21 Aralık 2017 Perşembe

Sahibinden Ev

Sahibinden Ev

Vakit nakittir. PPC eğitimi veren saatler harcıyorsanız, o zaman müşterinizden uzak durmanızın vakti.



Ve deneyim argümanı, etkili bir PPC kampanya stratejisini mükemmelleştirmek için reklamda binlerce dolara mal olabileceğini düşündüğünüzde (kendi başınıza reklam satın almanın deneme yanılma yoluyla) bir kez daha ortaya çıkıyor. 


Bu nedenle, yalnızca deneyimli bir PPC uzmanlığının hızla kullanıma sunabileceği kanıtlanmış stratejileri kullanarak, kampanyanızı doğru ayarlamak ve zamanla optimize etmek için güvenebileceğiniz birini işe almak daha iyi bir seçenek.

4. Anahtar kelime seçimi. Mevcut PPC platformları hakkında bilgi almak, anahtar kelime araştırması etkili bir kampanyanın kritik bir parçasıdır. Yerel arama pazarınızla hangi anahtar kelimelerin alakalı olduğunu ve hedeflediğiniz belirli sahibinden ev demografik bilgileri, haftanın yüzlerce dolarını üfleyen ve hizmetlerinizle ilgilenmeyen kişilere reklamlarınızı gösteren arasındaki farkı yaratabilir ve kitlenize gerçekten pazarlamıza ulaşırsınız. mesajın bağlantı kurması gerekir.

5. Reklam yazımı. 


Hedeflediğiniz anahtar kelimeleri bilmek bir konudur; bu da, ikna edici bir pazarlama metin yazarı olmaktır. Tıklama başı ödeme reklamlarının zorlu karakter sınırlamaları ile sınırlı bir biçimde yazılması gerekir. Ayrıca çevrimiçi bir kitleyi, gayrimenkul işletmenizin sağladığı değer teklifine tıklayarak ikna etmeleri gerekir. Arama motorları sahibinden ev tarafından sağlanan önemli içerik yönergelerinde yer alan yaratıcı ve ikna edici bir şekilde yazma, deneyimli bir pazarlama pazarlamacısı için kolay bir görev değil, çok daha az yeni başlayan bir kişidir.

6. Açılış sayfaları. 


Ardından şu soruyu inceliyoruz: Tüm bu trafiği nereden göndermeyi planlıyorsunuz? Web sitenizdeki hangi sayfanın en iyi yatırım geri dönüşünü (ROI) alacağını biliyor musunuz? Bu sayfa, reklamlarınız tarafından sunulan değer teklifini yerine getirecek mi? Bu, potansiyel müşterilerden gelen görüşmeler ve telefon görüşmeleri ile sonuçlanacak mı? Trafiğini göndermek için en iyi sayfa henüz tasarlanmış mı? Değilse, o sayfayı kimin dizayn edeceğini ve bunu nasıl yapacağını biliyor musun? Muhtemelen ofisteki BT yöneticisi değil ...

7. Teklif yönetimi. Daha fazla soru ... Kampanyanız yayınlandığında, kampanyanızın bütçenin içinde kalmasını kim kime sağlayacaktır? Anahtar kelimeleriniz, arama sonuçlarında istikrarlı bir konumda kalacak şekilde yönetiliyor mu? Bir aylık bütçenizin hafta sonu boyunca tükenmek yerine, ay boyunca uzandığını mı düşünüyorsunuz? Eğitimli PPC uzmanları, başlangıç ​​bütçelerinin ve tıklama başına maliyet ayarlarının hedefli anahtar kelimeler için ne olduğunu biliyor ve kampanya canlı olduğunda bunları uygun şekilde ayarlayacaktır.

8. Devam etmekte olan optimizasyon. Bu, bize PPC kampanya kurulumlarından daha önemli bir şey getiriyor; zamanla kampanyayı en iyi yatırım getirisi için optimize etme. Google Adwords Uzmanları gibi sertifikalı PPC uzmanları, sonuçları izleme için doğru işlemleri biliyor ve bütçenizi yalnızca en iyi sonucu elde eden anahtar kelimeler, reklamlar ve açılış sayfalarına yönlendirmek için uyguluyor. Birkaç ay boyunca bittiğinde, tıklama oranı (TO) ve dönüşüm oranında ... daha ucuz trafik ve daha fazla yol açan bildirimler şeklinde büyük ve ölçülebilir bir fark göreceksiniz.

9. Sonuçların izlenmesi. 


Kampanya raporlarına baktığınızda başarılı bir PPC kampanyasının işaretlerini biliyor musunuz? Google Analytics'e ne dersiniz? Kendiniz öğrenmek için zamanınız ya da paranız yoksa, PPC kampanyalarınızı doğru kişiye (ya da ekiple) sahibinden ev yönettirmek, eğitimli bir gözün PPC sonuçlarınızı görüntüleyeceğinden emin olmanızı sağlar. Ardından, trafiğinizin kampanyaya nasıl tepki verdiğine ilişkin bilgiler veren ve anahtar kelimelerinizi, reklamlarınızı ve açılış sayfalarınızı optimize etmek için en iyi yolu ilerletmek için öneriler sunan devam eden danışmanınız olarak görev yapabilirler.

10. Gelişmiş Tıklama Başına Ödeme ayarları. PPC'nin sadece reklamlarınızı arama motorlarını kullananlardan almayı değil, bildiğiniz oldu mu? Varsayılan olarak, PPC kampanyanız arama motorunun ağına dahil olan herhangi bir web sitesinde içeriğe dayalı reklamcılık da yapmayı hedefliyor mu? Bu bütçenizi akıllıca kullanır mı? Çoğu zaman, öyle değil! SEM ajansları ve diğer PPC uzmanları, mümkün olan en iyi YG için coğrafi hedefleme, reklam yayını zaman planlaması ve negatif anahtar kelimeler gibi diğer gelişmiş ayarları yapılandırmanın yanı sıra bu arama ve içerik ağlarını doğru şekilde nasıl kullanacaklarını bilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder