14 Mart 2018 Çarşamba

Elazığ Satılık Ev

Elazığ Satılık Ev

Ebeveynlere teslim edilecek veya okula e-postayla gönderilebilecek bir broşür için, Lice Services Canada web sitesini ziyaret edin. Doldurulabilecek bir kayıt formu da vardır.



Bir sonraki belediye toplantısından önce, web sitelerine göz atın ve toplantıya getirebileceğiniz (veya okulunuza sunabileceğiniz) bilgiler için bazı hizmetlerine ve materyallerine bakın. 



Ebeveynlerin ilgisini çekebileceğini düşündüğünüz bir şey varsa, bitler eve gelmeye başlamadan önce, şimdi kayıt olma zamanı.

Sonbaharda bir yürüyüşe çıkmak ya da en son müze sergisini ziyaret etmek (aile geçişimiz olduğunda yardımcı olan) her zaman güzeldir, ancak çocuklarla yapmak istediğimiz tüm aktiviteler pahalıya mal olabilir. Bu ay daha sonra giriş fiyatı olan diğer etkinlikleri paylaşacağım, ancak önce etkinlik bütçesini biraz düşürelim.

Bu yüzden bu ay çocuklar ile yapabileceğiniz birkaç aktiviteyi ÜCRETSİZ olarak tamamladım! Herkes özgür seviyor, değil mi?

Doğum günü partisi sezonu geri döndü, çoğunlukla okul geri döndü. Hepimiz yaz tatili ile seyahat ederken ve meşgulken, daha az doğum günü elazığ satılık ev partisi davetiyesi (ya da belki de daha azını katılabileceğimizi) buluyorum, ancak okul başladıkça ve arkadaşlıklar oluştuğunda, eve daha fazla davetiye geliyor. Ayrıca, ailemde, dört çocuk doğum gününü kutluyoruz (kuzenlerim, oğlum), bu yüzden doğum günü hediye alışverişi yapmak çok uzun sürmez.

Aldığım çok sayıda doğum günü hediyesi, Ottawa'daki Tag Along Toys'tan. 


Seçimi seviyorum ve ben de bilmediğimiz birisini satın alırken veya kendi çocuklarından farklı oyuncak tadı olanları satın aldığımda, Tag Along Toys'da benzersiz ve eğlenceli bir şey elde etmek çok kolay.

Diğer fayda: Oyuncak Boyunca Etikette ücretsiz hediye! Kağıt ve kurdele satın almak için endişelenmenize bile gerek yok, onlar sizin için bununla ilgilenecekler (ve aralarından seçim yapabileceğiniz eğlenceli ve sevimli bir kağıt seçkisi var!)

Bulmacalar

Muhteşem bulmacaları severim. Eskiden onları yapmayı sevmediğimi düşünürdüm, ama bir aile olarak eğlenceli bir aktivite. Geçen sene bir çift yeni tane aldık ve kahve masasına oturmak ve her gün biraz parça eklemek güzeldi. Bu Archie bulmacasının bu sene popüler olacağını düşünüyorum (ayrıca mağazada çok daha fazlası var!)

Öğrenme Aktiviteleri ve Bilim Kitleri Üzerine Eller


Bu mancınıkı seçtim çünkü havalı görünüyordu ve birkaç yıl önce buna benzeyen bir tane vardı ve bu büyük bir vuruştu. Tag Along Toys'da eğlenceli ve eğitici birçok kutulu fen bilgisi ve aktivitesi var.

El Sanatları (bu yer imi kümesi gibi)

Zanaat seçeneklerini seviyorum. Kutularda ve bu sevimli yer imi seti, mücevher yapımı, boyama ve daha fazlası gibi öğelerden çıkmaya hazır. Çocukları elazığ satılık ev zaman geçirerek harcayabilecekleri ve tamamlandıktan sonra daha fazla odaya çıkamayacakları faaliyetler oldukları için el işi vermeyi (ve elde etmeyi) seviyorum.

Bu trivia kart oyunları bir çift var ve oğlum onları seviyor (ve biz de onları oynarken seviyorum!) Bir masa oyunu ya da bir kart oyunu hediye vermek hakkında ne güzel bir şey sizinki gibi bir aile olduğunu hediye alıcısı neden onu seviyorsun ve daha kişisel görünüyor.

Bu eşyalardan herhangi birini satın almak istiyorsanız, Tag Along Toys'ın Ottawa'da iki yeri var!

Yiyecekleri sevdiğim bir sır değil, ve mutfakta yaratıcı olmanın keyfini çıkarırken, ilham almadığım veya zamanınızın olmadığı zamanlar da var. Yazmadan önce yazdım, stresli olmak zorunda değil. Bazen, yoğun programlarımız mutfağında keşfetmek için zaman vermediğinde, kolay, lezzetli yemeklere gidilebilir.

Bu benim en sevdiğim yemeklerden biri. Önceden paketlenmiş makarna ve genellikle etrafımdaki eşyaları kullanır. En sevdiğiniz yaşlı çedar, parmesan, keçi peyniri tüm iş için peynir takas. Güneşte kurutulmuş domatesleri severim, ancak bunun yerine zeytin veya bezelye kullanabilirsiniz.

Eğer beni Instagram'da takip ederseniz, zaman zaman paylaştığım yemeklerin hikayelerle paylaştığını göreceksiniz.


Bu yemeği yapmak için basit. Makarna (Ben tortillini seviyorum) paketindeki talimatlara göre kaynatın, sonra süzün. Makarna hala sıcakken, zeytinyağı, limon suyu ile atıştırın. Pleyt, daha sonra peynir ve tercih ettiğiniz pişirilmiş sebzeye veya eşliğinde. Rendelenmiş limon kabuğu ile üst ve sıcak iken servis yapın. yummmmm

Bir gün öncesine “Yaz'ın son günü” okula geri dönüyorum, ve sonra bir sürü insan bana ne kadar yanlış olduğumu söyler, çünkü yaz birkaç haftadır elazığ satılık ev bitmez. İnce. Daha doğru, yaz tatilinin son günü. Ve tatile bayılmamızın bir nedeni, yaza uygun olan seyahatlerin tamamı. Bu yıl bir istisna değildi.

Okula başladığımız ve bu Güz'teki bir çalışma rutinine geri döndüğümüzde, bizim macera günlerimizin sadece yaz olduğu için bitmek zorunda olmadığını unutuyoruz. Şimdi yerel bir günlük gezi ya da bir geceleme için bile muhteşem bir yıl olacak. Yapraklar renge dönüştüğünde ve sıcaklıklar biraz düştüğü için, hala kara ateşleri, açık ateşler ve açık hava eğlenceleri için fırsatlar var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder