14 Mart 2018 Çarşamba

Sahibinden Satılık Arsa

Sahibinden Satılık Arsa

Hediye almayı ve hediye vermeyi sevmemin en önemli sebebi, diğer insanın seveceği bir şey bulmaya çalışıyorum. 



Sadece aşkı değil, umarım bir şey hisseder - bu duygu, heyecan ya da kahkaha olsun. Reaksiyonu seviyorum ve kalbimi ısıtır. Bu yüzden arama yapmak, avlamak ve doğru hediyeyi bulmak için çok zaman harcıyorum.

Ayrıca satın aldığım hediyeler de anlamlı olduğunda, kalbimin de dolu olduğu anlamına geliyor. İster adil ticaret olsun, ister yerel olsun, ya da çevre sahibinden satılık arsa üzerindeki etkiimizi azaltın, anlamdaki bu hediyeler de aynı derecede önemlidir.

Geçenlerde terra20'de alışverişe gittim (ki bu bir blog reklamvereni, ama ben orada bir müşteriyim. Çok fazla.) Ve ihtiyacımız olan ev eşyalarıyla bir çanta doldu, artı birkaç tane de hediyelik eşya. Ayrıca, bu tatil sezonunda verebileceğiniz zevkli hediyeler için mağazada ve internette de dikkatimi çekti.

İşte size vermekten mutluluk duyacağınız birkaç terra20 ürün ve neden bu kadar anlamlılar.


Bu Muhteşem Cam Süsleme

Bu fotoğrafı mağazada kapattım ve siz de içeri girerseniz seçenekler ile büyüleneceksiniz. Ayrıca güzel bir kar tanesi online bulabilirsiniz. Kitras tarafından üretilen bu cam üfleme süsleri, Fergus, Ontario'daki bir aile şirketi tarafından geri sahibinden satılık arsa dönüştürülmüş cam kullanılarak yapılmıştır, böylece kaynak hakkında iyi hissedebilirsiniz.

bonus: Gerçekten WOW ister misin? Poşete bir otel rezervasyonu veya seyahat hediye kartı gibi bir şey koyun! (İPUCU)

Yalınayak Venüs Banyo ve Vücut Ürünleri

Biliyorum, Biliyorum, Barefoot Venus her zaman temelde her şey için listemde, ama ben onu seviyorum ve her zaman eşyalarını satın alıyorum. Ginger Snap Holiday serisinden elde edilen gelirlerin bir kısmı, otizmle yaşayan ailelere ve bireylere yardım eden taban örgütlerine bağışlanacak. Bu yüzden bu hediyeyi vermek hakkında iyi hissedebilirsiniz.

Bu masaj yağı, yorgun bir annenin ihtiyacı olan şey!


Hediye paketlerini çok seviyorum. Her zaman böyle tam bir armağan gibi görünürler, ayrıca, genellikle onlara daha fazla aşık olmak için daha küçük boyutlu ürünlere sahiptirler. Bu seyahat seti losyon, dudak kremi, balsam ve sabun içerir.

Ayrıca, Nova Scotia Fisherman, her bir satışın bir kısmını Kanada Doğa Koruma Vakfı'na bağışladı. Dünyayı seven arkadaşın buna bayılacak!

Bu hediye setinin görünümünü seviyorum, ayrıca dürüst olmak gerekirse, yeni bir makyaj almayı düşünmeyi seviyorum. Makyaj bazen hoş bir ruh hali gibi hissedebilir, bu yüzden hayatınızdaki kişiyi rujun yeni bir tonunu denemek isteyen ama savurmak istemeyecek kadar şımartın. Ayrıca, bunların zehirli, zulüm içermeyen ve glutensiz olduğunu da seveceklerdir. Saint Cosmetics, Kanada'da ve satışlarının bir kısmı aracılığıyla Interval House'a bağışta bulunur.

Bu tatil mevsimi, her armağanın arkasındaki anlamı düşünün. İster yerel bir dükkan sahibi, ister Kanadalı bir esnaf olsun, isterse çevre değerlerinizi destekliyorsa, anlamlı ve düşünceli hediyeler sayesinde hediye verme gerçekten daha özel hale getirilebilir. terra20, listenizdeki herkese vermek için birçok çevre dostu, benzersiz hediyeye sahip!

Oğlumun onun varış takvimi için bir varış takvimi gerektiğini şaka yaptım. O, 1 Aralık için çok heyecanlı. Ben de onu suçlamıyorum. Aralık sahibinden satılık arsa başı, hepimiz için bir dönüşü işaret ediyor. Sadece bizim varış takvimlerimizi açamayız (ve bu yıl sadece birkaç tane de var) ama gelenek, aile, eğlence ve elbette sihirle dolu bir ay başlıyor.

Etkinlik takvimi ile devam etmeyi çok seviyorum nedeni budur. Bu gelenek yıllar önce, çocuklarımın küçük olduğu ve ben her sene devam ettirdiğim bir başka Ottawa blogcusu (Miss Fish!) Fikrini okuduktan sonra başladı. Zaten yoğun bir sezonda bizi yönlendirmeye ve bize zemin hazırlamaya yardımcı olur.

Geçen yıl, bana yardımcı olan takvime gelindiğinde bazı hileler paylaştım. Bu yüzden şunları tekrarlayacağım:


a) Faaliyetlere tarih koymayın. Bir şey değişirse, hastalık vurulursa, onları bir kez ve bir kez değiştirmeniz gerekebilir.

b) Sıcak çikolata veya el işi malzemeleri gibi her türlü aktivite için ihtiyacınız olan şeyleri hazırlayın.

c) Aile takviminizi kontrol edin ve yapacağınız 25 günlük geri sayım listesine Noel Baba mektupları veya aile ziyareti gibi aktiviteler ekleyin. Bu liste ayrıca haftanın günlerine göre takvimimle yakın bir şekilde istişare edilerek oluşturulmuştur. Bazı etkinlikler hafta içi günlerde kolayca yapılamamaktadır, bu yüzden hafta sonlarında olduklarından emin oldum.

Bu takvim hakkında en önemli şey, mükemmel aktiviteyi hazırlamak için çok çaba sarfetmemenizdir. 


Bu, bir aile olarak bir araya geldiğinizde ve her gün birkaç dakikayı kutlamak ve birlikte vakit geçirerek şenlikli, eğlenceli ve birlikte bir şeyler yapmak için zaman harcamanızdır. aile odaklı. Muhtemelen bu yüzden onu çok seviyorum.

Diğer yıllarda olduğu gibi, sahip olduğumuz küçük tutucu budur ama geçmişte zarflar, küçük giysi pimleri vb.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder