16 Şubat 2018 Cuma

Bursa Kiralık Daire

Bursa Kiralık Daire

Cynthia Rothschild'in en yakın arkadaşı olan Annie, yeni lise kütüphanecisinin başında gelirse, Cyn tamamen nedenini görebilir. 



O gerçekten çok genç ve çok tatlı ve Annie'nin mükemmel bir kütüphane izleyicisi olacağını düşünüyor. 


Ancak Bay Gabriel ile görüştükten sonra Cyn, bir şeylerin doğru olmadığını fark etti. Belki de kütüphanecinin gözündeki tüyler ürpertici bir görünüm ya da Cyn'in etrafındaki tuhaf hissi onun çevresinde. Cyn aslında Cebrail'in, aslında bir iblis olduğunun farkına varıyor.

Şimdi, okul müzikallerinin teknik felaketten kurtulmasının yanı sıra kendi umutsuz ezilmesiyle kendini aptal yerine koymamaya çalışırken, Cyn, en iyi arkadaşını kötü kütüphanecinin debriyajlarından kurtarmak zorundadır. Kötü bursa kiralık daire kütüphaneci de yavaş yavaş yaşam gücünü bütün öğrenci vücudundan çıkarın!

En çok satan yazar olan Michelle Knudsen'dan, korkunun biraz romantizm, bol mizah ve bazı hoş sıcak çocuklar (hem iyi hem de kötü çeşit) ile hizmet etmesini seven gençler için mükemmel bir roman var.
O genç. O ateşli. O da kötülükten. O var. . . kütüphaneci.

Michelle Knudsen'dan Misafir Mesaj


Evil Librarian, şimdiye kadar kitap yazarken yaşadığım en eğlenceli şeylerden biriydi. Bunun pek çok nedeni var, ancak bunlardan biri kesinlikle benim en sevdiğim müzikal tiyatro anılarının bazılarına tekrar izin vermesidir. Müzik tiyatrosunu neredeyse hiç sevmedim. İlkokulda (hem şarkı söylemeli hem de şarkısız) oyunlar yazardım ve arkadaşlarımı sınıfın önündeki performansımda sergilememe yardım etmeye zorladım. Her okul müzikali ve birkaç topluluk tiyatro prodüksiyonu için seçmelere katıldım ve birçok büyülü yazlar için tiyatro uykusuzluğuna gittim. Bazen düz oyunlarda parçalar var, ama müzikallerde hep koroda - ve bu benim için sorun olmazdı. Şimdiye kadar bir müzikal kurşunla dövüşmeye yetecek kadar güçlü bir şarkıcı olmadığımın farkındaydım ve koronun güzel ve sıklıkla karmaşık armonileri, müzikallerde şarkı söylemekten çok sevdiğim şeyin bir parçasıydı: Bir şey yaratmak için bir araya gelen tüm farklı sesler şaşırtıcı ve zengin ve bir insanın tek başına şarkı söyleyebileceğinden daha büyük. Yani bu konuk postası için, en sevdiğim koro tecrübelerinin bir listesini yapmak eğlenceli bursa kiralık daire olacağını düşündüm - yani koroya katılan en eğlenceliydi, benim gibi diğer koro türlerine kalbimle tavsiye edebileceğim şovlar!

Penzance Korsanları (W. S. Gilbert ve Arthur Sullivan)


Eller aşağı, benim en sevdiğim favorim, göstereceğim en sevdiğim şovum. Köy Işık Opera Grubunun son NYC'de yaptığı zaman, aya girmek için aşığım ve sonunda ayrılmam gerektiğini fark edince harap ettim çünkü program, provalara ayak uyduramıyordu. Bunu, Staten Island'daki Richmond Tiyatro Koleksiyonu / Center Stage Productions (lise süresince) ve NY'deki Ithaca'daki Cornell Savoyards (kolejde) ile birlikte yıllar boyunca birkaç kez yaptım.

Kabare (John Kander ve Fred Ebb)

Bir yıldır yaz kampındaydım ve şaşırtıcı bir gösteri olmanın yanı sıra, koro üyeleri için de eğlenceliydi. Benim için çok heyecan verici olan Kit Kat Klub'taki seçkin koro dansçılarından biri olmalıyım.

Thee I Sing (George ve Ira Gershwin)

Bu, tiyatro kampının bir başka tecrübesiydi. Ben toplulukta yer almadan önce şovu duymuştum sanmıyorum. Ancak süper eğlenceliydi ve mısır kekleriyle ilgili şarkı söylemek zorunda kaldıklarımızı içeren çok sayıda büyük koro numaraları içeriyordu. Müzik hem aptalca hem de güzel, ve bugüne kadar koro parçalarının birçoğunu hala hatırlayabiliyorum.

Iolanthe (W. S. Gilbert ve Arthur Sullivan)


İlk önce kolejde bu gösteri yaptım ve daha sonra yıllar sonra NYC'deki Village Light Opera Grubu ile birlikte çalıştım. Koroda yer alan kadınların hepsi periler haline geliyor ve (en çok G & S gibi) muhteşem müzik ve son duruşumdaki çok parçalı uyum muhtemelen en sevdiğim şeylerden biri. Bütün zamanların şarkı söylemek için topluluk parçaları.

Les Misérables (Claude-Michel Schönberg, Alain Boublil, Herbert Kretzmer)
Bu, bütün koroların içinde bulunduğum diğer şovların birçoğu kadar şarkı söylemesine pek sahip değil, ama hepsi çok güzel ve bir sürü küçük bursa kiralık daire karakter anı ve hatta bazı solo çizgiler var (üç tane var !) müzikal boyunca koro üyeleri için. Aynı zamanda benim genel favori müzikallerimden biridir, bu yüzden bunun bir parçası olmak sadece heyecan vericiydi. Bu tiyatro kampından bir diğeri ve bas-baritonlarda tekrar tekrar oynadığım öfkelerin başlangıcını işaretleyebilirdi (Javert'i oynayan adam için kötü oldu).

Evil Librarian'ın devamı için çalışmanın başlangıç ​​aşamasında olduğuma göre, karar vermeme yardımcı olmak için bir çok müzikal tiyatro kaydını dinliyorum (eski favorilerim ve hiç de iyi bilmediğim şovlar) hangilerinin bir sonraki hikayeye karışmasıyla sonuçlanabilir. Bu kesinlikle benim tür araştırmadır. Bu yazıyı yazarken yeni iki albüm daha indirdim! 🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder