14 Mart 2018 Çarşamba

Bursa Satılık Daire

Bursa Satılık Daire

Bugün çocukları okula bıraktıktan sonra Andy bana “bugün 11 yıl önce ne yapıyordun?” Diye sordu.



Saat 8 civarıydı ve beni düşünmek uzun sürmedi. 


15 Kasım, sabah 8'de göğsümde yeni doğmuş bir oğlum vardı. Muhtemelen hemşireliği öğrenmeye çalışıyorduk, 14'ünden beri hastanede kaldıktan sonra yorgunum ve onu saat 3'te teslim ettim. Çok fazla uyku yoktu. Kendimi bir felaket gibi hissettim ve hissettim, ama ilk kez bir anne gibi hissettim.

Andy ailemizi aramaktan döndü. Ve hemşireler içeri girdi. Biraz uyumaya çalışmayı denedik. Sabah saatlerde gelen doktoru hatırlıyorum. Ben 9 artı ay boyunca taşıdığım ve duyguların bir karışımını hissettiğim kadarıyla bu çişe baktığımı bursa satılık daire hatırlıyorum. Elbette elation, ama korku.

Yolculuğa anne olarak başladı. Ve rolü değişecekti. Başlığı anne olarak tuttuğum halde, sonunda Big Brother unvanını aldı ve o başlığı iyi bir şekilde taşıdı.

Bugün oğlumuzu 11 yaşına geldiğinde kutlarız. Bir zamanlar, zamanın akışında çok daha fazla üzülmüş olurdum, ama her şeyi bir çok açıdan bir hediye olarak görmeye başladım.

Bugün çok özel bir çocuğu kutlarız ve kutlarken, ben de 11 yıl önce ne yaptığımı ve ne hissettiğimi düşünmeden yardımcı olamıyorum.


Hokeyi seven bir ailen var mı? Ya da tam bir hokey hayranı olan bir kız kardeşin veya kuzenin var mı? Ottawa Senatörlerini neşelendirirseniz ve çirkin bir şey biliyorsanız, yeni girişimlerini seveceksiniz!

Ottawa Senatörleri ve Kanadalı Lastikler, hayranlarına hayranlık duydukları ÜCRETSİZ Sensies (bir Senatör Onesi, 6 ay) vererek küçük hayranlarının takım için tezahürat etmelerine yardımcı oluyor. Sensie'niz için nasıl kayıt olacağınız ile ilgili detaylar için buraya tıklayınız (Ottawa ve çevresinde bulunan 11 Kanada lastiği bölgesinden birini almak için kullanılabilirler).

Giveaway 19 Kasım, 17:00 EST'de sona eriyor. Kanada'da yasal yaştaki Kanada vatandaşlarına açıktır. Bir kazanan, uygun girişlerden rastgele seçilecek ve e-posta ile iletişime geçilecektir. Ödül, Momsense ile çalışan üçüncü bir tarafça postalanacaktır.

Açıklama: Bu eşantiyonu paylaşmak için kendime bir paket aldım, ama hayranlarım olan birçok okura sahip olduğumu biliyorum, bu yüzden katılmaktan mutlu oldum!


Her yıl, ailemizde yeni bir bebek doğduğunda, onların adına bir hediye bağışlıyorum. Yıllar geçtikçe, hayatlarımızda küçüklerimiz olduğunda, bursa satılık daire ilk doğum günü için aynısını yaptım. Bence hayatında birisini onurlandırmak, bir fark yaratırken anlamlı bir yol.

İşte bu yüzden WWF vahşi yaşamı benimsemelerini seviyorum. Hediye, koruma çabalarına yardımcı oluyor, ayrıca hediye alıcısının aldığı küçük paket, tatil mevsiminden ya da doğum gününden geçtikten sonra, kendi adına anlamlı bir fark yaratılmakta olan kalıcı bir anı.

WWF Benimseme programı bu yıl bazı yeni türler tanıttı. Kanada Lynx, Atlantik Puffin, üç parmaklı tembel hayvan ve kızıl tilki, evlat edinmeye müsait diğerlerine ek olarak.

Kanadalı Lynx'e yetenekliydık ve çocuklarımın doldurulmuş hayvana nasıl aşık olduğunu çok seviyorum. Ama aynı zamanda sorular sordular. WWF'nin yardım ettiği türler listesinde neden vardı? Neyse ki, pakette gelen bilgiler anlayışlıydı.

Her evlatlık çocuk yaklaşık 40-50 $ ve bir yaban hayatı peluş, yeniden kullanılabilir çanta, poster (ayrıca bir bilgi pamphet) ve kişiselleştirilmiş evlatlık sertifikası ile birlikte geliyor.

Buna ek olarak, ilk kez, hayatınızdaki bir kişiye ihtiyaç duymayan, ancak hayvanları desteklemek isteyen ve böyle anlamlı bir hediyeyi takdir etmek isteyen bir kart için sadece bir hediye seçeneği mevcuttur.

Bu tatil sezonunda, bu hediyeyi hayatınızda özel birine verebilir ve fark yaratabilirsiniz. Ücretsiz gönderim, iki veya daha fazla evlat edinme kitinin aynı adrese gönderilmesi durumunda (sarma ve verme için hazır!) Ve hediye başına kısmi vergi makbuzu verilebilecektir.

Daha fazla bilgi ve türlerin tam listesini görmek için WWF web sitesini ziyaret edin. Yeni eklemeler ve desteğe ihtiyaç duyan diğer birçok hayvan var.


Yeni arkadaşımız Lynk (Lynx) bu hafta her gece kızımla birlikte. Bu programla ilgili bilgileri sizinle paylaşmaktan ve bu sene alışveriş listenizden bursa satılık daire birkaç kişinin geçmesine yardımcı olmasından memnuniyet duyuyorum.

Açıklama: Bu yazı gönüllü olarak WWF ile ortaklaşa yapıldı çünkü okuyuculara mesajlarını ve yaban hayatını destekleme fırsatını paylaşmak istedim. Teşekkür olarak bir evlat edinme kiti aldım.

Popüler yatmadan “Çocukları Ne Kadar Seni Seviyorum?” Kitabını okudunuz mu? Sahibim. Tabii ki, yönetim kurulu kitabımız var.

Şu ana kadar geçmişe benziyor, şimdi okumak için pjs'ye sarılacağız. Bu çocuklar yaşlandıkça bir şey, okunan ve tekrar okunan kısa, tatlı kitaplar rafta sıkışmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder