14 Mart 2018 Çarşamba

Bursa Kiralık Daire

Bursa Kiralık Daire

Takvimlerinizi 25 Kasım'a kadar işaretleyin!



Eğer küçüklerin varsa ve hala yatağa ya da yatağa yatmadan önce Guess Ne Kadar Sevdiğimi ve Küçük Hikaye Kitabımı Seviyorsam, Shenkman Sanat Merkezine gelen bir kukla performansının olduğunu bilmek mutluluk duyar. !

Kuklalar yoluyla, müzikle anlatılınca ve Nova Scotia Deniz Kızı Tiyatrosu tarafından sunulan bu aile dostu performans (4-8 yaş arası çocuklar için tavsiye edilir) aslında iki şovda! 25 Kasım'da saat 16.00'da gerçekleşiyor ve yaklaşık 60 dakika sürüyor, artı bir Q ve A var!

Gösteriyi İzleyin, Pizza için Kalın


Ek bir bonus olarak, performanstan sonra planlanan bir pizza partisi var! 5 $ 'lık ekstra bir bilet için, akşam yemeği için eve kaçmak zorunda değilsiniz. Etrafa yapışıp bir dilim pizza, biraz salata, kek ve içecek alabilirsiniz. Ne eğlenceli bir aile bursa kiralık daire etkinliği! Pizza siparişlerinin 22 Kasım'dan önce 613-580-2787 numaralı telefondan aranması gerektiğini lütfen unutmayın.

Her seferinde, sosyal medya beni her ne sebeple olursa olsun hareket etmek zorunda olduğum için çok cazip olan yepyeni bir şeye yönlendirir. Bazen, sadece Instagram'da bir şey gördüğüm için alışveriş yapıyorum. Diğer zamanlarda, kontrol etmek istediğim bir olay görüyorum (evet, pazarlama benim için iyi çalışıyor!) Ve bazen, gözümüzü yakalayan iyi bir sebep.

Ottawa'daki Good Night Project'i bu şekilde öğrendim. 


Yol boyunca bir yerde onları Instagram'da veya Facebook'ta ya da başkasının hesabıyla gördüm ve daha fazlasını öğrenmek istedim.

Program, Ottawa’nın Batı ucunda Chrysalis Evi'nde (kadınlar ve çocukları şiddetten ve istismardan kaçan bir sığınak) bulunan çocuklara yönelik paketleri bir araya getiriyor. Paket, bir kitap, bir battaniye ve bir eşya ve her yaştan çocuğa bağışlanan rahatlatıcı öğeler içeriyor.

Programı yöneten Janet'le konuştum ve evden başladığı bir şeydi çünkü bir ihtiyaç gördü. Böylece, bağışlar (nakit veya eşya - örme veya yeni battaniyeler, yeni doldurulmuş hayvanlar, yeni veya hafif kullanılmış kitaplar) toplar ve bunları bağışlamak için paketler. Fikir, zor zamanlardan geçen çocuklara rahatlık sağlamaktır. Chrysalis Evi'ni de eşyalarıyla bırakıyorlar.

Bağışlar (şu anda vergi makbuzları düzenlenmemiş olsa da, bu sevgi ve gönüllü zamanla dolu bir proje) paketleri bir araya getirmek için kabul edilir, ya da kendiniz oluşturabilirsiniz. Beanie Boos'u satın aldım (çünkü kendi çocuklarım ile ne kadar popüler olduklarını biliyorum!) Ve bulduğum nötr görünümlü battaniyeleri (sevimli olduklarını bursa kiralık daire ama yeni yürümeye başlayan çocuklar veya okul çağındaki çocuklar için çok genç görünmüyorlardı) ve çift, kendi ailemden bağış yapmak için iki paket hazırlamak için kitapları nazikçe kullandı.

Katkıda bulunmak istiyorsanız, İyi Geceler Projesi ile iletişime geçebilir ve bunlar size bilgi verebilir.


Parasal bağışlar elbette kabul edilir ve en çok ihtiyaç duyulan eşyaları satın almaya yardımcı olur. Bu yıl tatil kampanyası için ürün topluyorsanız, bu uygun olabilir.

Son zamanlarda, Melbourne, Florida'da 30 saat geçirdim. Bazı yazarlarla birlikte, alanı yoğun bir zaman diliminde keşfetme fırsatım oldu. Genellikle, bir aile olarak, seyahatimizi bu kadar kısa bir sürede gerçekleştirmeyi planlamıyoruz. Ancak çocuklarla seyahat etmek hızlı ileri modda olduğumuzu hissediyor, değil mi? Kasırga, bir şeyleri paketlemeyi unutmadığımızdan emin olmak, herkesin nerede olması gerektiğini bildiğimizden emin olmak için zaman çizelgesinin gözden geçirilmesi (erimiş ortamlar ayarlanmadan önce) ve benzerleri. Bu nedenle planlama öncesi planlama, çoğu zaman beklenmedik sürprizler ve gecikmelerden ailelere yardımcı olabilir.

Melbourne'a gitme konusunda özellikle eğlenceli olan şey, ilk ailemle birlikte Florida'ya ilk yolculuğumda kendi ailemle birlikte olduğum yerdi. Cocoa Beach, Port Canaveral ve Ron Jon’un Surf Shop'a gittik. Bu anlardan birkaçını kendi çocukluğumdan yeniden yaşamaya ve çocuklarımın onları da deneyimlemeye ne kadar çok sevmiş olabileceğini düşünmekten heyecanlandım.

Bu kasırga gezisinden, Melbourne, Florida'ya çocuklarıyla birlikte bir gezi yapmayı planlayan diğer ebeveynler için birçok ipucu aldım. 


Plaj tatilleri için paketleme yapmak, çocuklarla uçmak ve yeni bölgeleri keşfetmek ailem için yeni bir şey değil, ama bazen gitmeden önce iç kepçeye sahip olmak yardımcı olabilir.

Uçarak uçmak her zaman tercih ettiğim bir yoldur (özellikle kendim ve çocukların bazen ne kadar sıkıntı çektikleri göz önüne alındığında!) Ama bursa kiralık daire her zaman mevcut değildir. Bu nedenle, Porter Airlines'ın yakında Ottawa, Windsor ve Toronto'dan Orlando-Melbourne Uluslararası Havalimanı'na (Aralık'ta başlayarak) mevsimlik kesintisiz uçuşlar sunacağını seviyorum. Melbourne'a uçmak son derece konforluydu (daha önce Porter ile uçtuysanız, bunun bir sürpriz olmadığını biliyorsunuz) ve havaalanında gezinmek kolaydı. Yorgun çocuklarla ve doldurulmuş hayvanlar ile dolu bir kolla indiğinizde, bagajınızı ve beraberinizde getirmeniz gereken diğer her şey, gideceğiniz yere vardığınızda kolaylık, rahatlık ve kolaylık sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder