23 Kasım 2017 Perşembe

Haftanın Her Günü Birbirinden Güzel

Haftanın Her Günü Birbirinden Güzel

Belize'deki iki haftalık dönemimle, birdenbire Orta Amerika gezisi sahnesinde olduğumu hissettim. Roatan'dan Cayman Adaları'na uçuşumdan tam üç hafta kaldıktan sonra, oturup sonunda beni o kalkış kapısına götüren bir rota çizmenin zamanı gelmişti. Nokta A (Ambergis Caye, Belize) ve B Noktası (Roatan, Honduras), teknik olarak bir haritada çok yakın olsalar da, aralarında kolayca veya ucuz bir şekilde bulunurlar - ikisinin birleşimi mevcut değildir. Guatemala'ya giden en basit ve en uygun maliyetli güzergah. Önceki ayımda ülkenin doğu tarafına ulaşamamıştım, dönmekten memnuniyet duydum.



Doğu Guatemala

İki normal gidiş uçuşu (ikinci on iki kişilik uçak, küçücük kıyı Belizean şehirlerinde yolcuların kapalı kalması için üç kez durdu), bir taksi yolculuğu, bir tekne turu ve bir terli sog sonra, Livingston, Guatemala'ya geldim. Livingston, Guatemala'nın ufacık Karayip kıyı şeridinin en önemli turistik merkezidir, ancak çok fazla bir şey söylemiyor. Ülkenin bu kesimi hâlâ bir sınır kasabası hissi uyandırıyor ve ülkenin Garifuna kültürünün merkez üssü olmasına ve Belize, Honduras ve ötesine giden teknelerin bağlantı noktası olmasına rağmen, pek çok güzergah üzerinde çalışmıyor.
Casa Nostra Livingston Guatemala
Livingston Guatemala

Livingston Guatemala

Tekne ile Guatemala'ya geri dönmek, kasabaya dolaşmak, göçmenlik bürosu bulmak ve pasaportumda bir giriş damgası almak için inisiyatif kullanmam gerektiğiydi. Görünüşe göre bazı yolcular bu işi yapmayı unutuyorlar ya da rıhtımdan inmek için geçmek zorunda olduğunuz göç kontrol noktası olmadığından, ihtiyaçları olduğunu bilmiyorlar. Eminim hayal edebileceğinizden, bazı gezginler için bu sorunlara neden oluyor!
Guatemala'nın resmi olarak belgelenmiş bir ziyaretçi olduğumdan emin olduktan sonra bölgenin bir gerçek pansiyon olan Casa del La Iguana'da gecelik 20 $ özel oda kontrol ettim. Bununla birlikte, hızlı bir şekilde, şu anki ihtiyaçlarım için uygun olmadığını fark ettim - Belize'de fam ile iki hafta oynadıktan sonra yetişmek - ve aynı şey için pahalıydı. Hafif bir bütçe çimdik hissetmemiş olsaydım, 100 $ gecelik Villa Caribe, alanın bir gerçek lüks konaklama seçeneği, bir backpacker'ın minnettar gözyaşları ile doldurabilirsiniz bir havuz ile tamamladı splurged olabilir. Bunun yerine, rıhtıma ve iyi niyetli Casa Nostra'ya geçtim, burada kendime bir oda başına 10 $ 'dan daha az bir oda vardı. Sadece birkaç yatak ve samimi bir atmosferle, büyüleyici Stuart'ın kişisel konukları gibi hissettim.

Bu ilanı rapor et

Livingston Guatemala
Livingston Guatemala

Livingston Guatemala

Casa Nostra'da kalmasanız bile orada yemelisiniz - doyurucu salatalar gibi pizzalar harika. Gittiğim her yerde oldukça kaliteli olan et kalitesi nedeniyle çoğunlukla vejetaryen Livingston - bir istisna olan Tay gıda vaat beni ikna ve lezzetli bir sarı köri teslim bir waterfront restoran olan bir istisna yedik.
Livingston'un turistik faaliyetler açısından fazla bir yeri yok. Yolcuların büyük çoğunluğu, Dulce Nehri'nin altındaki ünlü tekne yolculuğuna veya Rio Dulce kasabasına giderken yol geçer. Livingston'tayken, cazibe merkezleri tekneyle erişilen bir plajla ve uzun yürüyüşle erişilen bir şelale ile sınırlıdır. Plaj hakkında övgüler duymadım ve şelale şu anda tamamen kurutulduğu konusunda uyarıldı. Dolayısıyla, sabaha karşı dizüstü bilgisayarım çalışmaya başlayıp, öğleden sonraları kamera ile kasabaya doğru yürürken su kenarında oturup ve alacakaranlıkta manzaralı tepelerde koşuya çıkmakla yetindim Geçtiğimde, geçmişte spandex ile hışırdayan beyaz bir kızın bu kısımların etrafında bir günlük görüş bulunmadığını ima etti.)

Livingston Guatemala

Livingston, bu küçük kasaba için bir fikir edinmek için yeterli olan üç gece kalmak kadar sona erdi. Biriyle seyahat etseydim ya da daha az uğraşmış backlogged işle uğraşsaydım biraz daha maceracı olurdum, ama kendime her defasında her şeyi yapmam gerektiğini hatırlatmaya çalışırım.
Ve ofisler giderek, bu birkaç gün için kötü değildi.
Casa Nostra Livingston Guatemala
Bilgisayarımdaki Gecko Benim ekranımda Ekrana gecko!
Sonraki hareketim muhteşem bir yolculuk yapmak için olan Rio Dulce idi. Rio Dulce ve Livingston, Rio Dulce nehri tarafından birbirine bağlanır ve ikisi arasındaki doğal tekne turu, gezginleri bu bölgeye getiren önemli bir çizgidir. Lanchanın ahşap koltuğunda birkaç dakika içinde, nehrin eğri çizgilerini yavaş yavaş izleyerek bir sözcük akla geldi: sinematik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder