14 Mart 2018 Çarşamba

Bakırköy Kiralık Daire

Bakırköy Kiralık Daire

Haziran ayında, Green Beaver'ın sahibini terra20'de konuşma fırsatını yakaladım. Uzun zamandır Ottawa bölgesinde, Green Beaver, doğal, zararlı olabilecek maddeler içermeyen ve ailenin her bir üyesi için daha yeşil olan kişisel bakım ürünleri üretme ve sunma yolunda ilerliyor.



Birkaç yıldır Green Beaver'ı tanıyorum ve bir müşteri oldum. 


Çocuklar, diş macununu ilk kez fırçalamayı öğrendiklerinde kullandılar ve banyolarımızda kullanmak için el sabunu satın aldım (köpük pompasını sevdim!)

Ancak Green Beaver’ın kurucusunun ve Alain ve Karen'ın şirkete kattığı eserin arkasındaki tutkuyu duymak ilham vericiydi. Terra20 genellikle bu gibi bilgilendirme oturumlarına ev sahipliği yapar (kendi web sitelerinde veya haber bültenine kayıt olarak kalabilirsiniz) ve gittiğime sevindim. İlk çocukluğumdan beri neredeyse tüm kişisel bakırköy kiralık daire bakım ürünlerimi değiştirdim (yaklaşık 10 yıl boyunca bunu yapıyoruz!) Bana daha fazla öğrenmem gerektiğini hatırlattı. Kolayca geçmesine izin vermem ya da normal eczane seçeneklerine geri döndüm.

Ailemiz için daha sağlıklı olduğunu düşündüğümüz doğal ürünleri seçmek için bir seçim yaptık. Bir gecede gerçekleşmedi ve hatta doğal seçimler içinde bile, “daha ​​iyi çalışan ya da sadık kaldığımız” ürünler için “daha ​​iyi” var.

Hatırlatıcı ve diğer ailelerle paylaştığınız önemli bilgiler için Green Beaver'a teşekkür ederiz. Bunun gibi etkinliklere ev sahipliği yapmaya ve dışarıda olan tüm seçenekleri anlamamıza yardımcı olduğunuz için terra20'ye teşekkür ederiz.

Seminerden ayrıldığımda, çocukken daha gençken yaptığım gibi, yeşil bir Beaver diş macunu tuttum.


Yaz mevsiminde, programlarımızın muhteşem yaz eğlencesi ve tembel yaz günlerinin bir karışımı olduğunu inkar etmiyoruz. Bu, çalıştığımız denge türüdür.

Evdeyken ve bir maceraya giden yolda ya da arkadaşlarla ya da ailelerle yerel bir parkı ziyaret etmediğimizde, bizim rutinimiz basit bir meseledir. PJ'ler genellikle günün iyi bir parçası olarak kalırlar (eğer hiç değişmezlerse) ve çocuklar zaman geçirmeyi sevdikleri çeşitli aktivitelere sahiptirler. Kızım sanat eserleri yaratmayı bakırköy kiralık daire ve çizmeyi seviyor. Oğlum çizgi roman yapmaktan hoşlanır. Okumayı severler ve elbette video oyunları oynamayı severler. Bazı günlerde çok fazla ekran zamanı var, ama bu yazın bir parçası.

Netflix, kapalı kalma süresi için mükemmeldir. Her iki çocuğum da sadece rahatlamak istediğinde ona dönüyor. Oğlum hala 90'lı yılların Spider-Man çizgi filmine takıntılı (ve Spider-Man: Homecoming filminin yeni filmi sayesinde izleyicilerinde bir canlanma görüyorum!) Ve kızım bunu öğrenmek için heyecanlandı. Yaz için tam zamanında Crood'lar.

Netflix'i açtıklarında herkes için kesinlikle bir şey var - özellikle de bu birkaç yavaşlama anını istedikleri zaman. Yatağa gittikten sonra bir şov yapmaktan daha farklı değil.


Bu yaz çocukları evde yaşıyorsanız, herkesi meşgul, aktif, mutlu ve yorgun tutmaya yönelik bir dizi aktivite ve planınız vardır. Kesinlikle yaparız. Parkta oynamak, seyahat etmek, aileyi ziyaret etmek ve yerel cazibe merkezlerine gitmek arasında yazımızı dolduruyoruz!

Ancak, çocuklar daha da büyüdükçe bu planlar daha da kolaylaştı. Artık etrafta çalışmak için şekerleme sürem yok ve yorgun çocuklar için halk tantrumları riskimiz azaldı.

Çocuklar daha gençken, hepimizin odaklanmış ve meşgul olması için haftalarca bir planım vardı. Hafta için bir tema seçerim (örneğin bahçecilik) ve bunun üzerine öğrenme ve faaliyetlerimize odaklanırdım.

Şimdi ilginç olan şu ki, temaları belirlerken, çocuklar bağımsız olarak öğreniyorlar. Seyahat ettiğimizde bilgi ararlar ya da keşfettikleri ilgi çekici bir şey olduğunda, daha fazlasını öğrenmek isterler.

Temayı temel alarak haftaları nasıl organize ettiğimi vurgulayan bir infografik ekledim. Bazı yaratıcılık, bazı alan gezileri ve eğlenceli bakırköy kiralık daire öğrenmeyi içerir. Küçük çocuklar, okul öncesi veya genç okul çocukları varsa, bu yaz Kampı Anne ve Baba'yı çalıştırıyorsanız, bu kurulum sizin için işe yarayabilir!

Ayrıca, aşağıda hafta sonundan sonra yardımcı olabilecek tartışma soruları yazdırılabilir! Çocuklar genellikle öğrendikleri düzgün şeyler hakkında sohbet etmeye hevesli. İyi eğlenceler!


Nisan ayında, Mosaicanada adında inanılmaz açık çiçek ve bitki heykelleri sergisinin önizlemesini yaptığımı hatırlayabilirsiniz.

Geçen hafta Outaouais Turizm tarafından son sonuçları görmek için davet edildim ve size nefes kesici olduklarını söyleyebilirim. Her bir parçanın ölçeği, artı açıkça her birine girdiği önem ve bakım açıktır.

Çocukları Moscaicanada'ya getirmek için sabırsızlanıyorum, seveceklerini biliyorum. Birkaç resim ekliyorum, ama bu toplamda 45 heykelin sadece bir örneğidir. Çok fazla yayınlamak istemiyorum çünkü gerçekten kendileri için tecrübe edilmeleri gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder