16 Şubat 2018 Cuma

Sahibinden Satılık Ev

Sahibinden Satılık Ev

Efendisine itaat etmek zorunda kaldım.



Kendini özgür bırakmaya kararlı.


Nalia, neredeyse sevdiği herkesi öldüren tek darbeden kurtulan muazzam bir eski gücün bir cinayetçisidir. Bir şişeye dolduruldu ve köle tüccarı tarafından satıldı, şu anda karanlık karavana, Arinna ile Dünya arasındaki kârlı jinni köle ticaretine saklandı. Burada cinler dileklerini vermek ve insan ustalarının her emrine uymak zorunda kaldı. Onu, yakışıklı, acımasız ustası Malek ve zengin Hollywood yaşam tarzına bağlayan altın pranga sahibinden satılık ev özgürlüğünden hemen hemen her şeyi verecekti.

Arjinna devriminin ve Nalia'nın yeminli düşmanının muazzam lideri Raif'i girin. Nalia'yı ustasından kurtaracağına söz veriyor, böylece can sıkıntısı çekilen anavatanına geri dönebilir ve tutsak olan kardeşini özgürlüğüne dayanan yüksek bir fiyat için özgür bırakabilir. Nalia ona güvenebileceğinden emin değil ama Raif kaçması için tek umudunu. Ava düşmanlarıyla, Dünya Nalia için her zamankinden daha tehlikeli hale geldi. Tek bir yakalamak var: Raif'in bağlayıcı olmayan sihrinin çalışması için Nalia şişesinden elini alıp ... ... tehlikeli ikna edici Malek'i gerçekten onu sevdiğine ikna etmelidir. Karanlık bir geçmişi savuşturan ve korkunç bir sır saklayan Nalia kısa sürede özgürlüğünün bedeli ödemekten çok fena bir fiyata gelebileceğinin farkındadır: ancak bunun ne kadarını istiyor?

Arap Geceleri'nden esinlenen EXQUISITE CAPTIVE, dileklerin bir lanet olabileceği ve gölgeler bazen ışıktan daha güvende olduğu, baştan çıkarıcı bir dünyaya hayat verir.


Heather Demetrios'un 2. sınıf romanı karışık eleştiriler alıyor. Beklentileri ayarlamak benim için zordu, çünkü genelde kabul ettiğim blog yazarları her yerde vardı. Bu durumda, ben Heather Demetrios'un ilk romanı Something Real'ın keyfini çıkardım ve son zamanlarda fantastik romanlardan zevk aldım diye romandan kesinlikle zevk alacağım beklentileri ile Enfes Hapishaneye girdim. Beklentilerim kesinlikle karşılandı.

Zarif Captive'nin benzersizliği bana büyük bir itirazda bulundu. Geçmişte sadece jinni'lerle ilgili bir kitap okudum ve Enfest Captive gibi bir şey değildi. Gerçekten, bunu size neler bekleyebileceğini söyleyebileceğim bir şeyle karşılaştıramıyorum. Gerçi kötü bir şey olmaktan uzak. Biliyor musun, standart fantezi romanına girdiğinizde bunlardan sahibinden satılık ev birine girmeyeceksiniz. Jinni tarihini ve kast sistemini sevdim ve serideki şu kitaplarda bunun genişlemesini bekliyorum.

Aşk çıkarlarını sevmese de, ilişkiler kesinlikle ilgisini çekti. 


Nalia'nın Malek'le olan ilişkisi bana biraz Juliette-Warner olayının devam ettiğini hatırlattı. İyi bir adam değil ve onu hiç kurtarıldığını görmüyorum ama sanırım bütün Warner benzeri yönü için bazı okuyuculara hitap edecek. Öte yandan Raif, benim tür adamdı. İlk başta ona güvenmedim ama onun üstünde büyüdü.

Bu kitabın muhtemelen bazı insanlar için zorla geçeceği yönü, ilk yarısının ne kadar yavaş olduğu yönünde. Yeni bir fantezi dizisinin ilk örneğidir, bu yüzden dünya inşasını beklemek zorundasınız ve bunun koşturulmasını bekleyemezsiniz. İlk bölümü geçmişe geçirirseniz buna değdiğini bilirsiniz.

Genel olarak, Heather Demetrios beni bir kez daha etkiledi. Sonrasında yaptığım şeyi yapmanızı ve bu tür bir körlüğe girmenizi ve kendiniz için hakim olmanızı öneririm.

Nefis Captive hakkında başkalarının söylediği şeyler:

Roman Romanı'nın yorumları: "Heather Demetrios'un Karanlık ve Baştan Çıkartıcı, Aladdin ya da Barbara Eden'deki sevimli mavi adamın" Ben Jeffin Rüyası "nda olsun, dileklerinizi yeniden düşünmenizi sağlayacak - ve şimdiye kadar duyduğunuz her cin hikayesini.

Çoğunlukla YA Kitabı Saplantısı'nın incelemesi: "Demetrios'un yarattığı güzel dünya beni büyüledi!"


Kaçışçılığın yorumu: "Çok fazla potansiyel vardı, ancak asla artmadı."

Heather Demetrios, dünyayı dolaşıp hayali yerlerde vakit geçirmediğinde kocasıyla New York'ta yaşıyor. Başlangıçta Los Angeles'tan, şimdi Doğu Sahili'ni eve çağırıyor. Heather, Publisher Weekly'nin "realite TV yıldızı" hakkında "bağımlılık yaratan ancak düşünceli bir başlangıç" yaptığı ilk romanı Something Real için PEN New England sahibinden satılık ev Susan P. Bloom Keşfü Ödülünün sahibidir. Yaklaşmakta olan EXQUISITE CAPTIVE'in yazarı, Los Angeles'taki cin cazibe fantazisi ve Kirkus'un "büyüleyici, zengin, sihirli, maneviyat ve tarih alanı" (# 1, KARANCA CARAVAN CYCLE ). Ayrıca Yakında Karşılaşacağım Tanışma (Winter 2015) yazarıdır. Seninle Buluşacağız Küçük bir muharip tecrübeye sahip usta ve küçük kasabasında sıkışıp kalan bir kızın evinde yaşanan savaştan kaçmak için mücadele ettiği hakkında bir aşk hikayesi var. Heather, her yaştan insana olan tutkuyu teşvik etmek ve sınırlı ekonomik araçlarla gençlere yazma imkânı yaratmak için kurulan Live Your What kuruluşunun kurucusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder