16 Şubat 2018 Cuma

Emlak

Emlak

Onu sıkıntı çeken ve korkunç bir şey yapmayı düşünmeye iten eski en yakın arkadaşına değil.



Hareket eden annesine de, kendini biçimlendirmek için bıraktı. Ama onun dört arkadaşına.

Humphrey-Bogart'ın takıntılı bir komşusu.
Genç bir keman virtüözü.
Bir papazın kızı.
Öğretmen.

Çoğu zaman, Leonard garip ve üzgün olduğuna inanmaktadır, ancak bu arkadaşlar onun kendisinin olmadığını düşünmesine neden olmuştur.

Onlara teşekkür etmek ve vedalaşmak istiyor.


Beni affedin, Leonard Peacock gözden geçirmek için gerçekten zor bir kitap. Konu zor, dürüst ve iyi yapıldığı için sevmem gerektiğini düşündüğünüz kitaplardan biri ama kendim bu konudaki pek çok şeyden hoşlanmıyordum.

Beni bağışladım, Leonard Peacock rafımda bir yıldır ve nihayet onu almamı sağlayan tek şey YA Lit sınıfımdı. İsteğe bağlı kitaplardan biriydi ve emlak zaten bir kopyası vardı bu yana denemek vereceğini düşündüm. Okuduğum için kesinlikle mutluyum, ancak ne demek istediğimi biliyorsanız, tekrar okumak için zaman ayırdığım bir kitap değil.

Leonard Peacock 18 yaşında dönüyor ve kendisine bir hediye olarak, eski en iyi arkadaşını öldüreceğine ve sonra kendi sefil hayatı sona erdirmeye karar verdi. Ancak bunların gerçekleşmesinden önce, arkadaşlarını gerçekten gördüğü tek insana vermek için 4 hediye var. Kesinlikle okuyucuların dikkatini çekecek bir komplo ama çok gerçekçi bir şey değil. Neden hiç kimse Leonard'ın bu rasgele, abartılı hediye verdiğini tuhaf düşünmüyor? Leonard'ın doğası dışındadır ve herkes bunu sorarsa, kimse daha derine inmek ya da Leonard'ın doğum günü olduğunu anlamaya zaman ayıracaktır. Bu bölümü çok düşük ihtimalle buldum. Leonard'ın kendini öldürüp öldürmeyeceğini sorduğu bir sahne bile var ancak Leonard'ın ayrılmasını engelleyecek hiçbir şey yapmıyor. Gerçekten, bu gün ve yaşta, birinin intihar düşüncesi veya eğilimi olduğundan şüphelenilirse, birileri denemek ve yardım etmek için bir şeyler yapacaktır. Affedilen Me, Leonard Peacock'da durum böyle değildi.

Leonard çok yalnız. Babası bitti, annesi başka bir şehirde yaşıyor (kendine bütün bir ev bırakıyor) ve "arkadaşları" aslında onun için fazla önem vermiyor. Leonard'ın gerçekten bir ilişki kurduğu tek kişi vardı ve bu ilişki tamamen garipti. Leonard'ın hediye ettiği diğer üç arkadaş neredeyse yakın tanıdıklara benziyor. Ayrıca, Leonard'ı bu kadar çok sevmedikleri için onları gerçekten suçlamıyorum. Gerçekten kaba bir çocuktu. Kitap boyunca defalarca kendine bir pislik diyor ve onunla daha fazla anlaşamamıştım. Neredeyse birisinin ağladığı anlamına gelen bir nokta vardı. Böyle birine sempati duymak zor. (Kendini öldürmesi için kök saldığımdan değil.)

Hikaye hızlı tempolu ancak içine girmek biraz zor. 


Hikayelerin çoğu düzenli olarak söylenir, ancak dipnotlar da dağılmış haldedir. Dipnotlar gerçekten dikkatini dağıtıyordu. Leonard'ın düşüncelerinin hikayenin temposuna pek uymadığı gibi neredeyse okuyucular onları tamamen atlamayacak şekilde emlak dipnotlar halinde fırlattı. Bu gibi kitaplarda daha önce hiç görmediğim bir şey ve buna alışmakta zorlanıyordum.

Bana bağışla ilgili en iyi şeyin, Leonard Peacock'un ne kadar dürüst olduğunu düşünüyorum. Dünyanın en büyük sorunlarının var olduğunu düşünen gerçek bir genç çocuğu canlandırıyor. Elbette, bazı oldukça büyük meseleleri var ama asla kendi dışına bakmayı başaramıyor ve onunkinden daha büyük sorunların var olduğunu görmüyor. Beğenmek kolay biri olmayabilir ama kaç liseli adam harika insanlardır? Bu konuda kaç lise kız çocuğu var? Matthew Quick, genç aklının daha koyu tarafını gösterir ve baş gösterir. Ancak yine de okuyucuları umutlu bırakmayı başardı. Bunun mümkün olacağını sanmıyordum ama nasıl yaptığını seviyorum.

Genel olarak, Beni Bağışlayın, Leonard Peacock herkes için bir kitap olmayacak, ancak bazı okuyucuların ilgisini çekecek pek çok özelliği var. Adil uyarı olsa da, daha genç okuyucular için değil. Bir sürü küfür vardır ve kitap boyunca pek çok sert konu ortaya çıkar.

Başkalarının Forgive Me, Leonard Peacock hakkında söylediklerini:


Cuddlebuggery incelemesi: "Sonuçta, Beni affetmeyi, Leonard Peacock'u kontrol etmeye karar verdiğim için mutluyum."

Once Upon a Bookcase'ın incelemesi: "Bu romanı emlak okumanıza yemin ettim Leonard size hikayesini anlatsın" dedi.

Steph Su, "FORGIVE ME, LEONARD PEACOCK, bu yılın en çok patlayıcı ve önemli kitaplarından biri olabilir, ancak Matthew Quick'un en ünlü, en ünlüsü Silver Vernik Oyun Kitabı hakkında hiçbir şey bilmiyorsanız muhtemelen bunu beklemiyordunuz. .”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder