23 Kasım 2017 Perşembe

Mardin Dağları

Mardin Dağları

"Torba topluyor" ve neredeyse tüm Munros'u bitirdim, son 10 yıl geçirdim ya da yavaş yavaş Corbetts'e doğru ilerliyorum! Dürüst olmak gerekirse, esasen "kümeleşme" nin bir geziye çıkarılamayacağı gerçeğinden dolayı, daha büyük kardeşlerinden daha fazla talep edeceğini düşünüyorum!



Gelişimi yavaşlatan bir diğer faktör, Munros'ta olduğu gibi, bir zamanlar onların arasında yarım kaldığında, üslerine ulaşmak için gereken mesafeler çarpıcı bir şekilde artmaktadır! 

Hafta sonu kaçış - veya 3 am başlar! Genellikle Fort William ve Inverness'i kesme noktaları olarak görürüm - bu yer işaretlerinin güneyinden veya doğusundan herhangi bir şeye kolayca erişilebilen bir gün var! Ancak bunun ötesinde, çok günlük gezilere ihtiyaç duyulmaktadır .... Buna ek olarak, ben de gerçekten keyifle dolaştığım gerçeği, bendeki bagajım genellikle kısaltılır ve çok rahatsız değilim (dolayısıyla niçin son 10 yıldır yaklaşık 5 Munros'u bıraktım; ).
 

Dağımı en az ayda iki kere düzelttiğim sürece sıralandım ... 

Ancak yine de tepeleri torbaya kaldırmayı düşünüyorum ve bu haftasonu dostumla Glen'in kuzey ucuna gitmeye karar verdim. Roy, evden bir günlük yolculuk içindeki Corbetts'i tamamlamak için! Gerçekten compleat için birkaç yıl daha sürecek ve belki de asla gelmeyecek ama hey ho!
 
Saat 06.00'da Roybridge'e doğru yola çıktım. Tahmin tamam ve erken mevsim karı öngörülüyor J Yollar öldü ve 97 mil yolculuğumda gördüğüm tek kişi, Roybridge'deki nazik polis memurlarından biriydi, dışarıda kimseyi J
Glen'e kadar gittim ve geçen sefer durduğum noktayı geçtim .... Pygmy sırtına gitmeden önce eğlenceli bir vahşi kamp! Bu keyifli bir hafta sonu macerasıydı.

Sabah 9 civarında Brae Roy Lodge'a gelip parkurun başındaydım ve zevkime, güneş tabakaları dökmeme neden oldu ... Çok soğuk hava tahmini için;)


İki bacanın ve Glen Turret'ın üstünden. Yol şimdi bataklık bir pistti ve planım Gleann Herach'ın Bealach'a doğru ilerleyip orada tepelerden yükselmesiyle rüzgârdan uzak durmaktı. Bununla birlikte, bu parça biraz sarsıldı, bu yüzden düz bir şekilde Teanga Mhor ve (ilk) Carn Dearg arasındaki sırtın üstünde kalmaya karar verdim. Genellikle sırtlara vurmayı seviyorum, fakat sırt sırta vurmayı çok seviyorum. Turba cehennemiydi! Müzakere için gloopy turba hags ve bataklıklar bir sürü - sadece benim bot su geçirmez ve yürüyüş gazetecileri memnun oldu!
 

Bataklığın içinden geçtiğimde hava kapandı ve kar yağdı. Yaşlı kar yüzümü tıkadı ve Glen'in sıcak güneşli havaları arasında belirgin bir kontrast oldu! Ancak kısa süre sonra geçti ve zirveye taşındım!


Bazı dikkatle seyrüsefer beni sonunda Bealach'ta gördü ve günün ikinci Carn Dearg'ını yükselterek! Clag yeniden temizlendi, ancak rüzgar toplandı, zirveye ulaştığım zaman oldukça havalıydı !! SW'a inip Glen Roy'un üst sınırlarına ulaştım. Sükunetli Glen havasının tadını çıkarırken, oturup yemeye davet ederken bir miktar yırtıcı kuşların döngülerini izledim! Muhteşem bir ortam ve güzel ve uzak hissettim. Bütün gün bir ruhla tanışmadım ve bunun için daha iyi hissettim - bazıları burada vahşi bölgeler çatlıyordu ... ..

Günbatımı Arıyor
 
Saatler geri döndü - bir ilave saat yatakta - hahahahda! Günbatımı da bir saat geriye gitti ...
Bu yüzden, muhteşem bir Pazar öğleden sonra kendimi birkaç saat özgür hissettiğimde, Ben Vrackie'nin tepesinden bir gün batımı yakalayıp mıkamayacağımı görmek için karar verdim! Günbatımı 16.30'un civarında olacaktı, bu yüzden evden 1400 de yola çıkarsam, bu bana amacıma ulaşmak için bol zaman ister ...
 
Farelerin ve erkeklerin en iyi planları koydu! Oldukça yavaş bir telefon güncellemesi (iyi 50 dakika sürdü) bu plana ödeme koydu ve araba parkına 15.30'a kadar varamadım. Ben otoparka geldiğinde üst şansımı denedim ve bir yer buldum, alttaki otopark doluydu. Bunun meşgul bir yer olduğunu ve haklı olarak biliyordum.
Alçalan güneş parlıyordu ve ağaçların arasından titremeye başlayınca botları hızla alıyorum güzel Sonbahar ormanlarına doğru yola çıktım. Tanınmış patika ve açık yamacın kapısından geçildi ve Perthshire'da güzel bir gün geçiren bir grup insan tepeden aşağı doğru ilerliyordu.
Yoldan çıkmak yerine, ana yoldan KB'ye uzanan yola girmeye karar verdim ve sonunda sizi Loch a Choire'in batı kıyılarından götüreceğim. Kırıcıydı, mavi gökyüzü ilerledi ve kuzeydoğu rüzgarı aşırı ısınmanın önünü açtı.
Loch'un başında hızlı bir fotoğraf durdu ve yakında heather dik, patikasız, sağlıklı yamaçlara bindi. Tepenin bu tarafında bir yol yok ve o kim kalabalık gibi dağınık dik zemin serpiştirilmiş gibi heather sevmiyorum değil! Ancak hoş bir kontrast ve farklı görünümler normal yol sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder