21 Aralık 2017 Perşembe

Şimdi Yardım Zamanı

Şimdi Yardım Zamanı

1. Ancak kutunuzu özelleştirebilirsiniz. kırmızı bir kalpten bir kalbi kestik ve çift taraflı bantla uyguladık ve her şeyi 1 inç genişliğinde beyaz saten kurdele ile bağladık.



2. Evde basit bir romantik akşam için kutuyu doldurun. bir karıştırma cd, bir şişe şarap (biz ahşap tohum dokunma kağıt ile kendi etiket oluşturduk), bazı mumlar, kağıt kâğıt çiçekler ve bazı hostes cupcakes (kırmızı kurdele ile açık bir viyolonsel çantasında yeniden paketlenmiş) bir mini buket yapılmış, mükemmel kombinasyon vardı. salonumuzdaki piknik için kırmızı ve beyaz gingham masa örtüleri kutunun gövdesi olarak iki katına çıkar.

100. postağıma geliyorum !!! Yakın gelecekte bir hediye hissediyorum!


SICAK KARTLAR!

Geçen hafta, annemden "anne kartlarına" acilen ihtiyaç duyduğum bir telefon geldi.
Ve dedim ki "ha?"

O, onun adını ve adresini diğer annelere vermekten vazgeçmediğini anlatmaya devam etti ve bir bilgi bezine yazı yazmanın çılgınlığını durdurabilmesi için çocuklarının isimleriyle birlikte tüm bilgilerini tutan bir karta ihtiyacı oldu! 


Anne kartlarını başka bir yerde gördüğümü biliyorum, ama sanırım bunun için büyük bir pazar olduğunu düşünmemiştim! Eh, yanılmıştım! Şimdi Ashley Brooke Designs'ın yeni "Anne / Baba / Büyükanne" Kartlarını tanıtıyorum!

DADDY DAÜJAT DANSI

Northland Kilisesi, her yıl "Baba Kızı Dansı"


ve bu yıl, kişiselleştirilmiş kırtasiye için kapı hediyesi olarak kullanılmak üzere iki hediye sertifikası bağışı yapıyorum. Bu bağış için süper heyecanlıyım ve kızların hediyeyi sevmesini umuyorum!

KADIN MODASI

Merhaba kızlar! Bugün bu yazının gecikmesinden dolayı özür dilerim. Öğleden sonra bir kasırga oldu, sabaha karşı müşterileri ile çalışıyorum ve hala sallamıyor gibi görünen bu soğuktan kaçmaya çalışıyorum! Fakat bugün kadınların modasında büyük bir görgü tezimi var!

Özellikle Orlando (turistik başkent) yaşamak ve herhangi bir insan giymek için kabul edilemez "tatil sporu giyim" her türlü görmek beri özellikle bu seviyorum! İşte moda sahtekarlıklarından birkaçı:

1. Çok dar, çok kısa giysiler ortaya çıkar!


2. Sandallı beyaz çoraplar (veya sandaletli çoraplar)
3. "Ev elbiseleri" (DEĞİL TAMAM)
Öğleden önce pırıl pırıl üzerine püskürtün (aslında hepsi birlikte parıltılıp püskürtün)
5. Fanny paketleri ... sadece gurur değil!
6. Yaşın için giyinmek çok genç ... p.s. kimseyi kandırmak için değil!

Kendimi durduruyorum ... Günlerce devam edebilirdim !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder