21 Aralık 2017 Perşembe

Dizayn Zamanı

Dizayn Zamanı

ÖZEL TASARIMLI KIRTASİYE



Özellikle bayramlarda son zamanlarda epeyce özel tasarımlar yapıyorum! 


Tinker ailesi beni Bay Tinkers'ın annesi için özel bir şeyler yaratmam için harcamıştı.

Bana esin kaynağı olarak yaşadığı gölün fotoğraflarını kullanarak annesine ait kırtasiye tasarlamamı istedi. Özellik, Tinker ailesine çok şey ifade eder ve yıllardır ailelerinde bulunur. Harika bir aile için çok özel bir şeyler tasarlama şansını elde etmekten onur duydum.
İşte son tasarım.

Her Çarşamba, okuyucuların görgüyle ilgili sorularını cevaplayacağım.


Yapacağım, doğru görgü kurallarına göre cevaplarla hafta boyunca sorduğunuz soruların gönderilmesi! Umarım hepimiz bir şeyler öğreniriz! Araştırma yapmayı dört gözle bekliyorum. Günlük görgü kurallarından düğün görgü kurallarına kadar herhangi bir şey sormaya çekinmeyin. Sorularını cevaplamak için elinden geleni yapıyorum!

Üzerinde daha fazla elbise veya elbise var mı? Bana hissettiğim bu, her iki yönde de söylediğim kafa karıştırıcı bir soruydu. "Bir partiye giderken her zaman altın giyinmek daha iyi" ve yine bunun tersini de duydum. Ancak şüpheniz olduğunda Bayan Post'a sorun! Biraz araştırma yaptıktan sonra cevabı buldum:

"Şüpheniz olduğunda aşırı giyinme, aşırı giyinmekten daha güvenli olabilir."


Elinde sende var, Bayan Post konuştu.

Çarşamba günü Ashley'ye, gönderdiğiniz görgü kurallarına ilişkin soruları cevapladığımda sorun. Lütfen yanıtlarım hakkında yorum yapmaktan çekinmeyin. Bulduğumdan daha iyi bir düşünce varsa, bize bildirin!

Soru:

Facebook'ta biriyle iletişime geçmenin uygun olduğu durumlarda bir kısıtlama var mı? 15 yıl içinde konuşmadığınız halde hiç zor hissiniz yok - uzun mu? 10 yıl? 5.?

Cevap:


Uygun olmadığı veya uygun olmadığı konusunda bir sınırlama tüzüğü olduğuna inanmıyorum. Facebook'un yaratıcısı Mark Zuckerberg, siteyi başlangıçta bir sosyal ağ aracı ve eski tanıdıklarıyla tekrar iletişim kurmak / bağlantı kurmak için bir yol olarak kurdu. Diyorum ki ... devam edin ve eski dosta Zuckerberg'i gururlandırmak için mesaj atın!

** Ayrıca, daha fazla okumak için Facebook'un görgü kuralları üzerine büyük bir yazı gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder