14 Mart 2018 Çarşamba

Sahibinden Kiralık Dükkan

Bazı yakacak odun satın aldık (s’mores yapmaya kararlıydık!) Ve sonra yolumuza çıktık! Çadırımıza ulaşmak için çok heyecanlıydık.

Çadır alanımızın yakınındaki konaklama yerine park ettik ve ormanın içinden geçerek geleneksel anlamda kamp yapamayacağımızı keşfettik.

Çadırın nasıl kurulduğunu çok sevdik. Çok temiz ve kuru (günler ve günler yağmurdan sonra, biz vardı gün, ne beklemek emin değildi) ve iki kapı vardı - ana kapı, artı bir iç ekran kapı güzeldi eğer bir esinti bırakmak için onu açık bırakmak istedi. Temmuz ayının ilk günlerinde sıcaklığımız daha soğukken, işler çadırın içinde serin kalmak için harika bir yol.

Ebeveynler, kapılarda, yüksek, ulaşması zor (ve açılması daha zor) kilit dahil olmak üzere, iç kilitlerin olduğunu bilmekten mutluluk duyacaksınız. Geceleri uyurken, hepimiz kendini güvende hissettik. Keşfetmeye eğilimli çocuklarınız varsa, kilitler hoş bir dokunuş.

Çadırın içinde, yol boyunca bir ailenin kullanıldığı bir odun sobası var. Yağmurdan dışarıdaki nemlilik göz önüne alındığında cazipti, sahibinden kiralık dükkan ama iç kısmı ısıtmak için endişelenecek kadar havalı değildi. Sağlanan içme suyu için bir su sürahisi de bulunmaktadır. Tüm içeriklerini konaklama web sitesinde bulabilirsiniz.

Şimdi, en büyük sorularımdan biri tuvaletten. Tuvaleti kullanmak için ana kamp alanına gidebilirdik, ama bu en uygun seçenek değil. Bunun yerine, keşfettiğimiz kampımızın kuru bir tuvaleti vardı. Birçok yönden düzenli bir banyo gibi görünüyordu, ama her kullanımdan sonra kase koymak için talaş vardı. Büyüleyici ve iyi iş gibi görünüyordu! Yine, bir gece oradaydık - bu işi yapmak bir gerçekti (her ne kadar kampçı olmayanlar için, ilk başta emin değildik!)

Kampın kendisi, çok sayıda ağaç ve diğer iki Wi-Tents'in bulunduğu küçük bir göletin etrafındaydı (ama kendi alanınızda rahat hissetmediğiniz kadar yakın değil).

Ayrıca ızgaralı bir ateş çukuru vardır. Yakacak odun satın alınabilir (yaptığımız) ve devam etmesine yardımcı olmak için gazete sağladı. Bir tanık olmak istediğimiz sebeplerden biri, başka bir şey değil, kahve yapmaktı. İşe yaradı! Izgara için bir su ısıtıcısı vardı ve hazır kahve kullandım.

Kendi atıştırmalıklarımızı (örneğin sabah için yulaf ezmesi) getirdik ve biz kontrol etmeden önce Parc Omega Cafe'de yemek yedikten sonra (çoğunlukla yağmur bizim ateş planlarımızı tehdit ettiğinden) kesinlikle akşam yemeği yemek yapmayı planlıyorduk. Bir dahaki sefere gidiyoruz.

Parc Omega'daki konaklamanın en önemli özelliklerinden biri, sadece pansiyondakiler için erişilebilen özel kurt ve ayı tahtasıdır. Kurtlara ve ayılara çok yakından baktık ve tahta boyunca güzel bir yürüyüş yaptık. Ayrıca gece ve sabahları uluyan kurtları duyabiliyorduk. Bu muhteşem bir sesti (güvenli bir şekilde onlardan uzak durduğumuzu ve gevşemediklerini bilmek zarar vermedi!)

Yatağa hazırlanmak için çadırın içine girdiğimizde yağmur yağdı ve gök gürültüsü patladı. İlk başta, çocuklar uyuyabileceklerini düşünmediler, sahibinden kiralık dükkan ama bu uzun sürmedi. Çadırda yataklarımıza rahatça sıkıştık ve titiz bir şekilde uyuduk. Herkes uykudayken, fırtınayı dinlerken ve bir kitap okuyarak birkaç saat boyunca lambayı (güneş enerjili plug-in lambaları var!) Tuttum. Muhteşemdi.

Parc Omega'da çok güzel zaman geçirdik ve geceyi geçirme fırsatı yakında unutamayacağımız bir şeydi.

Kampçılar dışında hepimizin tekrar yapmayı sevdiğimiz bir şey olduğuna karar verdik. Aksi takdirde yapmak zorunda kalacağımız ekipmanın endişesi veya yatırımları olmadan vahşi doğada bir gece geçirmek için mükemmel bir yoldu.

Çocuklarınız hala baloncuklarla oynar mı? Benimki kesinlikle öyle ve nedenini görmek kolay. Her yaz, bence evlerimizde gerçekleşen bir “balon değiştirme programı” var. Malzemeleri yeniden doldururuz (annemin bunu oynamak için gelen tüm torunların beklentisiyle bunu yapar) ve kahkaha, kabarcıklar ve çubuklu dondurmalar ile dolu bir sahibinden kiralık dükkan arka bahçe sezonu için hazırlanırız. Ebeveyn olduğum tüm yıllarda değişmedi.

Gazillion Bubbles Dev Bubble Mill ve Gazillion Bubbles Dev Power Wand'ı kontrol etme şansımız olduğunda, çocukları göstermekten heyecan duydum.

Oğlum çalmakla meşguldü ve bizi kızım olarak ayarlamamıza gerek olmadığını söyledi ve ben onları dışarıda kontrol etmek için dışarı çıktım. Ancak, baloncuların ne kadar eğlenceli olduğunu görünce hızlıca döndü!

Dev baloncuklar! Ayrıca, Bubble Mill kabarcıklar kendilerini (ve bunu yaparken nefes nefese çalışan ebeveynler için) kabarcıklar üfleme çocuklar için mükemmeldir. Dev Güç Değnek çok düzgün bir doğum günü hediyesi olarak vermek için çok yakın bir satın aldı çünkü biz çok eğlendim. Sonsuz eğlence için yapar. Çocuklar kabarcıkları yağmalamak için bir yarasa kullandılar. Kızım bir sprinkler gibi etrafta dans etti ve her ikisi de mümkün olan en büyük baloncukları yapmaya çalışarak eğlendiler!