüz. Hangi türe sahip olursanız olun, iyi kitapları kaçırmak istemiyorum.

En sevdiğiniz şeylerden bazıları nelerdir? (Tabii ki blog yazma ve okuma dışında!)

En sevdiğim şey, 3 yaşındaki oğlumu eğlendirmek olacaktır. O bir avuç ama en iyi yoldur. Ben de gerçekten pişirmeyi ve pişirmeyi çok seviyorum, böylece her zaman denemek için yeni tarifler arıyorum. Ayrıca küçük figürler, çoğunlukla ejderhalar, ancak efsanevi şeyler toplamıyorum. Evet, Julie Kagawa'nın ejder figürlerinin 4'ünden hoşlanıyorum ve bunları küçük parçalara seviyorum.

Blogunuzu başlatmaya ne karar verdiniz?

Düşüncelerimi, bundan fayda sağlayacak bir başkasıyla okuduğum konularda paylaşma fikrini çok beğendim. Bazı kötü eleştiriler buldum; "Bu yazar çok para kazanıyor" ya da "nefret ediyorum" gibi kötü ve "iyi değil bu çok yararlı değil" diye düşündüm, o zaman ve bende benim gibi birinin aynı sorunu yaşaması için yardım etmek istediğime karar verdim.

En iyi kitap bloglama anınız nedir?

Sarah J Maas'la tanışma! O benim en sevdiğim yazarlardan biridir ve çok sinirlendim ama çok tatlımdı.

YA'ya hangi kitap geçti?

Cassie Clare tarafından hazırlanan Infernal Devices serisi beni Açılma Oyunları ve Alacakaranlık serisi ile sürüklüyordu ancak sevgili Tessa, Will ve Jem'le tanışana kadar tamamen satılmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder