14 Mart 2018 Çarşamba

Satılık Arsa

Satılık Arsa

Kış aktivitelerinizi çocuklarla yapmayı planlıyorsanız, görünüşte popüler olanlara bakabilir ve çoğu zaman kapalı futbol, ​​paten ya da jimnastik gibi konularda sohbet edebilirsiniz.



Ama çocuklar için yeni bir deneyim istiyorsanız, her yaştan çocuğunuzu ilgilendirecek fikirler için (gençliğiniz de dahil olmak üzere) Nepean Yaratıcı Sanatlar Merkezi ve Nepean Görsel Sanatlar Merkezi'ne dönün!


Bazı çocuklar için takım sporlarını sevmiyorlar. Diğerleri için, yaratıcı ve bu yaratıcılık için bir çıkış arıyorlar. Çoğu durumda, bu aktiviteler yüzmek dersleri, hokey, dans ve diğer sporlara ek olarak vardır. Bu Şehirde çocuklarımıza ilgi alanlarını desteklemeye yardımcı olacak çeşitli seçenekler sunabileceğimiz birçok seçeneğe sahip olmak inanılmaz bir duygu.

Bu fikirlerin ne olduğundan emin değil misiniz? İşte Winter Program’ndan, gözümü gerçekten yakalayan bazı dersler. Kendi çocuklarımın neye benzediğini düşünürsek, bunlar birçok çağdaki çocukları gerçekten büyüleme potansiyeli taşıyordu.

Tatil için pişirmeye hazır mısınız? Bu blogdan en sevdiğim 8 yemek tariflerini sizlerle paylaşmak için topladım. Bu tariflerin ve fikirlerin satılık arsa çoğunun ailemizde gerçekleşeceği ve lezzetli ikramların ailenize bu tatil sezonunda daha fazla keyif katacağını umuyoruz.

Lezzetli ve yapılması kolay olan bu kurabiyeler, çocuklara vurulduklarından, onları sprinkles ve renkli buzlanmalarla süsleyebildikleri için. İyi donarlar ve büyük bir parti yaparlar. En sevdiğiniz çerez kesici şekillerini elinizde bulundurun!

Bence bu kurabiyeler benim favorim. 


Baharat ince ama şenlikli ve çerezler bir akşam çay veya sabah kahvesi ile mükemmeldir. Uzun sürmezler, bu yüzden her zaman partiyi ikiye katlayın.

Çocukluğumun dibinde çamurlu / pişmemiş kurabiye var. Bunların, yapmayı öğrendiğim ilk tariflerden biri olduğunu düşünüyorum. Yılın bu zamanlarında harikalar çünkü paylaştığınız için başka bir çereziniz varsa fırına ihtiyacınız yok.

Her yıl genişletilmiş ailemden en çok istenen tarif, Skor Bar çerezleridir. Onları üniversiteden beri yapıyorum ve bu yemeği atlamıyor. Onlar tatlı ve ötesinde lezzetlidir. Onları yap ve tatil pişirme kahramanı olacaksın.

Teknik olarak tatlı olmasa da, sıcak çikolata barı saf çocukluk zevkidir. 


Kurulumu kolaydır ve çocuklar buna bayılacak. Şirketiniz olduğunda da eğlenceli bir şey.

Yıllar önce bir mağazadan aldığım bir tedaviden esinlenerek, bu ev yapımı versiyonun yapılması kolaydır, ancak antep fıstığının maliyeti nedeniyle size birkaç ekstra kuruş getirebilir. Yine de yapmaya değer çünkü bunu etkileyecek kolay bir yiyecek hediyesi (veya kendiniz için saklayın ve keyfini çıkarın!)

Bu ağızda eriten kurabiye, büyükannemin tarifidir ve bana çocukluk çağı gibi gelir. Yeşil ağaçları benimkilerden çıkarmak isterim, fakat rengi satılık arsa değiştirebilir ya da olduğu gibi bırakabilirsiniz. Önemli değil, her iki şekilde de harikalar.

Birkaç yıl önce, insanlara çikolata hediye ettim. Bunun için fıstık ezmesi fincan kalıplarım var ve hatta güzel folyo gıda ambalajı aldım. Çok lezzetliler ve bunu yazdığımdan beri, onları geliştirdiğimden beri bir süre olduğunu anladım. Bence yeniden ortaya çıkmaları gerekiyor.

İşte burada! Bu sene çocuklar için hediye rehberi. Bunlar bizim evimizde ve sevgimizde sahip olduğumuz, ağacımızın altında ortaya çıkabileceğimiz ya da farklı yaştaki çocuklar için eğlenceli olabileceğini düşündüğüm öğeler. Her yıl, geçtiğimiz birkaç ay boyunca gördüğüm (ya da bir süredir sahip olduğum) ürünleri seçtim ve sizinle paylaşmak istiyorum!

Bu kılavuz sponsor değildir (birkaç reklamveren görünmekle birlikte, orada da alışveriş yapıyorum) ve mevcut eğilimleri içermemektedir. Zaten çoğumuz Shopkins, Pokemon veya Minecraft hediyelerini aramayı biliyoruz. Genelde düşünemeyeceğin veya kendini göremeyeceğin hediyeler bulmaya çalıştım!

Ayrıca, her zaman el sanatları kitleri ve bulmacalar, şüphesiz, mükemmel hediyeler için yapmak düşünüyorum. Bu sene çok özel olanları dahil etmedim, ancak bunu aklında tut.


Geçmiş yıllardaki diğer hediye rehberlerine göz atmanızı şiddetle tavsiye ediyorum çünkü geriye baktığımızda, bu hediyelerin çoğunu satılık arsa kullanarak STILL'iz. Hepsini burada bulabilirsiniz. Önceki bir rehberden bir şey gör ve sahibiysek nasıl olduğunu bilmek ister misin? Bana mesaj gönder!

İşte bu, hayatınızda kiddoslar için bu tatil sezonunda bazı eğlenceli, eşsiz ve özel hediyeler için alışveriş rehberiniz.

Her yıl Noel ağacımızın altında bir aile masa oyunu alırız. Geçen yıl Santa, Tekel İmparatorluğu'nu getirdi ve hepimizin ne kadar çok seveceğimizi bilmiyorduk. Öncül, diğer markaları satın almaya ve daha zengin olmaya çalışan bir şirket olmanızdır. Zaman zaman kıpır kıpır, stratejik ve çok eğlencelidir. Şiddetle tavsiye ederim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder