23 Kasım 2017 Perşembe

Hayattaki Başarı Sırları

Hayattaki Başarı Sırları

İnsanları başarılı kılan nedir ve ben veya bana kıyasla gerçekten başarılı demek istiyorum? Onlar daha zeki mi yoksa daha fazla mı çalışıyorlar? Risk alanlar mı yoksa güçlü ve etkili arkadaşları mı var?



Financial newspaper Investors Business Daily (IBD) birkaç yıl önce aynı soruları sordu ve cevap için çok yıllı bir araştırma başlattı. Endüstrinin liderlerini, yatırımcılarını ve girişimcilerini, başarısına katkıda bulunan ortak noktalarının özelliklerini anlamak için eğitti. Burada sıralanan Baş Sıralamadaki 10 Sır sıralamasının yanı sıra, gizli olmayan, gizli sıralardaki yorumlarım da var.

Listeyi burada çoğaltmaya ve bu süreçte sizi ve benim motive etmek umuduyla her bir özellik hakkında yorum yapmaya karar verdim. 

Şimdi benim tavsiyem ve rüyalarımın yoluna başlamama zamanı geldi. Kendimi örnek olarak kullanarak seni motive umuyoruz.

Başlangıçta bu listeye rastladım, çok başarılı birinin sahip olduğu bir buzdolabı üzerine - kişisel ve mali olarak - bazı gazetelere bakıyordum. Ailem ve ben, banliyölerinde Boston'un harika bir evinde misafir olarak gece geçirdik. Biz rec odasında havuz oynadığı, şarap mahzeni şarap içti ve sıcak küvet bir dalış zevk hayat büyük yaşıyorlardı. Sorun şu ki, evdeki çiftler mülkiyete veya sahip olduğumuz taklit hayata sahip değildi. Görüyor musunuz, arkadaşlarım orijinal sahibi için oturan evdeydi ve haftasonu için bizi davet ettiler.

Sabaha kadar küçük 'parti' sonrasında buzdolabına - bir şey okuduğumda beni etkileyen bir şey fark ettim - fark etmemiştim. Başarıya IBD 10 Sırları verildi. Kafam temizlendiğinde, çabucak onları kopyalıp tekrar okudum. Tatilden sonra kopyalarım ve onları ev ofisimize ve bir günlük tutmaya karar verdim.

Sorun, birkaç ay sonra sırları unuttum ve yoldan inmişlerdi. Ve benim hedeflerime karşı eylemlerimi yaptılar. Makaleler 7 Hareket Hedefi Grow Yöntemleri veya Kendini Nasıl Motive Ediyor - Kendini Motivasyon yoktu ve motivasyonumu kaybettim. Listeyi tekrar keşfettim ve şimdi bunu seninle paylaşmak istiyorum. Umarım bu kadar değil sırları gizlersiniz ve hayaletlerinizi gerçekleştirirsiniz - ne olursa olsun.

1. Nasıl olduğunu düşünüyorsun Herşey.


Her zaman pozitif ol. Başarı düşünün, Başarısızlığı değil. Olumsuz bir çevreye dikkat edin.

Bu özellik, tüm listenin en önemli maddelerinden biri olmalıdır. Hedeflerinize ulaşabildiğiniz inancı değişmemelidir. Kendine "yapamam ..." dediğin an, o zaman yapmayacaksın. Ben hep "asla söyleyemem" tavsiyesi verildi ve bu sözcükleri sözlüğe vurmak isterim.

Ben zaman zaman tutumum feragatları olduğunu öğrendim. Bir akıl hocamız bir keresinde "acıma kenti ziyaret etmeniz iyi" dedi, ancak kalamazsınız ve ayrılmanız gereken bir zaman gelir "dedi. Olumlu şeyler pozitif insanlara olur.

2. Gerçek Hayalleriniz ve Hedeflerinize karar verin: Belirli hedeflerinizi yazın ve onlara ulaşmak için bir plan geliştirin.


Hayallerimi ve hedeflerimi yazabilir misin? Onlara ulaşmak için bir plan geliştirin mi? Yani bir proje planına mı bayılırsın? Evet, bunun anlamı da buydu. Eski atasözünü duymuş olabilirsiniz: Yazılmayan Yeni Yıl kararı sadece bir rüyadır ve rüyalar hedef değildir.

Hedefler, rüyalarınıza doğru ilerlemenizi takip eden somut, ölçülebilir adım atma taşlarıdır. Hedefim, serbest yazar olarak ikinci bir kariyere başlamak - hedefleriniz neler?

3. Harekete geçin. Hedefler hareketsiz hiçbir şey değildir.


Nike gibi ol ve "Sadece yap". Uzanarak harekete geçtim ve yazı yazmaya başladım. Her gün hedeflerime yönelik bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Küçük olabilir, ancak yine de bir eylem. Hedeflerinize yönelik harekete geçtiniz mi?

4. Asla Öğrenmeyi Durdurmayın: Okula dönün veya kitapları okuyun. Eğitim alın ve beceriler kazanın.

Hayat boyu öğrenen olmak, hepimizden fayda sağlayacak ve çocuklarımıza aşılamamız gereken bir şey. Eğlencenin ardından okuldan çıktıktan sonra öğrenmenin ne kadar eğlenceli olabileceğinin farkındasınızdır. Bugün ne öğrendin?

5. Kalıcı ve Çalışkan Olun: Başarı, bir sprint değil, bir maratondur. Asla pes Etme.

Okuduğum başarının her hikayesinin uzun çalışma süreleri olduğunu düşünüyorum. Bunun etrafında dolaşmak yok ve boş bir öğle yemeği de yok. Ancak, tutkulu olduğunuz bir şeye, yani sevdiğiniz bir şey için çalışıyorsanız, o zaman gerçekten çalışır mı?

6. Ayrıntıları Analiz Etmeyi Öğrenin: Tüm bilgileri, tüm girdileri öğrenin. Hatalarınızdan öğrenin.

Tüm gerçekleri elde etmek ile eksik verilerle karar vermek arasında bir denge kurmanız gerektiğini düşünüyorum - her ikisi de başarılı insanların nitelikleridir. Ayrıntıları bir araya getirmek için zaman ayırın, ancak "analiz felci" ni yakalama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder