20 Haziran 2018 Çarşamba

İngiltere Evlilik Vizesi

İngiltere Evlilik Vizesi

Vancouver'da bikedim ve ciddi bir bisiklet altyapısına sahipler ve oraya binmek için güvenli hissettiriyorlar.



Londra ve İngiltere genel olarak başka bir hikaye. Orada her zaman kaskları tartışıyorlar ve eğer siz takmıyorsanız insanlar arabalarından çığlık atıyorlar. 


Ama Peter Walker'ın Guardian'a not ettiği gibi asıl sorun onların vahşi sokakları. Kısa bir makalede, daha az kadının Britanya'ya gitmesinin nedenini araştıran kısa bir makalede, Hollanda ve Danimarka'da daha fazla kadının erkeklerden daha fazla sürdüğünü belirtiyor.

Bunun aksine, Londra, bisikletçiler için, bir avuç sözde devir otoyolunun gelişine rağmen, büyük ölçüde vahşi ve düşmanca bir ortam olarak ingiltere evlilik vizesi kalmaktadır. Hız ve atılganlığı vurgulayan bir yol kültürüdür ve bu, daha küçük bir demografik havuzdan çekilme eğiliminde olan çoğu gung-ho, hevesli biniciyi bırakma eğilimindedir.

Walker, "çözümün daha açık - daha güvenli bisiklet yolları" olduğunu ama her şeyin uzun süren istişarelerle "asla ikna edilmeyecek olan eleştirmenlerin azınlıklarını aramaya çalışmakla" ilgilendiğini belirtiyor.

Suikast düzenleyicisi olarak, Joseph Bazalgette'in kanalizasyondan atık suyunu ayırıp ayırmama konusundaki iki yıllık bir istişarede durmaktan vazgeçmesi sanki iyi bir fikirdi.


Ben kask karşıtı değilim; Kendimi giyiyorum. Ama bu delilik; Her şehir, trafiği azaltmanın ve vatandaşlarının sağlığını iyileştirmenin bir yolu olarak bisikletleri tanıtmalıdır. İnsanları bisikletle elde etmek için neler yapılması gerektiğini biliyoruz: korunan altyapı. Peter Walker ve Chris Bruntlett haklılar; Kafalarımızda köpüklere ihtiyacımız yok, sürmek için güvenli yerlere ihtiyacımız var.

Küçücük bir ev inşa etmek, kasten parasız bir yaşam sürmek, çöplüklere dalış yapmak ya da bebek adımlarında sıfır atık yaşam tarzı geliştirmek, kendi şartlarınızda tam ve mutlu bir hayat yaşamak için birden fazla yol var.

Bugün on yıldan fazla bir süredir serbest çay ikram eden Guisepi Spadafora için, bir güneş enerjisi ve atık bitkisel yağ (WVO) -güçlü, dönüştürülmüş kısa otobüs, daha dolu bir yaşam sürmek, insanları bir araya getirmek için bunun fiyatı. Bir seyahat lisesine gitmenin yanı sıra yoğun bir şekilde seyahat eden bir aile ile büyümüş olan Spadafora, ingiltere evlilik vizesi yabancıları bir araya getirmekten hiç de hoş değil. Film yapımcısı Dylan Magaster ile harika bir projede bu videoyu izleyin.

Spadafora'nın Eater'a söylediği gibi, mobil ücretsiz bir çayevi fikri ortaya çıktı çünkü yeni arkadaşlar edinmek istiyordu, ancak o zamandan beri çok daha anlamlı bir şeye dönüştü:


Gerçekten çok param yoktu ve çay insanları bir araya getirmenin bu çok kolay ve ucuz yolu oldu. [..] Bulduğum şey, hiçbir tel takılmadan tamamen ücretsiz bir şey sunduğumda, insanlara daha derin ve anlamlı etkileşimlere sahip olma şansı veriyor. ‘Ne alabilirim?’ Ile duruma gelmekten ziyade daha çok ‘Ne verebilirim veya neyi paylaşabilirim?’

Spadafora'nın otobüsü Edna Lu lakaplı ve bir Ford Econoline şasisi olan bir 1989 modelidir. Çay servis edildiğinde açılan bir handikap erişim kapısı vardır. Iç rahat ve ev gibi, geri kalan öğeleri dolu chock ve bir koltuk olarak iki katına gizli güneş enerjili mini buzdolabı gibi zeki az yer kazandıran fikirler.

Mutfak basit ama işlevseldir: lavabo musluğu bir seramik filtreye sahiptir ve elektrikli bir pompa ya da bir su tasarruflu ayak pompası ile çalıştırılabilir. 

Pişirme işlemi iki yanıcı bir propan ocak ile yapılır.


Buradaki yatak sistemi oldukça zekice: aslında çift destekli bir kasnak sisteminde ekstra güçlü paraşüt kablolarla ayarlanabilen hareketli bir platform. Platform, bir kral yatak için yer açmak için kayabilir ve uzayabilir.

Iç Navigator woodstove tarafından ısıtılır. Spadafora, otobüs döşemesinin en soğuk kısmını, ağaçlıkların havalandırmasına bağlayan bakır boruların bulunduğu dahiyane bir sistem geliştiriyor. Odun sobası boruyu ısıtır, içindeki havanın ingiltere evlilik vizesi ısınmasına neden olur ve bu da soğuğa sebep olur ve bu da soğuk havayı emer. Bu, sürekli olarak soğuk havayı dışarı çeken küçük bir konveksiyon akımı yaratır.

Otobüste ayrıca, 42 galonluk bir tatlı su tankı, temiz bitkisel yağlar için bir tank ve kirli bitkisel yağlar için bir tane daha var. Dışarıda çay servisi yaparken müzik dinlemek için mükemmel olan, otobüsün altında entegre bir hoparlör sistemi bile var. Spadafora, otobüse binmenin, tüm otobüs sistemlerini nasıl bir araya getireceğini öğrenmek için nasıl kaynak yapacağını öğrenmekten onun için büyük bir öğrenme süreci olduğunu söylüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder