16 Şubat 2018 Cuma

Sahibinden Kiralık

Sahibinden Kiralık

Blogunuzu başlatmaya ne karar verdiniz?



Öncelikle, çevremdeki kitapçı olmayan insanlar, okuduğum kitaplarla ilgili ve bunlara devam etmekten biraz bıkmış olmaya başlamıştı. 


İkincisi (bundan gurur duymuyorum ama dürüst olacağım), ARC'leri 2013'ün başında keşfettim ve yayınlanmadan önce kitap okumak düşüncesi benim için böyle bir onur gibi geldi. Ben de öğrendim çünkü çoğunlukla onları var kitap blogcular oldu ... evet, beni de bir blog başlatmak için teşvik etti. Neyse ki, ARC'leri içermeyen bloglamanın sahibinden kiralık sevinçlerini öğrendim, bu yüzden şimdi herhangi bir fiziksel ARC'yi (#internationalbloggerprobs) elde etmemize rağmen, en azından mutsuz değilimdir. Aslında, bazen incelemeye muhtaç bir ARC olmadığımda, oldukça özgür hissettiriyor. Biraz ızgara kapılıyorsam özür dilerim!

En iyi kitap bloglama anınız nedir?


Of Neptune blog turunun bir parçası olmakla birlikte Bahar 2014 Fierce Reads Street Team'e katıldıktan sonra oldu. Uluslararası bir blog yazıcısı olarak düşünmüştüm, Macmillan'ın katılan blog yazarlarına gönderdiği küçük teşekkür paketini almayacağım, ancak her zaman bir Fierce Reads blog turunun parçası olmak istedim kitaplarını ne kadar çarpıcı bir şekilde pazarladıklarına aşık oldular) ve tek başına yaşayanlardan memnun kaldılar. Ancak, iyi bir cumartesi öğleden sonra, postacı geldi ve bana hitaben gelen büyük bir paketi bıraktı. Öyleyse, bahar 2014 Fierce Reads koleksiyonundan kitap imzaladılar! Şimdiye kadar sahip olduğum ilk imzalanmış kitaplar bunlardı! Bundan önce, hiç kimse A Sayfa of Heaven okumaz gibi hissettim. Bunun mantıksız olduğunu biliyorum ama hepimiz tek blog yazarının güvensizliğine sahip değil miyiz? Her neyse, annem okurken blogculuk sürecini desteklemiyor ve kimsenin profesyonel olmayan çevrimiçi yorumları okumasını rahatsız etmediğini iddia etmeyi seviyor; bu, blogumun meşru ve anlamlı bir şey olduğumu hissettiğim andı. Artı, bloglamaya koyduğum işin meyvelerini verdiğini gösteren fiziksel kanıtlara sahip olmak hoşuma gitti!

YA'ya hangi kitap geçti?

Onbir oniki oluyordu. Noel zamanı. Şanghay'daki bir sokakta kitap satan rasgele bir adam. Meg Cabot'un Prenses Günlüğü dizisi. Okul tatili sahibinden kiralık boyunca Şanghay'da onu ziyaret ederken çok sıkıldığımızı düşündüğüm için annemin en sevimli partisi için bir dürtü satın aldı. O zamandan beri YA'ya bağımlı oldum.

Kaç tane kitabın var?

Şimdilik yaklaşık 70 ama hemen hemen her kitapçı gibi, bir gün kendi kişisel kütüphanem var umut ediyorum!

Herhangi bir yazarla tanışabildiysen, ölü ya da canlı, kim olurdu ve neden?


Klasikler için değil, hayatta olacağım ve büyük olasılıkla Sarah J. Maas olacak, çünkü kurgusal bir sarışın ve badass gibi Celaena Sardothien yarattı. Throne of Glass serisini çok seviyorum, bu yüzden acıyor, bu yüzden arkasındaki beyniyle biraz sohbet etmek harika olacak! Bununla birlikte, Leigh Bardugo, Marissa Meyer, Marie Lu veya Cassandra Clare'den herhangi biriyle tanışmak da harika olacaktı!

-Yeni sürüm

Bunun son 2 ayda yayınlandığını varsayacağım, bu yüzden çok fazla zaman ayırmaya gerek duymayacağım. Kasie West'in Çit Üzerine Kesinlikle, kurnazlık ve şirinlik üzerine aşırı doz aldım sanırım. İncelemem için buraya tıklayın!

-Tür

Fantezi, bebeğim! Bilim kurgu yakın bir ikinci olmasına rağmen.

Okumak için Yerleştir

Toplu taşıma araçlarında (belki MRT'den daha rahat koltuklara sahip oldukları için otobüslere hafif bir tercih, aka burada Singapur'da metro). Okula sahibinden kiralık gidip gelen 1.5 saatlik yolculuğumu her zaman okudum, bu yüzden sıkışmıştı. Şimdi evde okumayı emiyorum.

-Televizyon şovu

Avatar: Son Hava Bendesi, Korra Efsanesi, Sherlock ve Thrones Oyunu olabilir.

-Şeker

Sakin birşey! Yüzeylerinde şeker olanları değil, lütfen!

-Şarkı

Aşk Hikayesi ve Hepsi Çok İyi Taylor Swift. 2008'den beri Swiftie oldum ve bundan utanmıyorum!

Cesaretten bir genç kendisini çok ileri ittiğinde iki oğlan arasından seçim yapmalıdır: biri onu güvende tutmak isteyen biri ve kendisine eski özüne dönmeye cesaret eden biri.

On yedi yaşındaki Dyna, bir risk alıcısı grubundan geliyor ve korkunç bir düşüşte ayak bileğini sıçrattığı günden önce hevesli bir heyecan arıyor. Bütün hayatı dağ bisikleti ve kaya tırmanışından evde oturmaya ve hippi annesinin bulduğu tuhaf alternatif şifa merkezinde grup oturumlarına katılmıştır. Dyna'nın kazasına tanık olan oğlan, yaralanmasının bir uyanış çağrısı olduğuna inanıyor ve hafif yeni yaşam biçimini destekliyor, ancak şifa merkezinde buluşan genç bir Afganistan Savaşı gazisi, onu tekrar şansını denemek için itiyor. Dezavantajlı dürtülerinin sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda bırakılan Dyna, kendisinin her zaman dikkatli olduğu bir şeyi riske atma tehlikesiyle karşı karşıya kalır - kalbi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder