14 Mart 2018 Çarşamba

Mersin Satılık Ev

Mersin Satılık Ev

Zaten bir gecede ya da iki haftada bir hafta sonrasına gizlice girmemeye çalışmamayı mı merak ediyorum, sadece kendimizi ve beraber geçirdiğimiz yolculuğu yıl boyunca ve yeni rutinden uzaklaşmak için kendimizi hatırlatmak için. bit. 



İşte siz ve ailenizin bu Güzeyi ziyaret etmekten keyif alabileceği bazı noktalar!


Chateau Montebello

Yaz mevsimindeydik, tatil dekorasyonlarının ardında sonbaharın sonları, kışların ve her ziyaretin aşkı. Yapraklar turuncu ve kırmızı olduğunda çarpıcı bir zaman olacaktır. Dışarıdaki havanın tadını çıkarmak için kapalı yüzme havuzunun mersin satılık ev yanı sıra rahat kazaklar giyerken mini vurma oyununda takılması da kolaydır. Son kalmak hakkında bazı bilgiler burada!

Maceracı mı hissediyorsun? Parc Omega'da geceleme hakkında bilgi edinin. Güz için hala bir yer ayırabilirsiniz! Yaprakların renkleri çevirdiğinde alandaki sürücünün ne kadar çarpıcı olacağını hayal edebiliyorum!

Bu tesis, gerçekten çok uzaklara gitmeden şehir dışına çıktığınızı hissettirecek. Onlar mini putt, golf ve kapalı çarşı ve kapalı yüzme havuzu var. Hava durumuna bağlı olarak, ısıtmalı açık havuz hala açık olabilir! Ben de ‘çocuklara ücretsiz yemek '' seçeneğini tercih ediyorum. Biz her zaman oraya gitmekten zevk duyarız!

Ottawa şehir merkezinde yapılacak aktiviteleri bulmak zor değil. Aileniz ister Parlamento Tepesi'ni ziyaret etmek isterse de sonbaharda Mosaicanada'yı görmeye gidin, rahatlamak ve evinizi sürmek konusunda endişelenmeden şehirde kalmanın keyfini çıkarmak güzel. Çocuklar da kapalı oyun odasını sevecekler.

Yazlık Ülke


Çevreye göz atın ve bölgede 90 dakikalık bir sürüş mesafesinde bulunan bir kır evi arayın ve içeceklerinizi yudumlayabileceğiniz, suya bakabileceğiniz ve masa oyunlarını oynarken rahat kazaklar giyebileceğiniz küçük, gözlerden uzak bir kaçış yeri olup olmadığını görün.

Güz için planlanan herhangi bir mini kaçamakınız var mı?


Başlık, insanları, beğendiğim şovları veya filmleri izlemeye ikna etmeye çalışmamı temel olarak özetliyor. ŞUNU İZLE! Neredeyse bağırıyordum. Kısmen şovun tadını çıkardığımdan ve kısmen de başkalarının benimle bu konuda konuşmasını istediğim için. “Geçen gece o bölümü izledin mi ?!” veya “Bu filmi gördün mü?” Temelde insanlarla tanıştığımda her etkileşimi başlatmak istiyorum.

“Ah, televizyon izlemiyorum”, bazı insanların bana verdiği cevaptır ve bu iyi, herkes boş zamanlarını kendi yollarıyla geçirir. Belki okumayı mersin satılık ev severler (bu da benim TV zamanımı da keser) veya çok fazla boya veya seyahat eder. “TV için zamanım yok” diyorlarsa, kafam çok karıştı. Demek istediğim, uyku harika, ama Netflix'teki “bir sonraki bölüm” butonunu duydunuz mu ?! (Şaka yapıyorum. Sıralama.)

Digress. İnsanlara yeni şovlar veya filmler önermeyi seviyorum. Muhtemelen yeni bir şov yayınlayan ve yeni bir şov yapmak isteyen Facebook arkadaşlarınız var. Gerçekten, hangisini tavsiye edeceğini daraltmak bazen zor görünüyor. Demek istediğim, House of Cards büyüleyici, tek başına oyunculuk masterclass ve tabii ki izlenmek için bekleyen Rogue One ve The Force Awakens var. Çocuklarınız varsa, herkesi eğlendirecek süper kahraman şovları ve LEGO mini filmler var. Sonsuz olasılıklar var. Ancak bazen, birisini izlediklerimi izlemek için ikna etmeye çalışıyorum. Çünkü bunun hakkında sohbet etmek istiyorum!

Star Wars bu evde çok büyük. Kuşkusuz, 8 yaşındaki Rogue One'ı henüz izlemedi, ve sorun değil çünkü onu üzecek parçalar olacağını biliyorum (kendimi izlediğimde o anlarım vardı!) Ama henüz görmediyseniz bile Star Wars hayranı değilseniz, izlemeye değer. Kesinlikle seni ikna etmek istiyorum! Büyük bir hayranınız var ama hayatınızda bir kişiyi sizinle birlikte izlemek için ikna edemezsiniz? Belki Netflix'in sağladığı bu kullanışlı grafik size yardımcı olacaktır!

Bir film veya TV önerisi almak istiyorsanız, Twitter veya Facebook'ta bana ulaşın. Mutlu bir şekilde yardım etmeye çalışacağım!


Evden çalışıyorsanız, evde ya da çocukları okulda bırakmak için işten ayrılma gününü ayırdıysanız ve bu, çocuğunuzun anaokuluna başladığı ilk yılın ya da yaz mevsimi kaybının yasını tutuyorsanız, Okulun ilk günü için ipucu.

Bu herkes için değil, ama beni tanıyanlar için, özellikle çocuklar okula yeni başladığında, biraz karışıklık olduğunu söylediğimde, bu bir sürpriz değil. Onu bir arada tuttum, gözyaşları arabaya geldi, ama bütün gün karnımda bir çukur oturdu.

İlk gün, eğleniyor ve iyi hissediyorlar diye mersin satılık ev merak ettim. Yeterince yemek yiyorlarsa. Yeni arkadaşlar edip eskileri bulmuşlarsa. Tabii ki, şimdi 3. ve 6. sınıflara giriyorlar, bu endişeler neredeyse tamamen ortadan kalktı. Onlar için ilk gün arkadaşlarla ve rutinle birleşme.

Ama anaokulunun düştüğünü hatırlıyorum. Hepimiz yeni bir şey denemek için hissettim beklenti vızıltı. Anaokulu haftada sadece birkaç sabah ve farklı çocuklarla küçük bir ortamda olmuştu. Bu büyük bir okuldu, daha çok, her şey göründü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder