16 Şubat 2018 Cuma

Mersin Satılık Ev

Mersin Satılık Ev

Yayıncı Haftalık'ın "kükreyen ve bağımlılık yapan-gotik bir dünya" olarak adlandırdığı üçlemenin sonucunda, Eleanor Fitt büyüyen gücünü kontrol etmeli, Daniel için olan hisleri ile yüzleşmeli ve kötü nimromaster Marcus ile yüzleşmelidir ... hepsi çok geç olmadan.



Kardeşini aldı, annesini aldı ve şimdi Marcus, iyi arkadaşı Jie'yi aldı. Eleanor, bu kötü adamı adalete teslim etmek için her zamankinden daha fazla kararlılıkla, bu kabustan vazgeçmeyi umarak on dokuzuncu yüzyıl Mısırının sıcak çöl yollarına gider. 


Ancak Daniel, Joseph ve onun şeytanı ile olan gittikçe gergin ilişkilerine ek olarak, Oliver, Eleanor da eski dostu olan Allison'u ele almalı; bu da, Eleanor'un misyonunda merakla dolaşan Allison'la ilgilenmelidir.

Eleanor, her hareketi ve Jie'nin hayatı dengede asılı olan yükselen öpücük ile onun kara sihrinin acı sonuna kadar onu göreceğine ikna ediyor. Fakat bir fiyat olacak. Rahip ve Ruh Avcıları şimdiye dek yapılan her savaşı aşmasına rağmen, bu sefer mersin satılık ev acı çekilecek sonuçlar doğacak - etkileri geri döndürülemez olacak. Ve bittiğinde, sadece bazıları garip ve sonsuza dek yaşayacak.

Bu inceleme yazmam son derece zor olacak. Garip ve Şimdiye Kadarki hislerim her yerdedir! Sevdim, nefret ettim, okumayı bırakamadım.

Garip ve Her Zaman A Karanlık Tuhaf ve Güzel biten hemen sonra alır. Eleanor, Daniel, Joseph ve Oliver Marcus'u kovalamak ve Jie'yi geri almak için Marseille'ye gidiyorlar. Marcus'un Jie ile ne istediğinden emin değiller ama onun kendisinin zorladığını biliyorlar ve büyüyü kırmanın tek yolu Marcus'u öldürmek. Bununla birlikte, Marcus daima onlardan bir adım önde ve Eleanor, Joseph ve Oliver'ın birleşmesinden daha güçlüdür. Tuhaf ve Sürekli Sonra mürettebat, Avrupa'daki yolculuklarına başlar ve sihirlerini ve sadakatlerini diğer kitaplardan daha fazla test eder.

Eleanor beni Garip ve Sonrası'nda gerçekten rahatsız etti. 


Onu Bir Şey Tuhaf ve Ölümcül olarak sevdim, Karanlık Tuhaf ve Güzel'de kendisine biraz saygı duydum ve Garip ve Şimdiye Kadarki Onda kendisi için daha az umursamadım. Sihiri tamamen aklını devraldı ve onun başına ne yaptığını bile göremiyor. Sihirliğiyle çok ilgileniyor; arkadaşlıklarını ve ilişkilerini görmüyor. Herkesi itti ve hep başkalarını, özellikle de Oliver'ı sorumlu tutuyor. Oliver beni Garip ve Şimdiye kadar karıştırdı. Onu sevdim ama kendisine bir Karanlık Tuhaf ve Güzel adlı filmde tamamen güvenmedim, ama bu sefer çevremdeki kadar çok şey yapmayı bile sevmedim. Korkunç bir öfke vardı ve Eleanor'a oldukça kötü davrandı. Elbette, bazen hak etti, ancak farklı bir yaklaşımda bulunabileceğini mersin satılık ev düşünmüştüm. Bununla birlikte, bunun için hazırlanan kitap boyunca bazı şeyler yaptı ve sonunda gerçekten onu sevdim. Daniel gerçekten garip ve sonsuza dek parladı. Üçlemenin gidişatında çok büyüdü. Ne kadar şaşırtıcı olduğunu kelimeleri bile koyamam. Bakıcı, akıllı, nazik ve cesurdu. Şimdiye kadar okuduğum en sevdiğim ilgi alanlarından biri olmalı.

Hikaye ilk iki kitaba kıyasla çok hızlı tempolu değildi, ama kesinlikle sıkıcı değildi. Marcus, Eleanor, Oliver ve Spirit-Hunters için sürprizlerle karşı karşıya kaldı. Bundan sonra ne yapacağını hiç bilmezdim. Bununla birlikte, bazen onlardan bir adım önde olmak nasıl bildiğimi biraz şüpheciydim. Bir dahaki sefer ne yapacaklarını, bazen ne yapacaklarını bile bilmediklerini nasıl bilebilirdi?

Biten beni tamamen kırdı. Şaka yapmıyorum bile. 


Bu kitabın sona erdirilmesi için evimde yeterli doku yoktu. Bazı okuyucuların sonun tamamen gerekli olduğuna inanmadıklarını biliyorum, ancak bunun başka yollardan nasıl sonuçlanabileceğini gerçekten anlamıyorum. Her şeyin yolunda gittiği konusunda hala yırtık ama bu sonun ne kadar harika olduğunu tamamen anlayabiliyorum.

Genel olarak, Garip ve Şimdiye kadar Something Garip ve Ölümcül serisinin harika bir sonucudur. Susan Dennard kesinlikle hayranı oldu ve okuyucuları için neyin depolandığını görmek için sabırsızlanıyorum.

Başkalarının Garip ve Son Zamanlarda neler söylediği:


Lili'nin Yansımaları'nın incelemesi: "Bu seriyi okumak isteyen herkese önermeye devam edeceğim ve bunu henüz başlatmadıysanız, şimdi kitap mersin satılık ev üçüncü resmen çıktığı için bunu yapmanın zamanı geldi! “

Scott Reads Bu gözden geçirme yazısı: "SAEA daha az zombi ile ilgilidir ve bir önceki romanlar kadar Gotik değildir ancak daha dokunaklı, acımasız anlar ve o kadar çok karakter gelişimi var."

Kitaplarda Bliss Bulma 'incelemesi: "Bu bir yana, Garip ve Sonrakini Bir Şey Tuhaf ve Ölümsüz üçlemenin (ya da bunu yazdıkça Ke $ ha zombi üçlemesinin) tamamıyla tatminkar bir sonucudur."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder