23 Kasım 2017 Perşembe

Emlak

Emlak

Bloglamanın büyük popülaritesi ile gayrimenkul bloglarının gelişmesini beklemek mantıklı. Emlakçılar ve komisyoncular için etkili ve ucuz bir internet pazarlama aracı olduklarından son derece hızlı bir şekilde büyüyorlar.



Çok fazla emlak profesyoneli, zaman kazanma veya işi yapma becerisine sahip olmadığına inandıkları için blog yazarlığından çekiniyorlar. Bunu nasıl yapacağınızı ve içerik fikirlerinizi nerede alacağınızı öğrenirseniz sorun olmaz. Bir blog emlak yazısı veya yazılım seçmeden önce, bu temel gayrimenkul bloglama ipuçlarına göz atın. Bölgeniz için etkili ve ilginç bir gayrimenkul bloguna daha hızlı başlayacaksınız.

1 Ne Tür İçerik veya Mesajlarınıza İhtiyacınız Olacaktır ve Ne Kadar Saat Gereklidir?


Emlak blog yazarı ve topluluk
 Emlak Bloglaması ve Topluluk. iStockPhoto
Düzenli olarak yazı yazmak için gerekli süreyi harcamaya hazır olmadığınız sürece bir blog başlatmayın. Çoğu durumda, her hafta birkaç yayın okuyucu ve arama motorları açısından en iyi sonuç üretecektir. Yine de, çıplak asgari, haftada bir yayın olmalıdır.

Yazabileceğiniz çok sayıda büyük konu ve ilgi çekici öğe var. En iyisi, tamamen gayrimenkul hakkında bir blog yapmak değil. Müşterilerin ve müşterilerin sorduğu soruları not etmeniz, içerik fikirleri edinmenin bir yoludur. Her cevap bir blog yazısıdır.


2 Doğru yapmak için ne kadar maliyeti olacak?


Düşen pazarda fiyat önemli.
 Alıcıların ve Satıcıların Farklı Görüşleri. (c) Fotoğraf: sxc.hu
Aslında, maliyet en az endişe, çünkü oldukça ucuzdur. Yine emlak de ücretsiz bir blog yazarlığı platformu kullanmadan önce iki kez düşünün.

Bu günlerde, yılda az 60 dolara birden fazla satıcı barındırma sitesinde bir WordPress blog platformu düzenleyebilirsiniz.


3 Bu Bloglama İpuçlarını Bankaya Alın!


Mimbo Pro Tema WordPress Emlak Blog için
 Mimbo Pro Tema WordPress Emlak Blog için. binarymoon.co.uk
Yaptıklarından hoşlanıyorsanız, onunla ilgili konuşmak ve bilginizi başkalarıyla paylaşmak istiyorsanız, emlak bloglaması sizin için! Birkaç temel kavramı aklınızda bulundurun ve ardından hemen içeri atlayın. Topluluktan da yardım almanın yolları vardır.

Gerçekten, işlem süreci ve yerel pazar eğilimleri hakkında düzenli olarak bilgi yayınlayarak kendinizi yerel emlak uzmanı olarak görebilirsiniz.


4 "Realty Blogging" in İncelemesi


Realty Bloglama Kitabı
Realty Blogging
Emlak piyasasında üstten alta doğru, bireysel blog veya topluluk blogunda blog yazmayı incelemek isterseniz Realty Blogging adlı kitabın bu incelemesini emlak okuyun.
5 Müşteriler ve Beklentiler Blogunuzda Yardımcı Oluyor


Bir emlak veya müşteri için gayrimenkul veya pazar alanınızla ilgili bir soruyu her hafta kaç kez cevapladığınızı düşünün. Bu sorularda altın var. Bir soruyu bir blog postasına dönüştüreene kadar, bunları not ettirmek meselesidir. Bu stratejinin bir başka yararı için bağlantıdaki makaleyi okuyun.
6 Başka Bir Neden Nedeniyle Ağ Oluşturma

 Ağ. iStockPhoto
Kaç tane alt bölüm veya mahalle çalışıyorsunuz? Birçoğunun dernekleri var mı? Yaparlarsa, toplantılar, duyurular ve etkinlikler yapılır. Bu şebekeyi, blog yazıcılığı yararı için kullanın.

Onlara, bana orijinal ücretsiz içerik gönderirken mesajlarını almalarına yardım ettikleri için teşekkür ettim.

7 Pazarlamanız için bir Blog Yazısı Bonusu

Gayrimenkul bonus parası.
 Bazı listeleri satmak için emlakçılarına ikramiye sağlama etiği ile ilgili bir tartışma var. (c) Fotoğraf: sxu.hc
Müşterilerimiz, ofislerimiz ve pazarlama işlevlerimiz arasında zaman ayırmak hep bir problemdir. Ve o zaman, etki alanımıza düzenli ve etkin bir şekilde iletişim kurmanın zamanını nasıl bulacağımızı bulmamız gerekir. E-posta bültenleri kullanıyorsanız veya düşünmeyi düşünüyorsanız, burada bir şey iyi yapmanın ve iki kez kullanmanın bir yolu vardır.

Blog yazabilir, bu yüzden başlayın ve sonuç sizi şaşırtacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder