16 Şubat 2018 Cuma

Sahibinden Kiralık Ev

Sahibinden Kiralık Ev

YA'ya hangi kitap geçti?



Onbir oniki oluyordu. Noel zamanı. 


Şanghay'daki bir sokakta kitap satan rasgele bir adam. Meg Cabot'un Prenses Günlüğü dizisi. Okul tatili boyunca Şanghay'da onu ziyaret ederken sahibinden kiralık ev çok sıkıldığımızı düşündüğüm için annemin en sevimli partisi için bir dürtü satın aldı. O zamandan beri YA'ya bağımlı oldum.

Kaç tane kitabın var?

Şimdilik yaklaşık 70 ama hemen hemen her kitapçı gibi, bir gün kendi kişisel kütüphanem var umut ediyorum!

Okumayı öneren bazı bloglar nelerdir?


Kitaplar Şehri-Bir arkadaşım Richa tarafından çalıştırılır, hem YA hem de NA hakkında muhteşem yorumlar yapar ve JLA'nın hayranı iseniz, bu blogu kontrol etmeniz yeterlidir!
Feels of Revenge - Başka bir arkadaşım Victoria tarafından çalıştırın. O yalnızca incelemeye başladı (YA, NA, bazı yetişkinler ve erotik), o da onunla aynı türlerle ilgileniyorsanız, uğrama yapın!
Çingene İncelemeleri-Ben sadece tasarım için Charlotte'un blog'unu ziyaret ederdim. Arı-yoo-ti-ful! Ayrıca, tartışma yayınlarını çok seviyorum, bilgilendirici ve ilginç.
Bu blog'u çalıştıran Roman Sesleri-Elena, içinde bulunduğum her kitaptaki fandomimde ve tüm yayınları% 100 eğlenceliymiş gibi sahibinden kiralık ev görünüyor. Muhteşem kitaplı duvar kağıtlarını ve çalma listelerini seviyor musun? Bu senin için.
Herhangi bir yazarla tanışabildiysen, ölü ya da canlı, kim olurdu ve neden?

Klasikler için değil, hayatta olacağım ve büyük olasılıkla Sarah J. Maas olacak, çünkü kurgusal bir sarışın ve badass gibi Celaena Sardothien yarattı. Throne of Glass serisini çok seviyorum, bu yüzden acıyor, bu yüzden arkasındaki beyniyle biraz sohbet etmek harika olacak! Bununla birlikte, Leigh Bardugo, Marissa Meyer, Marie Lu veya Cassandra Clare'den herhangi biriyle tanışmak da harika olacaktı!

Favoriler:

Tüm zamanların kitapları


Bu, en sevdiğim çocuğumu seçmek gibi bir şey ve eminim bunu söyleyen ilk ben değilim. Ben bir asiyim; Her neyse 5 seçeceğim (bu zaten son derece acı vericidir). Belirli bir sıraya göre:
1. Clockwork Princess, Cassandra Clare'den
2. Sarah J. Maas'ın Gece Yarısı Taçmanı (Yakında bir Ateş Varisi'nin yerini alacağına dair bir his var)
3. Leigh Bardugo'nun Kuşatması ve Fırtınası
4. Marie Lu'nun Şampiyonu
5. Scarlet / Cress by Marissa Meyer (böylece 6'dır, ancak bu 2 arasında karar veremedim)

-Yeni sürüm

Bunun son 2 ayda yayınlandığını varsayacağım, bu yüzden çok fazla zaman ayırmaya gerek duymayacağım. Kasie West'in Çit Üzerine Kesinlikle, kurnazlık ve şirinlik üzerine aşırı doz aldım sanırım. İncelemem için buraya tıklayın!

-Tür

Fantezi, bebeğim! Bilim kurgu yakın bir ikinci olmasına rağmen.


Okumak için Yerleştir

Toplu taşıma araçlarında (belki MRT'den daha rahat koltuklara sahip oldukları için otobüslere hafif bir tercih, aka burada Singapur'da metro). Okula sahibinden kiralık ev gidip gelen 1.5 saatlik yolculuğumu her zaman okudum, bu yüzden sıkışmıştı. Şimdi evde okumayı emiyorum.

-Televizyon şovu

Avatar: Son Hava Bendesi, Korra Efsanesi, Sherlock ve Thrones Oyunu olabilir.

-Şeker

Sakin birşey! Yüzeylerinde şeker olanları değil, lütfen!

-Şarkı

Aşk Hikayesi ve Hepsi Çok İyi Taylor Swift. 2008'den beri Swiftie oldum ve bundan utanmıyorum!

Adelena ve bloguyla ilgili daha fazla bilgiyi Twitter'da izleyerek ve A Sayfa of Heaven'ı kontrol ederek öğrenebilirsiniz!

O zaman tekrar geldi! Eylül incelemenize bağlanma zamanı ve bazı harika kitaplar kazanma şansına girme zamanı!

Tamam, Eylül ayında muhteşem ödül paketini kazanmak için yapmanız gereken ne var!
- Rafflecopter'ı doldurun!
- Diğer katılımcılar onları kontrol etsin diye incelemelerinizi bağlayın!
-Bir kitap için 2014'te yayınlanmış olması gerektiğini unutmayın!

Bu ay kazanma şansın nedir?

Raf İstifleme, Tynga's Reviews tarafından barındırılan bir memedir! İnceleme, kitaplık, kitapçıdan veya esnaflardan bir önceki haftaya kadar hangi kitapları aldığınızı gösteren bir listedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder