14 Mart 2018 Çarşamba

Sahibinden Daire

Sahibinden Daire

Genellikle fıstık ezmesi kullandığımda, bir tatlı yaparım. Ya da, bu evde sadece düz bir şekilde yiyerek tüketilir. 



Çocuklarım okul sonrası meze olarak PB ve simit yemeye başladılar. 


Ama lezzetli bir yemekte fıstık ezmesini seviyorum. Bunu, hazır yemeklere hazır olma arzumu ile birleştirin ve bu fıstık Tayland eriştesi salatasının kitaplarımda büyük bir kazanca dönüşmesi sürpriz değil.

Yemek pişirmeyi severim, mutfakta olmanın ve yeni ve lezzetli bir şeyler yaratmanın sevgisinin kendi zamanımda olması benim için bir sır değil. Hafta içinde, bir aile olarak aceleye geldiğimizde ve bunun ne kadar besleyici ve hızlı olduğuna karar veremediğimizde, daha çok baskıya benziyor ve bundan keyif alıyor. Zamanım olduğunda, sahibinden daire bir günün bir kısmını geçirmek için harika bir yol. Yapmadığımda, bir angarya gibi geliyor. Bence bu yüzden hafta içi herhangi bir zaman kısıtlı malzemelerle kullanabileceğim kolay tariflere ve tariflere bayılmayı seviyorum. Yıllarca ve yıllarca Kraft Kanada tariflerine döndüğümden bir sebep. Onları zevklerime uyacak şekilde değiştirebilirim ve kilerde veya buzdolabında bulunanları kullanabilirim.

Bu Fıstık Tay Erişte Salatası, bir soğuk makarna salatası (makarna salataları seviyorum!) Ve mükemmel bir haftasonu no-meat yemeği oldu. 

Gelecek sefer bence, hafta boyunca kendim için lezzetli bir öğle yemeği için buzdolabında saklayacağım.


Bow tie noodle'ları kullandım çünkü onları seviyorum ama daha sıkı, daha sert bir makarna (orijinal tarifin yaptığı gibi) şeklini ve sosunu daha iyi tutacaktı. Çırpma bezini de ihmal ettim çünkü hiçbir şey yapmadım - bu tariflerin güzelliği, onları kolayca değiştirebilirim. Tatlı kırmızı biberler soya sosunun tuzluluğuna mükemmel bir şekilde yapışmıştı ve Kraft All Natural Crunchy Fıstık ezmesini kullandığım için tek şeker şekerden geliyordu. Muhtemelen soya sosunun miktarını azaltabilirdim ve yine de her lokma ile istediğim tatları vardı.

Cadılar Bayramı bir haftadan daha kısa bir süredir ve çocukları kandırmak ya da tedavi etmek için bir hafta sonu kalıyoruz. Bu, büyük günün kendisinden önce Cadılar Bayramında her türlü eğlenceye sığabileceğimiz anlamına geliyor ve Ottawa'da birçok aktivite ve etkinlik var.

Balkabağı Yaması veya Spooky vagon sürüşü dışında bir şey arıyorsanız, şehrin her yerinde aile aktiviteleri gerçekleştirebilirsiniz.

Yerel Halk Kütüphanesi'nde Halloween Party


Ottawa Halk Kütüphanesi şubelerinin çoğu bu cumartesi partilere katılıyor. Yerel şubenizin bunlardan biri olup olmadığını kontrol edin. Etkinlikler hikaye zamanlarından ve kaçış odalarından farklılık gösterir!

Bakım perili ev için korkutmak

27 Ekim, 28, 29 ve 31 Ekim tarihlerinde, Çocuk Krallığı CHEO'yu desteklemek için Bakım Perili Ev etkinliği için bir Scare ev sahipliği yapıyor. Etkinlik sahibinden daire katılımcılara bir korku vermesi anlamına geliyor, bu yüzden 9 yaşından büyükler için (ya da bunu başarabilenler için) tavsiye edilir. Kabul bağışla ve zamanlar web sitesinde listeleniyor.

Watson’ın Değirmeni

Manotick'teki Watson's Mill, 28 Ekim'de bir aile Cadılar Bayramı partisine ev sahipliği yapıyor. Oyunlar, el sanatları, çöpçü avı ve daha fazlası olacak. Bu kıyafetleri giy!

Log Farm Trick veya Treat


29 Ekim Pazar günü saat 11'de, Log Farm bir Trick veya Treat partisi için aileleri ağırlıyor. Kostümlerinizi giyin ve çeşitli çiftlik yerlerinde hile veya muamele edin!

Genç çocuklar için Gymboree Cadılar Bayramı

Ottawa'daki Gymboree'deki Gymb-o-ween etkinliği için biletler gereklidir! Bu el sanatları, balçık istasyonları, kostüm geçit töreni ve dans ile 1-5 yaş arası çocuklar için! 27 Ekim, 28 Ekim ve 31 Ekim'de zamanlar var ama alan sınırlıdır!

Centrepointe'da Yaki Halloween *

Centrepointe tiyatrosunda Yaki ile müzikal bir Cadılar Bayramı için biletler mevcuttur! Kostümde singalong ve elbisenin tadını çıkarın!

Bu haftasonu yapmaya karar verirseniz, umarım eğlenceli zaman geçirirsiniz!

Çocukların şeker vermemesi ve Cadılar Bayramı'nda davranmaması gerektiğini söyleyen kişi ben değilim. Benim için bu eğlencenin bir parçası. İllüzyon hakkında çok fazla konuşsak (ve çok fazla tatlı yiyerek kendimizi hasta yapmamak!), Sağlıklı sahibinden daire beslenme alışkanlıklarının sadece Cadılar Bayramı nedeniyle değiştiğini düşünmüyorum. Ben de şımartılmayı seviyorum!

Ancak, alerjisi olan çocuklar için, kapıdan kapıya gittiklerinde seçenekler daha sınırlıdır. Bu, Teal Pumpkin Projesi'nin her yıl neden daha fazla ilgi çekiyor olması muhtemeldir. Şeker ve yiyecek dışı ikramlar sunan daha fazla çocuk içerir.

Ayrıca, sadece şeker genç çocuklar (ya da herhangi bir yaşın ihtiyacı olan insanlar) vardır, bu yüzden farklı, eğlenceli, şeker olmayan seçenekler sunan güzel bir değişiklik. Bunu sadece Cadılar Bayramı gecesinde yapamazsınız, ama Cadılar Bayramı partinizin de davrandığı için! Örneğin, Ottawa Trick or Swim veya Skate biletleri uygun bir alternatiftir! Ayrıca Michaels'de inanılmaz fırsatlar buldum.

Bu sabah CTV Ottawa Sabah Live'da bu konu hakkında sohbet edip, Cadılar Bayramı gecesinde her zamanki tatlı ikramlardan daha fazlasını dahil etmek isteyen ebeveynler için birkaç fikir sundum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder