16 Şubat 2018 Cuma

Rüya Görmek

Rüya Görmek

Çoğu kişi Nebraska'dan Sharon'dan çıkmayı hayal eder, ancak üç yıl sonra Lauren Barrett eve gelecektir. 



Ailesini kaçıran, üniversite bursunu kaybeden herkese verdiği gerekçeler var. Ve Lauren'in kimseye itiraz edememesinin nedeni: En iyi arkadaşının ağabeyi Rob Conrad.


Futbol cesareti ve çene damlaması iyi görünüyor, Rob da lisedeyken bir yıldız. Gerçek dünyada, işi ve ilişkileri hiçbir yere gidiyor. Lauren kasabaya geri dönene kadar ne eksik olduğunu tam olarak anlayamaz, onunla eski hisleri ve yeni hayaller yaşatır. Ancak o, kadınların sevip-gittiği adam, onları sonsuza dek düşünen kişi değil.

Açılmaktan korkmasına rağmen Lauren bu şansı kullanmaya hazır. Gerçekten ait olduğunuzu anlamaktan daha önemli olan tek şey, birlikte olması gerektiği kişiyi bulmanızdır.

Beni Sevdiğin Sürece, 2B üçlemesinin ikinci kitabı Ann Aguirre'nin yeni yetişkin kitapları için sevgimi pekiştirdi. Bu Yola Vermekten hoşlandım, ancak Beni Sevdiğin Sürekli Aşkımla karşılaştırıldığında hiçbir şey gibi görünmüyor.

Rob ve Lauren kalemi ilk sayfadan çalıyorlardı. 


Gerçekten her iki karakterle de bağlantı kurdum. Rob çok çekici ama çok akıllı bir adam değil. O daima dışardan değil, tüm ailenin salak jock'u gibi görünüyordu. Güveni bulunmuyor ve hayatta hiçbir yere gitmediğini görüyor. Lauren, aslında onun içinde potansiyel gören tek insandan biridir. O kadar garip olsa da, farklı şekillerde. Şiddetli sosyal kaygısı vardır ve onu hemen hemen sakat bırakmıştır. Üniversiteden evine geri döndü ve Rob onunla takılmak için şehirde tek olan kişilerden biri. Tatlı bir dostluk olarak başlayan şey, bir şeye hızla gelişir ve ikisi birbirinden en iyiyi alırlar. Bununla birlikte, işler asla pürüzsüz seyir halindedir, bu nedenle çok sayıda deneme karşısına çıkıyorlar ve bu ikisinin mutlak bir bitiş veya kendi başına daha iyi olup olmadıklarını merak ediyorlar.

Rob ve Lauren'in kusurları beni kendilerine bağlayan şey, çünkü onlarla o kadar kolay ilişki kurabildim. 


Ann Aguirre, okuyucuların kolayca anlayabilecekleri ve anlayabildikleri karakterler yarattı. Rob'un da bir rüya adamı olduğu zarar değildir. Lauren çok kötü değil Harika bir espri anlayışı var ve ikisi arasındaki şaka gerçekten gülümsememi sağlıyor. İlişkilerinin mükemmel olmaktan uzak olduğunu ama konularında birlikte çalıştığını çok beğendim. Birbirlerinden bir şey almadılar. Eğer Rob, Lauren'ı rahatsız eden bir şey yaparsa ona haber verir ve tersini söyler. Şeyler hakkında çok açıktılar ve gerçekten ferahlatıcıydı. Bir kereliğine kitaba erişmek ve bazı duyuları karakterlere sokmak istemiyordum.

Hikaye aksiyon dolu olmaktan çok uzak fakat yine de tamamen unputdownable. Rob ve Lauren okuyucuları kanca etmek için yeterlidir. Mutlu sona ereceklerini, eğer öyleyse, her şeyin nasıl yürüdüğünü bilmek istedim. I Want It That Olan Karakterlerden kahramanların olduğu konusunda da incitmedi. İşleri ilginç kılmak için de yeterli dram vardı. Sharon, Nebraska'daki işler kusursuz değildi ve küçük kasaba düzeninin dürüstlüğü, As I Love As You Me'yi ne kadar çok sevdiğime katkıda bulundu.

Genel olarak, Beni Sevdiğin Sürece, türün hayranlarının hayran olacağını düşündüğüm harika, yeni bir yetişkin romanı var. Yüzünüzde bir gülümsemeyle karşınıza çıkacak tatlı bir çağdaş hikaye!

Başkalarının bana ne kadar çok sevdiğinizi söylediği:


Fic Fare'in incelemesi: "Genel olarak, bu dizi yeni yetişkin türü açısından harika bir ektir - bu türde bulacağınız kitaplardan bazıları kadar ağır değil, ancak hepsinden farklı olmayan bazılarını elde etmeyi çok beğendim angst, angst, angst. "

Nomi'nin Paranormal Palace'u incelemesi: "İlk kitabı sevdim rağmen, Beni Sevdiğin Sürekli olarak bugüne kadar seride en sevdiğim şeydi."

Closet Geeks ve Slow Mo, "Tamamladığım zaman itiraf etmeliyim. Mutlu içtim. "

Ann Aguirre, New York Times ve USA Today'in en çok satan yazar ve İngiliz Edebiyatı'nda derece ile RITA birincisi; Tam zamanlı yazmaya başlamadan önce palyaço, katip, sesli oyuncu ve kaçık yavru kedi kurtarıcıydı, sırayla değil. Sarı bir evde mısır tarlasının karşısında büyüdü, ama şimdi güneşli Meksika'da kocası, çocukları ve çeşitli evcil hayvanlarıyla yaşıyor. Ann, kitapları, emo müziği, aksiyon filmlerini sever ve Harlequin, Macmillan ve Penguin ile birlikte yayınlanan yetişkinler ve gençler için her tür roman yazar yazar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder