Emlak
Temiz bir yapıya ve iyi tanımlanmış hiyerarşiye sahip bir web sitesi önerilirse de, siteniz için birden fazla alanınız olan bu alan yönlendirme stratejisini kullanarak ziyaretçileriniz ve pazarlama kampanyalarınız için yararlı olabilirsiniz.
Artık bu belirli alan adlarını belirli pazarlama kampanyalarında da kullanabilirsiniz.
Satılık yeni bir kınanız varsa, pazarlama çalışmalarınıza Condo ile ilgili alan adınızı ekleyebilirsiniz. Bu, bilgilerinizi alan kişilerin, emlak taleplerine çok benzersiz veya spesifik olmayabilecek bir yer değil, aradıklarına yönlendirilmesine olanak tanır.
İşletmeniz için her zaman açık, tutarlı bir marka korumak istediğinizi unutmayın.
Yukarıdakilerden herhangi birini yaparsanız, markanıza karşı önlem alınırsa ya da markanızı bunu yapmamızı önerdiğimizden daha fazla inceltmezse. Yukarıdaki öneriler veya potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için şimdi bazı önemli alan adlarını öğrenenlere yararlı olan şeyleri yapmaları gerekenler için.
Alan adlarının büyük bir listesine sahipseniz ve gayrimenkul pazarlamanız için hangilerinin yararlı olabileceğinden hala emin değilseniz, lütfen bize e-posta çekmekten çekinmeyin ve sahip olduğunuz şeylerden faydalanmanıza yardımcı olacağız. İyi bir alan adı oluşturmanın daha iyi bir fikrini elde etmek için Büyük Gayrimenkul Alanlarında emlak önceki yayınımıza da bakabilirsiniz.
Her web sitesinin ana hedeflerinden biri, arama motorlarının organik sıralamasında olabildiğince yüksek olarak sıralanması olmalıdır.
Bu amaç, etkili bir arama motoru optimizasyonu ile sık sık iş ve zaman harcayan tonozca bir iş olduğundan, bir siteye trafik çekmek için en iyi ekolayzırlardan biri arama motorlarında ücretli arama sonuçları olmuştur.
Ana arama motoru pazarlama platformlarının çoğu (Google AdWords gibi) büyük miktarda hedeflenmiş kısa vadeli trafik sağlayabilir. Bu platformlar, çevrimiçi eğitim programlarıyla ses çıkarırken, bu gelişmiş reklamcılık sistemlerini doğru bir şekilde kullanmak, yaygın eğitim ve "gerçek dünya" deneyimi olmadan mümkün emlak değildir. Ücretli arama pazarlama kampanyalarınızı kurmak ve sürdürmek için profesyonel bir SEM ajansı seçmenizi şiddetle düşünmemizin başlıca nedenleri şunlardır:
1. Zaman taahhüdü.
Ücretli arama pazarlaması hakkında bilinmesi gereken ilk şey, tıklama başına ödeme olarak da bilinir; temel düzeyde bile nasıl kullanılacağını öğrenmek çok zaman alır. Ve bu sadece platformu nasıl kullanacağınızı öğreniyor. Etkin bir PPC kampanyası oluşturmak ve sürdürmek için haftada bir saatlik bir yatırıma bakıyorsunuz. Bu, sağlanan araçları en iyi şekilde kullanabildiğinizi varsayıyor.
2. Deneyim. Yaşamın çoğunda olduğu gibi, bir şeyler ile ne kadar çok "gerçek dünya" deneyimi yaşarsanız, onunla birlikte olma eğilimi o kadar iyi olur. Ve PPC de buna bir istisna değildir. Elbette birisi çevrimiçi pazarlama için doğal bir ustalıkla doğabilir ancak yetenekli e-posta ve baskı pazarlamacılarında bile çoğu zaman gelişmiş PPC kavramlarını kavramakta güçlük çekilir. PPC ile pazarlamada pratik olarak tecrübeli bir uzman olarak değerlendirilecek bir seviyeye geçmek yıllar alabilir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder