14 Mart 2018 Çarşamba

Trabzon Satılık Daire

Trabzon Satılık Daire

Üst üste beşinci yıl boyunca, arkadaşım ve ben (8 yaşında olan) kızlarımızı çay için Ottawa'daki The Fairmont Chateau Laurier, Zoe’s Lounge'a götürdük. 



Kızlar, ilkokul yıllarına (Genç Anaokulunda) ve hepimizin aşık olduğu bir geleneğe girmeye hazırlandığından beri bir yaz geleneği olmuştur.


Biz giyiniriz, kızlarla doldurulmuş / oyuncak arkadaşlar getiririz ve küçük sandviçler, lezzetli ikramlar, çay (veya sıcak çikolata) yiyoruz ve birbirimizin şirketlerinin tadını çıkarıyoruz.

Bu geleneği daha da tatlı yapan şey, dostum ve ben 30 yıldır birbirimizi tanıyoruz. Ve şimdi çocuklarımızın (ve aynı yaştaki kızların) büyümelerini izledik - kendimizden gelen çok sayıda benzerlik ve farklılıklarla - özel.

Bu sene kızım arkadaşım ve ben gençken, trabzon satılık daire hatta 50 yaşındayken bu geleneği sürdürmeyi planlamış mı diye sordu. Yardım edemedim ama gülmedim ve ona yakın zamanda biteceğini görmediğimi söyledim.

Chateau Laurier'de çocuklara çay içmeyi düşünüyorsanız, kesinlikle tavsiye ederim. Sadece çocuklar için (sıcak çikolata veya çay seçimi dahil) bir çay menüsü var ve biz her zaman bu özel deneyim için memnuniyetle karşıladı.

Bu ay, Kraft Kanada ile olan ortaklığımın bir parçası olarak, bir tarifte Fransızca’nın Dijon Mustard'ını öne çıkarıyorum. Bu ilan edildiğinde, bir hediye gibi hissettim.


Eğer bu blogda ve evde yemek yaptığım yemekleri takip ederseniz (Instagram hikayelerimle!), Dijon hardalı, her zaman el altında olması gereken bir elyaf olduğunu düşünüyorum.

Onunla yemek yapmayı seviyorum ve blogumdaki birçok yemek tarifi bir içerik olarak içeriyor. Akçaağaç şurubu ve onunla dijon somonu yaptım ve patates salatası için gizli bir malzemedir (sadece bir kaç isim).

Bu lezzetli hardal, birçok diğer tariflerde göründüğü anlamına gelir. Tarifleri dönüştürme gücüne sahip olan malzemelerden biri. Sadece Dijon hardalı bir sandviç ekleyerek bile tadı yükseltir.

O halde Dijon Mustard'ın da Devil's Eggs'de harika bir tadı var.


Büyümek annem her zaman dev yumurta yaptı. Bir potluck / aile Barbekü elyaf oldu ve her zaman lezzetli idi. Onun tarifi de Miracle Whip ve trabzon satılık daire zevk dahil. Ama çocuklar olarak, her zaman, hiç zevk almamış olanları sorduk çünkü… ew, relish (en azından 10 yaşında hissettiğimiz şey).

Son zamanlarda Kraft Kanada reçetesini kullandım ve tadımı atladım, ama tadı çok güzel bir tang ekleyen Dijon hardalı da içeriyordu. Yumurtalarım çocukluğumu hatırlatmak ve hatırlatmak için çok basit.

Yumurtaların düştüğünü düşündüğümün nedenlerinden biri de aile toplantılarına getirilecek ya da hizmet verebilecek kadar popüler bir öğedir, çünkü sadece çok lezzetli oldukları için değil, ama yapmak çok kolay. Hiçbir zaman almazlar, çok az miktarda malzeme kullanırlar ve sunulduğunda harika görünürler.

Burada Kraft Kanada'ya özgü yumurta tarifi veya diğer Dijon hardal tariflerini bulabilirsiniz.

Açıklama: Bu gönderi, Kraft Canada What's Cooking katkıcısı programının bir parçasıdır. Tazminat aldım ama tüm fikirler benim. Ben şimdi, yumurtalı yumurtamda tadına bakmak istersem eminim.

Bir aile olarak seyahat etmeyi sevdiğimiz bir sır değildir ve kesinlikle tekrar tekrar dönmeyi sevdiğimiz belirli yerlere sahip olduğumuz bir sır değildir. Tanıdık yerlerde rahatlık bulmaya eğilimliyiz ve en sevdiğimiz destinasyonların çoğunun kendilerine dönmemek için hayal etmek zor bir ev sahibi hissediyorum. Bizi tekrar tekrar tekrar çiziyorlar.

Fairmont Le Chateau Montebello'yu nasıl hissettiğimiz budur.


Açık, muhteşem deniz manzaralı, ana binanın ortasındaki yükselen şömine, rahat, davetkar sandalyeler, lezzetli yemekler veya kusursuz servis sayesinde, bizim için en sevdiğim bir aile. Geçmişte yaptığımız ziyaretler hakkında yazdım (hem yaz hem de kış aylarında. Her ikisi de kendi isteklerine sahip!)

Bu yaza davet edildiğimizde, dönüşümü planlamaktan heyecan duyduk. Kış mevsiminde (özellikle Noel sezonu boyunca gittiğimizde) sihirli bir his verirken, benim için yaz, hep birlikte etkinliklerle ve zamanla ilgili.

Ottawa bölgesinde olanlar için Montebello uzak bir sürüş değildir. Ottawa dışında iseniz, bu gezi için değer.

Bu, birlikte bir aile olarak yeni şeyler trabzon satılık daire denemenin yeri. Kayakla ilgili ilk deneyimimiz geçen yaz Le Chateau Montebello'daydı ve anında aşık olduk (kaslarım olmasa bile!). Bu sene doğal olarak tekrarlamak zorundaydık.

Aynı zamanda geçen yazın Le Chateau Montebello'daki tenis maçları oldu, burada hepimiz oyunu sevdiğimizi ve mükemmel bir aile aktivitesi olacağını keşfettik. Bu yolculuktan sonra raketleri ve topları aldık ve o günden beri oyundan zevk aldık.

Birlikte yeni şeyler denemek için rahat olduğumuz bir yere sahip olmak çok özel olmuştur. Tabii ki, mini golf gibi sevdiğimiz ve her seferinde oyunumuzu geliştiren denenmiş ve gerçek aktiviteler var. Kapalı yüzme havuzu çarpıcıyken, açık yüzme havuzu yaz aylarında kalbimi yakalıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder