14 Mart 2018 Çarşamba

Sahibinden Satılık Ev

Sahibinden Satılık Ev

Çocuklarınız sihrini seviyor mu? Size hileler mi deniyorlar yoksa "İlk Sihir Trick'im" kitabını aldılar mı? En büyüğüm, özellikle birkaç yıl önce illüzyon sanatına ilgi duydu. 



Yaralanmayan şey, amcasının, her ziyarette çocukları büyülemesini sağlayan birkaç hileyi öğrenmesiydi (ve ben de kendim de dürüst olacağım!)


Gözünüzdeki hileleri ve işteki bir yanılsamayı, gözünüzün önünde bizzat ve tam olarak izleyebilmemiz (izleyici etkileşimi eklendiğinde) dikkatsiz olmaz mıydı? Eğer ailen harika bir şovdan hoşlanıyorsa ve merak dünyasına adım atmak istiyorsa, Shenkman Sanat Merkezi'nden başka bir yere bakmayın.

24 Mart saat 7'de, kendiniz ve çocuklarınız için bilet alın ve Vitaly: Harikalar Gecesi izleyin.
Vitaly Beckman, Dünyadaki Şaşkınlığı Gören ve Unutulmaz Bir Tiyatro Deneyimi İçeren Yenilikçi, Dünya Klasında Bir Yanılsamadır. Fotoğraflara ve Resimlere Bakın Hayata Geçin! Seyirci Üyelerinin Kendi Sürücü Ehliyetlerinden Kaybettiklerini İzleyin!… Vitaly’un Dünyasına Adım Adım Adım Adım Adım Adım Adım Adım İtibar Edin.

Shenkman Sanat Merkezi'nin web sitesinde Vitaly’ın performansından geçen yıl bir Penn ve Teller şovundaki performansından (onları kandırdığı yerlere) bir video klibi izleyebilirsin - herkesin çenesi düştü! Dürüst olmak gerekirse, klibi izledim ve sahibinden satılık ev ne olduğunu ve ne olduğunu anladığımı düşündüğüm her seferinde tamamen yanıldım. Oyunun her adımı kafamı kaşıma almıştı. Bu, başarılı bir performansın harika bir işaretidir - nasıl yapıldığını bilmek istemeyiz, ancak kendimizi bunun hakkında düşünmekten alıkoyamayız!

Yaklaşan gösteri 7 yaş ve üstü çocuklar için tavsiye edilir ve biletler hala mevcuttur!


Çocuklarınız için bir Mart Molası kampı (12-16 Mart) arıyorsanız, Facebook feed'imde tamamen benzersiz ve eğlenceli görünen birkaç kişi gördüm. Bunlar için uygunluk varsa, çocuğunuzun yerini kısa süre içinde güven altına almak isteyebilirsiniz. Her birinin orijinal ve farklı olduğunu seviyorum!

Sing Stüdyoları

Bu Mart Molası, çocuğunuz Sing House Stüdyolarında bir pop yıldızı olabilir! Orleans'ta, hafta boyu süren macera dolu bir gün veya yarım gün için olabilir ve her yaştan çocuğu ağırlar. Hafta, müzik dersleri alarak bir müzik videosunu koruyacak! Ne kadar eğlenceli?!

Yaratıcı Oyun Çocuklar Mart Ayı Kampı


Ayrıntı kalem kutusu dışında düşünen ve yazı, suluboya, hikaye yazma, dans ve daha her çocuğun yaratıcı tarafını kıvılcım gibi heyecan verici, yaratıcı projeler bir hafta sağlar yaratıcı bir Mart Break ev sahipliği yapıyor. Kamp 8-13 yaş arası sahibinden satılık ev çocuklar içindir ve tüm gün Kanata / Stittsville'de sanatçının evinde çalışır. Çocukları yaratmaya teşvik eden her şeyi seviyorum!

Diefenbunker'daki Casus Kampı

Diefenbunker benim için her zaman büyüleyici - gerçekten tarihte bir ürpertici olabilir (ve eğitim) anı. Ama haftayı Diefenbunker'da casus olmak için öğrenmek ne kadar düzenli olurdu? Ben gençken, bu benim için çok çekici olurdu! Çocuğunuzun casusluk ve kod kırılması hakkında biraz bilgi edinin. 7-11 yaş arası çocuklar için.

Kaydını son dakikaya bıraktıysanız endişelenmeyin, umarım bu yıl gerçekten eşsiz bir Mart tatili için çocuğunuzu bu çok eğlenceli kamplardan birine kaydettirebilirsiniz!

Ottawa'daki çocuklarınız için bir yaz kampı mı arıyorsunuz? Buradan başlayın.

Yerde kar olmasına rağmen, Ottawa'daki ebeveynler, tatil programlarını organize etmek, tatil planları yapmak ve çocuklarına yönelik kamp deneyimleri bulmak için yaz tatillerini bekliyorlar. Çocuğunuz için bir kaç hafta kampa ihtiyacınız olsun ya da benzersiz ve eğlenceli bir şey yaşamak için onları bir haftalığına göndermek istiyorsanız, Nepean Yaratıcı Sanatlar Merkezi ve Nepean Görsel Sanatlar Merkezi'nin yaratıcı ve yaratıcı tarafına hitap edecek teklifler var. çocuklar. 3-17 yaş arası çocuklar için farklı kamplar var!

Kayıt tarihinden önce farklı kamp tekliflerini sizlerle paylaşmak istedim, böylece ilk ve ikinci seçeneklerinizi sıraya koyabilir ve en sevdiklerinize ulaşamazsınız!


Ayrıca, Nepean Yaratıcı Sanatlar Merkezi'nin genç çocuklar için yarım günlük bir kampa sahip olmasını gerçekten çok seviyorum. Çocuğunuzu göndermeniz gerekiyorsa bu büyük bir denge olabilir, ancak tam günlük bir deneyime sahibinden satılık ev hazır değildirler.

Aşağıda bütün kampları listeleyemedim (bütün yaz boyunca çocuklara ilham verecek çok eğlenceli, çok eğlenceli sondaj kampları var). Bu yüzden, özellikle gözümü kapatan birkaçını seçtim. Kamp tekliflerinin tamamını web sitelerinde okuyabilirsiniz.

Ayrıca, kampların çoğu, akşam 9'dan akşam 4'e kadardır, ancak erken saatlerde bir bırakma (8:00) ve geç saatlere kadar (17:00) bir saat var, bu da işe gidip gelmeyi biraz daha kolaylaştırıyor! Bazı kampların sadece yaz aylarında belirli haftalarda sunulduğunu lütfen unutmayın. Tüm ayrıntılar için bu bağlantıyı ziyaret etmek istersiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder