21 Aralık 2017 Perşembe

Sahibinden Satılık

Sahibinden Satılık

Bir nokta yapmak için bu yazı üzerinde biraz farklı bir şey yaptık ... bir harekete geçirici mesajla başladık.



Eylem çağrısı genellikle dikkate alınmaz, nadiren test edilir ve bir gayrimenkul web sitesinin en az takdir edilen unsurlarından biridir.


Bu nedenlerden ötürü, bu makalenin amacı, (1) güçlü sesli yanıt çağrılarının ne kadar önemli olduğunun ve (2) gayrimenkul sahibinden satılık aramalarını harekete geçirmenin, test etmenin ve optimize etmenin başlatılması için gerekli adımları ve ipuçlarını vermek olduğunu öğretmektir.

İyi tanımlanmış harekete geçirici mesajlar olmadan, bir web sitesinin ziyaretçileri potansiyel müşterilere veya satışlara dönüştürmek oldukça zor bir zamana sahip olacak.


Bir web sitesine sahip olmanın faydalarından biri, ziyaretçilerinizin sitenizde ne yapmasını istediğinizi kontrol edebilmenizdir - kurulum doğruysa. Öncelikle özellikli özelliklere bakmalarını ve ek mülkiyet ayrıntıları için size bilgi verdiklerinden emin olmak için, bunu web sitenizdeki en önemli harekete geçirici mesaj haline getirebilir ve yapmanız gerekir.

Bunu yapmakta başarısız olursanız, hangi sahibinden satılık emlak web sitelerinin yaptığı, o zaman web sitenize trafik çekerken zaman ve para harcamanızın çok iyi bir şansı var.

İyi ve kötü harekete geçirici mesajların bazı örneklerine, kendi videolarınızı nasıl oluşturacağınıza ve en iyi sonuçların elde edilebileceği unsurlara bir göz atalım.


Eylem Çağrıları İçin Canlı Gayrimenkul Örnekleri
Ne yapacağınızı öğrenmek ve yapmamak için en iyi yollardan biri, gerçek örnekler görmektir.

Bu nedenle, iyi bir iş çıkardığı ve ziyaretçileri tıklamaya ya da harekete geçirmeye zorlayan kötü emek harekete geçirici örnekleri bir araya getirdik.

Emlak CTA'larına İyi Örnekler
İşte onların harekete geçirici mesajlarıyla harika bir iş çıkarmış birkaç web sitesi ...

(daha büyük sürümlerini görmek için aşağıdaki küçük resimlere tıklayın)

İyi Emlak Call to Action ÖrnekGücretsiz Emlak Call to Action ÖrnekGücretsiz Emlak Call for Action Örneği


Bu örnekleri "iyi" yapan şey nedir?
En dikkat çekici unsur, harekete geçirici mesajlar
Web sitesinin ziyaretçilerin yapmasını istediği şeyler hemen belli oluyor
Eylem çağrısı basit ve cazip
Emlak BTS'lerinin Kötü Örnekleri
İşte onların harekete geçirici mesajlaşmalarıyla ilgili biraz çalışma yapması gereken bazı web siteleri veya bunların eksikliği ...

(daha büyük sürümlerini görmek için aşağıdaki sahibinden satılık küçük resimlere tıklayın)

Kötü Emlak Çağrı Eylemİsİbadİ Emlak Çağrı Eylemİ ExampleBad Gayrimenkul Harekete Geçiş Örneği Örnek
Bu örnekleri "kötü" yapan şey nedir?
Güzel tasarımlar, ancak öne çıkan çağrıların eksikliği
Mevcut harekete geçirici mesajlar benzersiz veya cazip değil
Bu web siteleri şirketle ilgili, ziyaretçiyi değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder