21 Aralık 2017 Perşembe

Lütfen Ayakkabılara Bakın

Lütfen Ayakkabılara Bakın

Bu sadece başımın içindeydi ve bu bilgileri sizinle paylaşmamız gerektiğini hissettim ... 



AYAKKABILAR.


Central Florida Üniversitesi'ndeyken, sabah ders sınıfım oldu. Bu görkemli sabahlardan birinde, adanın karşısında oturan adamın ayakkabı giymediğinin farkındayım! Flip flop giymiş olması gerektiğini düşündüğünü biliyorum ve sadece kaymışım, ilk düşüncem de bu! Ah yanlış oldu! Sınıfta okuduğumda çevremizi taradım, bir çift yalnız ayakkabı ya da içinde bulundukları bir kitap çantası arıyordu, gerçekten onun ayakkabıları olduğuna inanmamı sağlayacak bir şey ... ama hiçbir şey!

Nihayet sınıf bittiğinde kalktı ve çıplak ayaklı adamın kampüsten (kısa mesafeden) trekini 2 $ eski donanma flip flopları bile olmadan yapmaya başlaması için zamanında yürüdüm. Söylemeye gerek yok ki o bir keresinde ayakkabılarını bütün sınıfa giyiyordu! Bu yüzden, lütfen, kendinize "çıplak ayakların bu kıyafeti çok daha iyi hale getireceğini" düşünmeye başladığınız sabahleyin .... TEKRAR DÜŞÜN!!

Bugün bu ilk on listede tökezledi ve Lizzy'nin harika fikirleri olduğunu düşündüm, bu yüzden sevgiyi paylaşacağımı düşündüm!


Çeneni kapa çeneni.

Yumruk atmaktan, şapırdamaktan, burnunuzu üflemekten veya diğer gürültülü seslerden kaçının. (Gerekirse, kendinize bakmanız gereken her şeyle ilgilenmek için kendinizi bağışlayın.)
Eşyaları bir kürek gibi ya da yemek yemeye hazır olduğunuz bıçakları bıçaklamış gibi kullanmayın.

Dişlerini masada toplamayın.

Peçeteciyi her zaman kullanmayı unutma.


Bir içeceği yudumlayıp yutmak için çiğnemek bitene kadar bekleyin. (İstisna, boğulmanızdır.)

Her seferinde yalnızca bir parça yiyecek kesin.

Kaymayı önlemek ve yemek yerken dirseklerini masanın üzerine koymayın (kurslar arasında konuşurken dirseklerini masaya yatırmak iyi olsa da).



Bir şey için masaya ulaşmak yerine, size bildirilmesini isteyin.
Masayı terk ettiğinizde daima 'beni bağışlayın' deyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder