14 Mart 2018 Çarşamba

Sahibinden Kiralık

Sahibinden Kiralık

Tabii ki, sağlıklı yediğimizden emin olmak için daha kolay ve daha iyi malzemelerle yemek yapabilirim, bunu her sene yapmaya çalışıyorum. 



Ama bildiğim şey gerçekten bu sene odaklanmam gerekiyor. 


Fit olmak. Son zamanlarda insanlara söylediğim gibi, yumuşak hissediyorum, bu yüzden bunun üzerinde çalışmak istiyorum. Kalp sağlığı konusunda endişeleniyorum ve bazılarını diyetle kontrol edebilirken, daha fazla hareket ettiğimden emin olmak istiyorum. Çocuklar yaz aylarında kapalıyken, oyun oynamak ve aktif kalmak için harika bir iş çıkarırız. Ancak bu uzun kış aylarında, daha az kararlıyım. Bu değişmeli.

Çok fazla şımartmayı içeren bir rutinim var, kendimi o anlardan mahrum bıraktığımı iddia etmeye çalışmıyorum. Süslü bir salonda düzenli saç randevumlarım var, spaya gitmeyi seviyorum ve evde her zaman köpük banyosu alıyorum. Bu, stres atmak ve rahatlamak için en sevdiğim yollardan biridir. Ama biliyorum ki o anlara daha çok sahibinden kiralık odaklanmalı ve onların içinde yaşamalıyım. Bir köpük banyosunun benim için zevk alması kolaydır (çocuklarım beni banyoya gelmelerini istemedikleri kadar yaşlıdır), ancak beni gençleştiren ve tazelenmiş hissettiren basit rutinler üzerinde durulacaktır. Bu 15 dakikalık şımartıcı zamanı boşa harcamak yerine, diğer şeyleri yapmak zorunda olduğumu görmek yerine, 15 dakikayı kendime bir hediye olarak görmeyi öğreneceğim. Kokulu losyonlara bayılırım ve yeni kokuları bulmak bana neşe getirir. Gecelik bir uyku öncesi rutinine bağlı kaldığımda da bunu seviyorum. 

Yüzümü yıkamak, toner ve nemlendirici kullanmak, kokulu bir losyon koymak ve bulanık çoraplarımı ve pijamalarımı rahatlatmak bir ritüel haline gelecektir.


Aynı zamanda beni mutlu eden, vücudumdaki çocuklar için uygun olan kıyafetler giymek anlamına da geliyor (artık post-bebek bedenim olduğunu bile söyleyemiyorum. Bir 'pre-teens' bedenine sahibim!) bazı şeyleri giydiğimde bana neşe ve rahatlık getirir (bulanık çoraplarım gibi).

Büyük hedefleri, fikirleri ve etkinlikleri ertelemeyi bırakmalıyım. Ya da başladığım bir şeyi bitirme konusunda endişeleniyorum. Ya da risk almıyor çünkü sonuç hakkında endişeleniyorum. Her iki ayağa atlamam gerekiyor - bu aile aktiviteleri mi yoksa ev veya iş eşyalarının etrafında projeler mi var. Ben, yazmaya devam kendim akıllı çalışmak için bastırıyor tutmak istiyorum (Daha önce çocuklarla evdeyim ve sağlamak için değer zaman vazgeçmeden okuldan sonra) ve ben sadece bazı BAŞLANGIÇ eğer bildiğimiz şeyleri başarmak için vakalar. Korkuyu aşmak her zaman benim için bir sorun olmuştur. Daha fazla çalışmam gerek.

Bu sene için bir listeniz var mı? Listenize odaklanan liste neye benziyor?


Bizim için bir haftanın kasırgası oldu. Noel için tüm hazırlık, aile ziyareti, aileyi görmek, yemek yemek ve daha fazla yemek görmek için, takvime bugün biraz şok ile baktım. Zaten neredeyse yılın sonu nasıl?

Size ve ailenize çok mutlu bir tatil sezonu sahibinden kiralık dilemek için bloğa hızlı bir not düşmek istedim ve umarım hep birlikte biraz zaman geçirirsiniz.

Yakında daha fazla yazıyla geri döneceğim, bu sadece merhaba demek için hızlı bir şey! İlgilenirseniz, sosyal medyada tatiller sırasında bazı maceralarımı takip edebilirsiniz. Bir notu bıraktığınızda veya yorum yazdığınızda da her zaman sohbet etmekten mutluluk duyarım.

Yıl sonundan önce son bir giveaway'de gizlice dolaşıyorum, çünkü ÇOK İYİ değil!

Campbell's Çorbalar'daki arkadaşlarım, bir şans eseri Momsense okuyucuya bu dünyadan bir hediye sunuyorlar.

50 $ Cineplex Hediye kartı kazanma şansınız var (ipucu: İlk Jedi'ları görmek için kullanın, ya da üçüncü, yargılayamam!) Ve yeni etiketlenmiş The Last Jedi çorbalarının dört tenekesini.

Kurallar ve düzenlemeler:


Yasal yaşta Kanadalılara açık, QC'de geçersiz. Giveaway 29 Aralık'ta saat 17.00'de kapanır. Kişi başı bir giriş. Bir kazanan geçerli girişlerden seçilecek ve üçüncü bir şahıstan gönderimi düzenlemek için iletişime geçilecektir.

Belirli Netflix filmlerini ve gösterilerini seyahat etmeden önce cihazınıza indirebileceğinizi biliyor muydunuz? Doğru olana göre, çocuklara, bu tatil sezonunda uçağa binerken ya da uçağa binerken, Paw Patrol'ün fazladan bölümlerini izlemeleri için wifi (sadece yeterli pil gücü) gerekmez.

Ailemizdeki birkaçı, arabada ve uçakta ekran zamanı konusunda dikkatli olmak zorundayken (teşekkür ederim, tutukluk), çocuklar uzun sahibinden kiralık süren disklerde ve uçuşlarda genellikle bir film izleyebilirler. Bu yüzden en sevdikleri kişiyi Netflix'ten indirebilecekleri harika. Tekrar Hotel Transylvania'ya veya Monster Trucks veya Gnomeo ve Juliet'e bakmak isteyebilirler. Tabii ki tercih ettikleri takdirde en sevdikleri programları izleyebilirler.

Tatil için seyahat etmeden önce, cihazlarınızı kontrol edin ve uçuşunuz ertelendiğinden ya da paketlemeden ve vurmadan önce otelde biraz zaman geçirmeniz gerektiğinde havaalanında takılı kalmanıza yardımcı olacak yeterli sayıda şov veya film yükleyin. yine yol. Sadece kulaklıkları herkes için toplamayı unutma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder