16 Şubat 2018 Cuma

Kiralık Daire

Kiralık Daire

Lucy donmuş bir ormanda uyandığında neden Colin'i görene kadar onun orada olduğundan emin değil.



Colin, Saint Osanna'daki kızların yarısını büyüledi, ancak hiç kimse Lucy'nin yaptığı gibi onun sihrine kapılmadı. 


Lucy hayatının ayrıntılarını ve ölümünü hatırlamaya başlasa bile, ikisi de ne olduklarını, ne kadar imkansız görünürse görünse de, sahip oldukları şeylerden vazgeçmeye istekli değildir.

Bir adrenalin junkie olan Colin, kendini gerçeklerinin örtüştüğü ölümün eşiğine götürmeye başlar ve fiziksel olarak Lucy ile birlikte olabileceğini kiralık daire keşfeder. Ancak belki bazı çizgiler çizilmemelidir.

Yüce Christina Lauren ikilisinin ilk YA kitabı, beni son sayfaya kadar tahmin etmemizi sağlayan şaşırtıcı derecede eşsiz bir hayalet öyküsü. Bir kaprisi aldım ve yaptığıma gerçekten sevindim.

Yücelik, okuyucuları ilk sayfadan yetiştirecek. 


Colin ve Lucy'nin hikayesi, şimdiye kadar okuduğum herhangi bir şeye benzemiyor. Özetten ötürü, Lucy'nin öldüğünü biliyordum ama gerçekten bu, kitabı başlattığımda bildiğim tek şeydi. Lucy'nin ölümü ve yaşamı bir süredir gizemini koruyor. Saint Osanna'daki gölden uyanışa kadar hiçbir şeyi hatırlayamıyor. Colin'e çekildiğinde tam olarak ne kadar farklı olduğunun farkına varmaya başlıyor, sanki sadece onun orada olduğu gibi.

Lucy tuhaf bir karakter. Açıkça belirtilmeden öldüğü açıktır. Ancak insanlar hala onu görebilir ve ona dokunabilir. O tip hayalet değil. İntikam ve adalet için değil, ama neden orada olduğunu tam olarak bilmiyor. İlk önce sevmeyi çok esrarengiz ve zorlaştırıyor. Gerçi benimle oldukça hızlı büyüdü. Colin daha da büyüdü. Çok sıkıntılı bir geçmişi olan çok tatlı bir çocuktu. İlk bakışta, Saint Osanna'daki şımarık bir çocuk gibi görünüyor, ancak durum tamamen olmuyor. Hem bir hayalet hem de yaşadığı andan itibaren Lucy ile çok güçlü bir bağ var. Sonra Colin'in en yakın arkadaşı olan Jay aslında kitaptaki en sevdiğim karakterdi. Çok eğlenceli bir kişiliği vardı ve gerçekten harika bir arkadaştı. Biraz daha onu severdim, ama hikaye için gerçekten gerekli değildi.

Hikayenin çıkması yavaş ama bir kez gerçekleştiğinde, tamamen çekici oluyor. Colin ve Lucy, birlikte olma ve deneme yanılma yoluyla bir kiralık daire takım yollar bulmaya kararlıdırlar. Colin bir adrenalin eskidir ve yakından ölene dek, Lucy'ye yaklaştıkça. Hepsi bu kızla birlikte olmak için ne kadar gönüllü olduğunun bir meselesi. Macera ve ölüm arasında ince bir çizgi var. Kuşkusuz, bu hikaye bana aptallığı için Colin ve Jay'i vurmak istediler ama çok heyecanlıydı. Ayrıca, Colin Lucy ile derinleştikçe etrafındaki insanlar neler olup bittiğini anlamaya başlar ve nihayet Lucy'nin neden orada olduğunu aydınlatmaya başlar. Hiç ummadığımı anlamadım.

Genel olarak, Yüce, orada bulunan diğer hayalet hikayeleri gibi kesinlikle değil eğlenceli bir okundu.


Tabii biraz instalove ve bazı karakterin parçaları üzerinde bazı ciddi kötü kararlar vardı, ancak yine de keyif aldım. Bu bir deneyin öneriyoruz!

Başkalarının Yüce hakkında neler söylediklerini:

Moonlight Gleam Değerlendirmeler "Genel olarak ben çok dışarı sürüklenen hissettim çünkü 5 yıldız 3 verecekti."

Once Upon a Twilight'ın mini-yorumu: "Yüce, YA topluluğuna yazar ikilisi Christina Lauren için büyük bir tanıtım oldu."

Kitap Nookery'nin incelemesi: "Önerilmez. Bu bir romantizm ve inandırıcı bir şey değil. "

Önce blogunuz hakkında biraz bilgi verin! Ne gözden geçiriyorsun, eş-yorumcular var mı, vb.


Bir yıldan biraz fazla zaman, kendi blog IrisjeXx'i başlatmaya karar verdim. Kişisel / seyahat blogu olarak başladı; ailenize her şeyi ben olduğumdan çok uzakta seyahat ederken anlatmak için bir araç. Ancak, eve döndüğümde, artık hakkında yazacak bir şeyim olmazdı. Bundan hoşlanmadım ve evde olduğum için yazacak şeyler bulmaya başladım. Jide Austen tarafından Pride & Prejudice hakkında bir yazı yazmaya başladım; benim en sevdiğim kiralık daire romanlarından biri. Bu, birçoğunun ilk örneği ve blogumu bugün herkesin bildiği blog olan IrisjeXx'e dönüştürdükten kısa bir süre sonra çıktı. Şu anda sadece benim. Birlikte-inceleme yapmayı düşündüm ama henüz anlamadım. Esas olarak YA'yı incelerim. Bazen bazı Yetişkin Kurgu ve bazı Klasikler var.

En sevdiğiniz şeylerden bazıları nelerdir? (Tabii ki blog yazma ve okuma dışında!)

Koşmayı seviyorum. Biraz sağlık sorunları yaşarken birazdan ayrılmak zorunda kaldım, ancak yine baştan başlıyorum. Çalışmanın yanı sıra iyi bir film veya TV şovu seviyorum. Arkadaşlarla takılmak. Ailemle birlikte kaliteli zaman.

1 yorum:

  1. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil